خودرو های ژاپنی با بیش از ۱۵ سال فعالیت در آمریکا

با اینکه عمر مفید خودرو در آمریکا در حدود ۸ سال است اما خودرو هایی نیز هستند که دارندگان به دلیل کیفیت بالای ساخت و رضایت از آنها تمایلی به تعویض آنها نشان نمیدهند. جالب تر اینکه بخش اصلی این گروه را دارندگان خودرو های ژاپنی شامل میشوند. در اینجا ما ۱۵خودروی ژاپنی به که در بازار آمریکا از آنها به خوبی استقبال شده و اکثر دارندگان آنها بیشتر از ۱۵ سال از آنها استفاده میکنند اشاره میکنیم. با ما همراه باشید…

در خیلی از مواردی که دیده شده خودرو سازان از یک خودرو بیش از ۱۵ سال استفاده کرده اند، خودرو آنها ساخت کشور ژاپن بوده است. این موضوع که شخص تمایل نداشته باشد خودرو فعلی خود را با نمونه های جدید تر تعویض کند ، به جز در مواردی خاص نشان از رضایت فرد از خودرو دارد.

در آمریکا تحقیقاتی در خصوص بیشترین رضایت مشتری ها از خودرو انجام شده و خودروهایی شناسایی شده اند ، این نتایج بدست آمده از تحقیق بر روی ۳۵۰ هزار خودروی تولید شده در سالهای ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۴ است که در سال ۲۰۱۹ فروخته شده اند یعنی در بین خودرو هایی که ۱۵ تا ۳۸ سال از آنها استفاده شده است . در این میان بالاترین میزان رضایت را خودرو های ژاپنی بدست آورده اند.

۱٫ تویوتا هایلندر

هایلندر با این که از اولین خودرو های سواری شاسی بلند بود که وارد بازار شد ، با این حال در آمریکا طرفداران بسیاری داشت و اکنون نیز با اینکه خودرو های شاسی بلند زیادی وارد بازار شده است ، این خودرو هنوز هم جز خوروهای محبوب محسوب می شود . تویوتا هایلندر در بین خودروهای برند تویوتا نوع شاسی بلند متوسط بالاترین درصد رضایت را از مالکان خودروهای متفاوت دارا می باشد. رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۸٫۳ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند .

تویوتا هایلندر

۲٫ تویوتا سینا

تویوتا سینا ، از سال ۱۹۹۷ در حال تولید است . این خودرو در ردیف خودرو مینی ون قرار دارد ، رقیبان این خودرو هوندا ادیسه ، کرایسلر پاسیفیکا معرفی میشوند.

خودرو سازان برای زمان طولانی تغییر در آن ایجاد نکرده اند. سینا با قابلیت تمام چرخ متحرک عرضه شده که برای رانندگی در مناطقی با میزان بالای بارندگی بسیار مناسب می باشد. در امریکا تنها خودرو مینی ون است ، که دارای این ویژگی میباشد.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۵٫۵ درصد از دارندگان این خودرو بیش از ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

۳٫ تویوتا تاکوما

این خوردرو از سال ۱۹۹۵ تا کنون تولید شده است و در این سالها با تغییرات جزیی همراه بوده است ، پر فروش ترین پیکاپ با سایز متوسط را در بازار آمریکا است و دلیل شهرت آن نیز دوام بالای خودرو می باشد.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۴٫۵ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال است که از این خودرو استفاده میکنند.

تویوتا تاکوما

۴٫ تویوتا توندرا

بزرگترین پیکاپ تویوتا توندرا می باشد ، این خودرو رقیبی برای پیکاپ های پر فروشی کمپانی هایی مانند: جنرال موتورز، و فورد و یا رقیب مدل محبوب دوج رم محسوب میشود. باتوجه به اینکه فروش پیکاپ های رقیب در بازار خودروی آمریکا بالاتر بوده اما تویوتا توندرا توانسته رضایت بالاتری را نسبت به آنها در میان مالکان ، داشته باشد. رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۴٫۲ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

تویوتا توندرا

۵٫ سوبارو فارستر

خودروسازان این برند نمونه ی جدیدی از این نوع خودرو تولید کرده اند ، ولی مالکان این خودرو رغبتی برای تعویض خودروشان ندارند . خودرو های تویوتا و هوندا از نظر دوام شهرت بالاتری نسبت به خودرو های سوبارو دارند ، اما با دیگر کارایی های این برند خودرو مالکان از خودرو های خود بسیار راضی هستند و باعث شده که دارندگان خودرو سوبارو فورستر تمایلی برای فروش خودرو خود ندارند.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۲٫۸ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

سوبارو فارستر

۶٫ تویوتا RAV4

سالهای گذشته کراس دور کوچیک تویوتا محبوبیت زیادی داشت. در مدل RAV4 از قابلیت تمام چرخ متحرک استفاده شده است ، که مشابه خودروی تویوتا سلیکا که برای مسابقات رالی طراحی شده است از سامانه انتقال قدرتی استفاده شده است.

خودرو سازان تویوتا RAV4 را در مدل های متفاوتی تولید کرده است که نمونه ای از آن اتومبیل دو در با سقف کروک می باشد که از مدل های محبوب تویوتا به شمار می رفت.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۲٫۷ درصد ازدارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

۷٫ هوندا پایلوت

از سال ۲۰۰۲ به بعد برند هوندا خودرو هوندا پایلوت را تولید کرده است. این خودرو در نوع شاسی بلند تولید میشود ، که البته بزرگترین شاسی بلند برند هوندا نیز محسوب می گردد و با داشتن ۸ صندلی برای خانواده های پر جمعیت مانند مینی ون عمل میکند و گزینه ی مناسبی است.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده ۱۲٫۶ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند .

هوندا پایلوت

۸٫ هوندا CR-V

برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ از این خودرو شرکت هوندا روی نمایی شد. اولین خودرو کراس اوری که در لیست قرارداد هوندا CR-V می باشد. این مدل خودرو از نخستین خودروهایی است که به صورت شاسی بلند سواری در بازار عرضه شدند، و از همان ابتدا محبوبیت بسیاری رادر میان خریداران بدست آورد این خودرو رقیبی برای خودرو RAV4 محسوب میشود.

رضایت بالای مالکان از این خودرو باعث شده تا ۱۲٫۴ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال است که از این خودرو استفاده می کنند.

۹٫ تویوتا پریوس

این خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شده است و همچنین اولین خودرویی که در جهان به صورت هیبریدی به تولید انبوه رسید ، تویوتا پریوس بود که به پر فروش ترین خودروی هیبریدی نیز عنوان گرفت. که به علت مصرف سوخت پایین مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت.

رضایت بالای مالکان این خودرو باعث شده تا ۱۱٫۹ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

۱۰٫ تویوتا Runner 4

این خودرو در سال ۱۹۸۴ تولید شده است ، این خودرو بیشتر برای رانندگی آفرود و گردش در طبیعت بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این خودرو که آن را مورد توجه قرار داده ، ویژگی یدک کشی این خودرو است.

رضایت بالای مالکان این خودرو باعث شده تا ۱۱٫۸ درصد ازدارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

تویوتا فور رانر

۱۱٫ هوندا ادیسه

این خودرو از سال ۱۹۹۴ توسط شرکت هوندا تولید شده است و تاکنون در ۵ نسل به بازار عرضه شده است.
ادیسه ، اولین خودرو مینی ون است که توسط برند هوندا به بازار عرضه شد و بیشتر مورد توجه خانواده های پر جمعیت قرار گرفته و یک خودرو خانوادگی محسوب می شود ، مالکان نیز به علت ویژگی های این خودرو دلیلی برای تعویض آن نمی بینند.

رضایت بالای  مالکان این خودرو باعث شده تا ۱۱٫۶ درصد از دارندگان این خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

هوندا اودیسه

۱۲٫ تویوتا کرولا

این خودرو تاکنون در ۱۲ نسل تولید شده است این خودرو به علت داشتن دوام بالا و کم استهلاک بودن مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این مدل از خودرو از سال ۱۹۶۶ عرضه شده است. رضایت بالای مالکان این خودرو باعث شده تا ۱۱٫۴ درصد از دارندگان این مدل خودرو بالای ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

تویوتا کرولا

۱۳٫ تویوتا کمری

از پر فروش ترین خودرو های تویوتا می توان به تویوتا کمری اشاره کرد. رقیبی برای هوندا آکورد محسوب میشود که البته موفق تر هم بوده است. در طراحی نسل های جدید این خودرو قابلیت های آن بسیار افزایش یافته است.

رضایت بالای مالکان این خودرو باعث شده تا ۱۱ درصد ازدارندگان این خودرو بیش از ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

تویوتا کمری

۱۴٫ هوندا سیویک

در سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ در دنیا عرضه شده است. این مدل خودرو از معروفترین مدل های برند هوندا می باشد و جز خودرو های محبوب می باشد که درمدل های مختلفی مانند :سدان ، کوپه ، هاچ بک عرضه شده است .

رضایت بالای مالکان از این مدل خودرو باعث شده تا ۱۱ درصد از دارندگان این خودرو بیش از ۱۵ سال از این خودرو استفاده کنند.

هوندا سیویک

۱۵٫ تویوتا لندکروز

در سال ۱۹۵۱ اولین تولید این خودرو به بازار عرضه شد. تویوتا لندکروز بزرگترین سایز خودرو شاسی بلند می باشد و به علت دوام بالا و اطمینان از این نوع خودرو در جهان شناخته شده است.

رضایت بالای مالکان این خوردرو باعث شده تا ۱۰٫۶ درصد از دارندگان این نوع خودرو بالای ۱۵ سال از این نوع خودرو استفاده کنند.

تویوتا لندکروز

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.