راهنما خرید شلگیر مزدا ۳

شلگیر مزدا ۳ از قطعات بدنه خودروست که جهت جلوگیری از ورود گل و لای و خاک و آب که توسط لاستیک به اطرف پرتاب می‌شود طراحی شده است. این قطعه برای خودرو مزدا ۳ قدیم و نیو متفاوت بوده و همچنین در چهار قسمت چرخ ها نیز دارای تفاوت می‌باشد. آگاهی از راهنما خرید شلگیر قبل از

تا به حال نام شلگیر را شنیده اید و می‌دانید برای خرید شلگیر مزدا ۳ چه نکاتی را رعایت نمایید؟ شلگیر از جمله قطعات بدنه خودروست که در قسمت زیر گلگیر و درست در پشت لاستیک هاست. بیشتر خودرو هایی که در طول روز و در خیابان ها نیز میبینیم دارای این قطعه برای هر چهار چرخ خود هستند.

در این بخش از مقاله یدک یار قصد داریم تا راهنما خرید شلگیر مزدا ۳ را در اختیار شما قرار دهیم و اطلاعاتی را در باره نحوه خرید و نکات مورد اهمیت آن شرح دهیم. با ما همراه باشید.

شلگیر چیست و چه کاربردی دارد؟

شلگیر چیست و چکار میکند؟

شلگیر یا گل پخش کن یکی از قطعات خودرو محسوب می‌شود که در بدنه اصلی اتومبیل تعبیه شده و در قسمت زیرین گلگیر و پشت لاستیک ها نصب شده است. این قطعه وظیفه جلوگیری از ورود هر گونه گرد و خاک؛ آلودگی، گل و لای و آب و رطوبتی را که لاستیک در حین حرکت از خود ساتح می‌کند را به درون اجزای داخلی خودرو دارد.

زمانی که خودرو در حال حرکت خصوصا در مسیر های گل و خاک آلود است، این آلودگی ها به اطراف پرتاب شده و علاوه بر خود خودرو، به اتومبیل های مجاور خود نیز آسیب می‌زند. نفوذ این آلودگی ها در دراز مدت سبب پوسیدگی اجزای داخلی و بدنه خودرو خواهد شد. حال برای جلوگیری از به وقوع پیوستن این اتفاق قطعاتی به نام شلگیر را در بخش زیر گلگیر جاسازی می‌کنند تا از بروز این معضل جلوگیری کند.

شلگیر ها از پلاستیک های نرمی ساخته می‌شوند که با پیچ یا خار آمپولی به خودرو متصل شده است و علاوه بر جلوگیری از آسیب به بدنه و اجزای خودرو، سبب زیباتر کردن ظاهر اتومبیل نیز خواهد شد.

نکاتی هنگام خرید شلگیر مزدا ۳

همان طور که گفتیم تمام خودرو هذا دارای این قطعات هستند و بعضا شلگیر ها دو تکه ای و یا چند تکه ای برای خودرو ها نصب می شود. مزدا ۳ هم نمونه ای از این خودروهاست که دارای شلگیر در چهار طرف چرخ های خود است.

نکاتی که هنگام خرید شلگیر ها وجود دارد این است که جنس پلاستیک شلگیر ها نرم و انعطاف پذیر است و قبل از خرید قطعه موردنظر خود حتما به جنس شلگیر توجه نمایید را که سفت بودن بیش از حد آن موجب شکستگی زود هنگام شلگیر خواهد شد.

علاوه بر این، شلگیر های چهار چرخ خودرو با یکدیگر متفاوت هستند و توجه به این موضوع نیز مهم است. همچنین، این قطعه در مزدا ۳ قدیم و مزدا ۳ نیو کاملا متفاوت بوده و توجه داشته باشید که به اشتباه این قطعه را خریداری نکنید.

برند اصلی شلگیر مزدا ۳ چیست؟

علاوه بر قطعات داخلی خودرو، قطعات بدنه آن نیز باید توسط کمپانی اصلی و برند معتبر ساخته شده باشد؛ شلگیر های مزدا ۳ با برند اصلی مزدا در بازار ارائه می‌شوند. این برند، برند اصلی شلگیر های مزدا ۳ می‌باشد و علاوه بر آن، برند های تایوانی و چینی دیگری نیز در وهله بعدی در بازار یافت می‌شود. اما برند های متفرقه ممکن است به سرعت فرسوده شده و مجبور به خرید دوباره این قطعه باشید.

شلگیر مزدا ۳ را از کجا بخریم؟

برای خرید شلگیر مزدا ۳ با برند اصلی آن نیاز است تا به مرکز معتبری مراجعه کنیم. یکی از مراکز معتبر مجموعه یدک یار است که با دارا بودن ۶ سال سابقه فروش آنلاین قطعات و لوازم یدکی خودرو در جلب رضایت مشتری قدم برمی‌دارد. این مجموعه به دو روش اینترنتی و تلفنی سفارش مشتریان را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنها می‌رساند.

برای ثبت سفارش اینترنتی می‌توانید به فروشگاه آنلاین آن مراجعه کنید و برای ثبت سفارش تلفنی با شماره ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. اصالت قطعه و سلامت فیزیکی آن توسط مجموعه تضمین شده و در صورت عدم مطابقت مرجوع می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.