راهنما خرید لوازم یدکی ۲۰۶

پژو ۲۰۶ از جمله خودرو های بسیار پرفروش و محبوب در ایران است که طی سال های متمادی در تیپ های مختلفی وارد بازار شده است. با توجه به پر فروش بودن این مدل پژو تقاضا برای لوازم یدکی آن نیز افزایش یافته است که نیاز به داشتن اطلاعات کلیدی دارد که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

پژو ۲۰۶ یکی از خودرو های نسبتا محبوب جهان است که شرکت ایران خودرو از جمله شرکت های عرضه کننده آن می‌باشد. محبوبیت این خودرو در ایران نیز بعد از مونتاژ آن به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

پژو ۲۰۶ ابتدا در ۶ تیپ مختلف وارد ایران شد که دو تیپ ۴ و ۶ آن اتومات بوده و تیپ ۶ این خودرو نیز وارداتی بود! اما پس از مدتی تنها تیپ های ۲ و ۵ از این اتومبیل تولید شده و تیپ ۱ آن نیز تنها تا سال ۱۳۸۰ تولید شده و پس از آن متوقف شد.

هم اکنون ۲۹ تیپ مختلف از ۲۰۶ هاچ بک و صندوق دار را می‎توان از شرکت ایران خودرو مشاهده کرد که ۱۴ تیپ آن راهی بازار صادرات شده و ۱۵ تیپ دیگر این خودرو به بازار داخلی ایران عرضه می‌شود. اگر بخواهیم ۲۰۶ هاچ بک و صندوق دار را به طور کلی بررسی کنیم باید گفت که ۲۰۶ هاچ بک دارای چهار تیپ معمولی و سه تیپ ویژه بوده و ۲۰۶ صندوق دار شامل شش تیپ معمولی و سه تیپ ویژه می‌باشد.

همانطور که گفته شد، پژو ۲۰۶ (Peugeot 206) در کل جهان جزء خودرو های محبوب به شمار می‌رود اما میزان محبوبیت و طرفداران آن در ایران بسیار بیشتر از سایر کشور هاست! بنابراین، طبیعی است که لوازم یدکی ۲۰۶ نیز نسبت به برخی دیگر از خودرو ها در ایران از فروش بیشتری برخوردار باشد. در این بخش از مقاله یدک یار قصد داریم تا اطلاعاتی را مبنی بر راهنما خرید لوزام یدکی ۲۰۶ در اختیار شما قرار دهیم.

نکات مهم در خرید لوازم یدکی ۲۰۶

محصولات پژو در ایران

بهتر است بدانید اغلب لوازم یدکی ۲۰۶ نسبت به سال تولید و یا تیپ خودرو با یکدیگر متفاوت اند، بنابراین، در صورتی که قصد خرید هر یک از این لوازم را داشته باشید، ابتدا باید تیپ و سال تولید ۲۰۶ خود را اعلام کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

موارد زیر از جمله فاکتورهایی هستند که پیش از خرید لوازم یدکی ۲۰۶ باید از آن ها اطلاع کاملی داشته باشید:

  1. برند اصلی اغلب لوازم یدکی ۲۰۶ ایساکو است.
  2. در رابطه با لنت های ۲۰۶ باید گفت که از ابتدای تولید تا سال ۹۱ لنت های تیپ ۲ یک مدل بودند، اما پس از سال ۹۱ این لنت ها تغییر یافتند. لنت های تیپ ۵ نیز بایکدیگر متفاوت اند!
  3. دیسک و صفحه ها و گیربکس های ۲۰۶ به طور کلی با یکدیگر تفاوت دارند.
  4. همچنین، سنسور اکسیژن ۲۰۶ در مدل های مختلف آن تفاوت داشته و رنگ بندی های مجزایی دارد.
  5. سیستم ترمز و اکسل ها در تیپ های ۲ و ۵ نسبت به سال های مختلف، متفاوت هستند.
  6. علاوه بر نکات گفته شده، مواردی نیز از جمله قطعاتی هستند که با توجه به سال ساخت ۲۰۶ و یا تیپ آن با یکدیگر متفاوت اند؛ این موارد عبارتند از: سیستم ایربگ، پشت آمپر، مانیتور تهویه هوا، مانیتور ساعت و تودوزی و … . با یک نگاه به تودوزی های ۲۰۶ می‌توان سال ساخت خودرو را به راحتی تشخیص داد!
نمای جلویی 206

خرید لوازم یدکی ۲۰۶

با توجه به مطالبی که مطالعه کردیم، در می‌یابیم که خرید لوازم یدکی ۲۰۶ کمی پیچیده بوده و نیاز است تا فرد اطلاع کاملی درباره آن داشته باشد! شما می‌توانید از طریق تماس با مجموعه یدک یار ابتدا به صورت رایگان مشاوره خود را از کارشناسان ما دریافت کرده و بعد از استعلام قیمت لوازم یدکی ۲۰۶، محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر مشاوره رایگان، این مجموعه از ویژگی های دیگری همچون ضمانت در اصالت کالا، سلامت فیزیکی، تحویل محصول در اسرع وقت و…. نیز برخوردار است که می‌توانید از آن ها بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.