تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای

تیغه برف پاک کن هیبریدی نسبت به مدل ژله ای دارای دوام و استحکام بالاتر، سر و صدای کمتر، آبگیری بهتر شیشه، سرعت بالا و… می باشد که در این مقاله به بررسی کامل تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای پرداخته ایم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

برف پاک کن ها (Windscreen Wiper) باعث دید مناسب راننده در هوای بارانی و برفی می شوند که همین امر باعث می شود برای تهیه برف پاک کن مناسب نیازتان بیشتر وقت بگذارید. انواع مختلفی از برف پاک کن ها در بازار وجود دارند که می توانیم به برف پاک کن معمولی، برف پاک کن ژله‌ای و برف پاک کن هیبریدی اشاره داشته باشیم. ما در این مقاله قصد داریم به “تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای” بپردازیم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای

تفاوت-تیغه-برف-پاک-کن-هیبریدی-و-ژله-ای

همانطور که اشاره کردیم تیغه های برف پاک کن شامل مدل های معمولی، ژله ای و هیبریدی می باشند که پیش تر در مجله یدک یار به بررسی تفاوت تیغه برف پاک کن معمولی و ژله ای پرداختیم که در حال حاضر قصد داریم به بررسی تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای بپردازیم.

تیغه برف پاک کن ژله ای یا سیلیکونی همانطور که از نامش پیداست از ماده سیلیکون در ساخت آن استفاده شده است. تیغه برف پاک کن ژله ای عمر مناسبی را دارد و به خوبی در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد. تیغه های ژله ای به دلیل انعطاف پذیری مناسب، به خوبی آب را از شیشه ماشین می گیرند و همچنین صدای به نسبت کمی را هنگام تماس با شیشه ماشین ایجاد می کنند. حال تیغه برف پاک کن های هیبریدی ترکیبی از تیغه های فلزی و ژله ای می باشند که همین موضوع باعث استحکام و انعطاف پذیری بالای آن ها نسبت به تیغه های ژله ای شده است. علاوه بر این، تیغه های هیبریدی دقت و سرعت پاک کنندگی بیشتری نیز نسبت به مدل های ژله ای دارند و از دیگر مزایای این مدل تیغه برف پاک کن می توانیم به دقت و سرعت پاک کنندگی بالا، سر و صدای کمتر و عدم ایجاد خط و خش اشاره داشته باشیم.

به طور خلاصه تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای به صورت زیر می باشد:

تیغه برف پاک کن ژله ای:

  • مقاومت خوب در برابر گرما و سرما
  • انعطاف پذیری مناسب
  • آبگیری مناسب شیشه
  • با گذشت زمان ممکن است سر و صدا ایجاد کند

تیغه برف پاک کن هیبریدی:

  • استحکام بالا و مقاومت خوب در برابر گرما و سرما
  • انعطاف پذیری بالا
  • عمر طولانی
  • جلوگیری از خش افتادن شیشه جلو
  • سر و صدای بسیار کم
  • آبگیری بهتر شیشه جلو نسبت به مدل ژله ای
  • دقت و سرعت بالا
  • قیمت بالاتر نسبت به مدل ژله ای

لازم به توضیح است که تیغه های برف پاک کن ژله ای و هیبریدی با گذر زمان دچار فرسودگی و خرابی می شوند زیرا این قطعات دائماً در معرض گرما و سرما قرار دارند. اگر احساس کردید که تیغه برف پاک کن ماشین شما کارایی گذشته را ندارد، بهتر است اقدام به تعویض این قطعه کنید و بر اساس نیاز خود، مدل ژله ای یا هیبریدی را انتخاب کنید. ما در مجله یدک یار به بررسی آموزش عوض کردن تیغه برف پاک کن در مدل های معمولی، ژله ای و هیبریدی پرداخته‌ایم تا بتوانید به راحتی این تیغه ها را نصب کنید و ایمنی ماشین را در آب و هوای بارانی و برفی بالا ببرید.

خرید برف پاک کن ماشین

خرید-برف-پاک-کن-ماشین

همانطور که اشاره کردیم تیغه برف پاک کن از جمله قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود که بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت. به همین منظور اگر قصد خرید برف پاک کن ماشین را دارید می توانید به وبسایت یدک یار مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. مجموعه یدک یار تیغه برف پاک کن تمامی ماشین ها در مدل های معمولی، ژله ای و هیبریدی را گردآوری کرده تا شما مشتریان عزیز با دستی باز به انتخاب خود بپردازید. علاوه بر این اگر نیاز به دریافت مشاوره برای خرید تیغه برف پاک کن ماشین دارید می توانید با کارشناسان یدک یار در تماس باشید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد تفاوت تیغه برف پاک کن هیبریدی و ژله ای دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.