داشبورد پژو 405 (طرح جدید و قدیم)

خرید و قیمت داشبورد جدید و قدیم 405 به ضمانت اصالت یدک یار

در بخش "داشبورد پژو 405" در یدک یار میتوانید قیمت این قطعه را بصورت پوسته و کامل در رنگ های مختلف برای طرح جدید و قدیم مشاهده کنید و پس از بررسی اقدام به خرید نمایید. هر آنچه که باید برای خرید داشبورد 405 به آن توجه داشته باشید توسط متخصصین یدک یار اینجا در اختیار شما قرار گرفته است. تا به حال اسم طراحی داخلی خودرو به گوشتان خورده است؟ یا اینکه تا به حال شده است که از روی داشبورد یک خودرو به مدل آن پی ببرید؟ داشبورد در خودرو بسیار نکته ی مهمی در زیبایی آن است و عموما قطعه ای خراب نشدنی به حساب می آید. مگر اینکه در تصادفات بسیار شدید به داشبورد (Dashboard) فشار وارد شده و آسیب ببیند، در آن زمان این قطعه نیز مانند باقی قطعات باید تعویض شود. این بخش به صورت کامل به داشبور پژو 405 اختصاص پیدا کرده است. شما میتوانید انواع داشبورد پژو 405 را در این بخش مشاهده نمایید.

بخش تخصصی خرید داشبورد 405

این صفحه از یدک یار به صورت کامل به "خرید داشبورد 405" اختصاص داده شده است و شما در این صفحه می توانید هم داشبورد پژو 405 glx و هم داشبورد پژو 405 slx را خریداری نمایید.
داشبورد پژو 405 در سال های مختلف دستخوش تغییر زیادی شده است و در آخرین سال های تولید خود مجدد طراحی و عرضه شد از این رو باید گفت داشبورد پژو 405 به مدل های قدیم و جدید تقسیم میشود. هنگام خرید داشبورد 405 دقت داشته باشید که نمیتوانید داشبورد جدید 405 را به روی مدل های قدیمی آن نصب نمایید. چرا که قالب آنها با یکدیگر متفاوت بوده و محل قرارگیری آنها در مدل های جدید متفاوت طراحی شده است.
هنگام خرید داشبورد 405 دقت کنید که این محصولاتی که در این صفحه مشاهده می نمایید فقط پوسته ی داشبورد اند و داشبورد کامل نیستند لذا برای سایر قطعات را در صورت نیاز باید بصورت جداگانه تهیه نمایید.
نکته ای که در خرید لوازم یدکی علی الخصوص داشبورد 405 بسیار مهم است، عدم وجود هر گونه شکستگی و خرابی در آن است زیرا شکستگی های کم نیز به مرور زمان زیاد شده اند و باعث خرابی های بیشتر می شوند. هنگام خرید این قطعه از سلامت خار ها، پایه ها،جایگاه دکمه و ادوات داشبورد اطمینان حاصل کنید.
هنگام خرید به رنگ بندی نیز دقت داشته باشید، در داشبورد قدیم 405 صرفا کل یک رنگ بوده و در رنگ های کرم مشکی عرضه میشوند. اما در داشبورد جدید 405 در دو رنگ تمام کرم و مشکی کرم به فروش میرسد. 

قیمت داشبورد پژو 405 جدید و قدیم

داشبورد یکی از مهم ترین قطعات داخلی خودرو و از طرفی می توان گفت بزرگترین قطعه در اتاق خودرو را است. بنابراین بدیهی است که قیمت این قطعه در کل نسبت به سایر قطعات بالاتر باشد. "قیمت داشبورد پژو 405" بصورت کلی بیشتر از سایر قطعات است اما در مقایسه با خودرو های رقیب خود قیمت کمتری دارد و از طرف دیگر یدک یار در تلاش است بهترین کیفیت داشبورد را در مناسب ترین قیمت به شما عرضه نماید.
گفتنی است تفاوت قیمتی قابل توجهی بین داشبورد 405 طرح جدید و قدیم وجود دارد، بدیهتا قیمت داشبورد جدید پژو 405 بیشتر از قیمت داشبورد طرح قدیم 405 است. از طرفی بسته به بازار ممکن است رنگ های متفاوت این قطعه کمی از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت باشند. 

چرا یدک یار؟

برای راحت تر شدن شما عزیزان به عنوان خریدار، یدک یار علاوه بر مزیت های قیمتی که نسبت به سایر فروشگاه ها دارد، خدمات ضمانت اصالت کالا و توانایی مشاوره آنلاین را نیز در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید قبل از خرید لوازم یدکی 405 از جمله داشبورد 405، با مشاورین در ارتباط بوده و از همکاران ما سوالات خود را بپرسید و همچنین بعد از تحویل کالا اگر متوجه ایراد و یا مشکلی در جنس شدید می توانید آن را مرجوع و یا تعویض نمایید.
مقاله ی راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 405 در مجله یدک یار برای مطالعه در اختیار شماست.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره داشبورد پژو 405 (طرح جدید و قدیم) با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی