راهنما خرید کاتالیزور ۴۰۵

کاتالیزور ۴۰۵ از جمله یکی از مهم ترین بخش های این خودرو محسوب می‌شود. کاتالیزور نقش اسای در بهبود خروج گاز های اتومبیل ایفا کرده و از ورود گاز های سمی و خطرناک به داخل هوا جلوگیری می‌کند. همچنین داشتن راهنما خرید مناسب برای تهیه کاتالیزور ۴۰۵ نیز حاپز اهمیت است.

کاتالیزور ۴۰۵” از جمله قطعات بسیار مهم و پرکاربرد سیستم کنترل آلایندگی این خودرو بوده و وجود آن تا حد زیادی اهمیت دارد که برخی از کشور ها استفاده از آن را اجباری اعلام نموده و خودرو هایی که فاقد کاتالیزور هستند شامل جریمه و خسارت خواهند شد!

این قطعه مهم قسمتی از سیستم اگزوز و خروجی گاز های ۴۰۵ است که وظیفه حیاتی را برعهده دارد؛ آلاینده هایی همچون هیدروکربن و کربن مونوکسید از جمله آلاینده های خطرناکی هستند که برای افراد و محیط زیست بسیار مضر بوده و از سوخت هایی تولید می‌شوند که در پژو ۴۰۵ بکار نرفته اند! در ادامه این مقاله قصد داریم تا “راهنما خرید کاتالیزور ۴۰۵” را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

حال این آلاینده ها باید به نحوی تجزیه شده و یا از بین بروند تا از میزان خطر آن ها کاسته شود. نقش کاتالیزور پژو ۴۰۵ (Catalytic Converter) به خوبی در این بخش به چشم می‌خورد، چرا که آلاینده های مذکور و گاز های خروجی اگزوز از داخل کاتالیزور آن رد شده و در طی عبور از این قطعه، گاز هایی از هیدروکربن ها به H2O و CO2 تبدیل می‌شوند که با پخش شدن در هوا خطر زیادی ایجاد نکرده و مضر نمی‌باشند.

کاتالیزور 405

بنابراین، کاتالیزور این خودرو نقشی اساسی و مهم را در کاهش ورود آلاینده های مضر به محیط زیست و هوا ایفا می‌کند که نشان دهنده اهمیت وجود آن در خودرو است. البته وظیفه کاتالیزور ۴۰۵ به تجزیه گاز ها و واکنش های شیمیایی محدود نشده و وظایف دیگری را نیز برعهده دارد.

برای مثال، از آنجایی که اکسیت ازت گازی بسیار خطرناک و سمی است، کاتالیزور ۴۰۵ آن را به گازی بی خطر تبدیل می‌نماید.

برند اصلی کاتالیزور ۴۰۵ چیست؟

راهنما خرید دیسک و صفحه 405

برند اصلی کاتالیزور ۴۰۵” برند ایران دلکو است که در خط تولید قرار داشته و امکان سفارش آن از مجموعه یدک یار برای شما فراهم است. همانطور که گفته شد، وجود کاتالیزور ۴۰۵ در این خودرو از اهمیت زیادی برخوردار بوده و درصورتی که قصد خرید و یا تعویض این قطعه را دارید بهتر است بدانید با اینکه برند های دیگری نیز از این قطعه در بازار وجود دارند، اما برند اصلی آن برای خرید و استفاده توصیه می‌شود چرا که ممکن است برای برند های متفرقه معاینه فنی ندهند.

نکته قابل توجهی که در رابطه با برند کاتالیزور ۴۰۵ وجود دارد این است که کاتالیزور این خودرو فاقد برند ایساکو است، بنابراین درصورت مشاهده این قطعه از برند ایساکو از خرید آن پرهیز کنید چرا که امکان تقلب بودن آن وجود دارد!

همچنین، بهتر است بدانید مدل های ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ و tu5 به صورت جداگانه انواع مختلفی از کاتالیزور را دارا می‌باشند که پیش از خرید حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.

خرید کاتالیزور ۴۰۵

خرید کاتالیزور 405

برای خرید کاتالیزور مخصوص پژو ۴۰۵ می‌توانید با فروشگاه اینترنتی یدک یار تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرید. مجموعه یدک یار فروشگاهی اینترنتی قابل اعتماد و مناسب برای بررسی قیمت لوازم یدکی ۴۰۵ می‌باشد. این مجموعه خدماتی از جمله استعلام برند و قیمت کاتالیزور ۴۰۵ را نیز به مشتری ارائه می‌دهد.

این مجموعه با داشتن ضمانت در اصالت کالا، سلامت فیزیکی کالا، تحویل در اسرع وقت ( تحویل برای افراد ساکن تهران طی ۳ الی ۴ ساعت و برای افراد ساکن سایر استان ها طی ۳ الی ۴ روز کاری)، مشاوره رایگان و … تا کنون موفق به جلب اعتماد مشتریان زیادی شده که با یک بار خرید به مشتری دائم آن تبدیل شده اند. 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.