برند های معروف روغن موتور کدام اند؟

هر خودرویی در دنیا دارای موتور های متفاوتی است که با یکدیگر فرق داشته و به صورت جدا گانه ای کار می کنند. به همین دلیل است که هر کدام از روغن موتور به خصوص و جدا گانه ای از یکدیگر استفاده می کنند.

برند هایی که همه می شناسند!

امروزه همگی به دنبال خرید اجناس اصل هستند و برای پیدا کردن قطعه و یا کالای اصل بسیار می کوشند. یک سری از برند ها نیز در بازار خرید روغن موتور خودرو وجود دارند که به عنوان بهترین برند های روغن موتور (best oil engine brands) حال حاضر شناخته و به فروش می رسند. امروزه تنوع بالای روغن موتور ها داخلی و خارجی در بازار حق انتخاب را برای مشتریان فراهم کرده است. البته فراموش نکنید که روغن موتور را بر اساس مدل خودرو خود انتخاب کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با روغن موتور و پاسخ به سوالاتتان می توانید آنچه باید در مورد روغن موتور بدانید را مطالعه نمایید. در این بخش به بررسی برخی از برند های مطرح بازار می‌پردازیم:

  • کاسترول
روغن موتور کاسترول

از برند های محبوب روغن موتور است که مدت زمان زیادی است در بازار ارائه می‌شود. این برند تحت لیسانس کشور انگلستان بوده و برای خودرو های بنزینی و دیزلی مناسب است. محفاظت از موتورد ر برابر لجن و همچنین محفاظت در برابر دما چهار فصل از ویژگی های این محصول است. روغن موتور کاسترول در بسته بندی های ۱ و ۴ لیتری ارائه می‌شود و همگی نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک هستند.

  • اِلف

روغن موتور اِلف از دیگر محصولات صنعتی برای خودرو های بنزینی، بنزینی-دیزلی، هیبریدی، و بنزینی-گازی است که ساخت کشور فرانسه بوده و در تولید روغن های نیمه سنتتیک، معدنی و تمام سنتتیک فعالیت دارد. این برند روغن موتور در بسته بندی های ۱، ۴، و ۵ لیتری عرض می‌شوند.

  • فلومکس
روغن موتور فلومکس

فلومکس از برند های به نام انگلیسی است که امروزه توسط شرکت ایرانی نفت پارس هم تولید می‌شود اما در اینجا منظور ما همان برند اصلی فلومکس تولید انگلیس می‌باشد. این روغن در بسته بندی های ۱، ۳، ۴، و ۵ لیتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. روش ساخت روغن موتور های فلومکس نیمه و تمام سنتتیک است.

  • لوبریفنت

اگر با روغن موتور آشنایی داشته باشید قطعا نام برند لوبریفنت را شنیده اید. این برند کانادایی در  زمینه تولید روغن موتور های متناسب با استاندارد های جهانی فعالیت دارد و در سه نوع نیمه، معدنی، و تمام سنتتیک تولید می‌شود. حجم های ۳، ۴، و ۵ لیتری بسته بندی های ارائه شده برند لوبریفنت است.

  • لیکومولی
روغن موتور لیکومولی

لیکومولی یکی از برند های روغن موتور ساخت آلمان است در دسته بندی روغن موتور های متوسط رو به بالا قرار می‌گیرد. این مدل روغن موتور هم اخیرا در داخل کشور هم تولید می‌شود و در حجم های ۱، ۳، ۴، یا ۵ لیتر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برند لیکومولی آلمان روش ساخت روغن موتور های خود را به نیمه و تمام سنتتیک اختصاص می‌دهد و از محصولات باکیفیت و مرغوب در بازار است.

  • پارس

نفت پارس از جمله شرکت های ایرانی تولید کننده محصولات صنعتی از جمله روغن موتور های خودرو است. این شرکت در تولید روغن موتور های ۱ تا ۵ لیتری فعالیت دارد و روش ساخت روغن های آن نیز نیمه و تمام سنتتیک می‌باشد.

  • اسپیدی
روغن موتور اسپیدی

روغن موتور های اسپیدی محصول ایرانی دیگر از شرکت نفت سپاهان در اصفهان است که طی سال های ۹۳ و ۹۴ جزء برترین برند های صنعتی در ایران شناخته شده است. اسپیدی در تولید روغن موتور های ۱ تا ۴ لیتر تولید می‌شوند و در دسته بندی روغن های نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک قرار دارند.

  • کاسپین

شرکت کاسپین شیمی پارسارگاد از جمله دیگر برند های ایرانی در زمینه تولید محصولات صنعتی از قبیل روغن موتور های بنزینی و دیزلی است. این شرکت با برند کاسپین در بازار شناخته می‌شود و روغن موتور های معدنی، نیمه سنتتیک، و تمام سنتتیک را در حوزه تولیدات خود قرار داده است.

بسته بندی های روغن موتور کاسپین از ۹۵۰ میلی لیتر تا ۴ لیتر متغیر است.

  • بهران
روغن موتور بهران

اگر با برند های ایرانی آشنایی داشته باشید قطعا نام برند بهران را بسیار شنیده اید. بهران شرکت ایرانی در حوزه تولید روغن های صنعتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ شورع کرده و محصولات آن با توجه به اِلِمان هایی جهت حفظ محیط زیست طراحی شده است. این شرکت در زمینه تولید روغن موتور های نیمه و تمام سنتتیک نیز فعالیت دارد و بسته بندی محصولات ۱ تا ۴ لیتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

  • توتال

توتال از برند های صنعتی فرانسوی است که از سال ۱۳۸۱ در ایران به تاسیس شعبه اقدام کرده و امروزه در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در حال ارائه خدمات می‌باشد. شرکت اندیشه البرز ارائه دهنده محصولات این کمپانی است اما برند روغن موتور ها با نام توتال در بازار قابل خریداری است.

روغن موتور های معدنی، نیمه و تمام سنتتیک توسط برند توتال تولید و عرضه می‌شود.

  • آدینول
روغن موتور آدینول

روغن موتور های آدینول از محصولاتی ایرانی است که زیر نظر شرکت روانکاران جهان دیده تولید می‌شود و در بسته بندی های ۱ تا ۴ لیتری به عرضه درمی‌آیند. این برند از سال ۱۳۸۱ اقدام به فعالیت نموده است. البته محصولات برند آدینول نیز محصولی تحت لیسانس بوده و در این شرکت بسته بندی می‌شود.  روغن های آدینول نیمه و تمام سنتتیک هستند.

  • آترود

آترود از شرکت های بین المللی در زمینه تولید محصولات صنعتی است که همکاری بین کشور های ایران، مراکش، سودان، و امارت متحده عربی را در دهه ۹۰ میلادی آغاز کرده است. این شرکت هم یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعتی در تمامی خاورمیانه است.

  • آیسین
روغن موتور آیسین

آیسین از برند های ژاپنی محصولات صنعتی از قبیل روغن موتور می‌باشد که با دارا کیفیت مرغوب از جمله محصولات پرفروش در بازار شناخته شده است. این برند امروزه در تولید روغن موتور های بنزینی، دیزلی، گازی، و هیبریدی فعالیت دارد و روش ساخت محصولات آن از معدنی، نیمه و تمام سنتتیک متغیر است.

  • ایساکو

برند ایساکو را همگی ما می‌شناسیم و از تولیدان مختلف قطعات خودرو تا محصولات جانبی و موتوری آن همانند روغن موتور اطلاع داریم. این برند تحت نظارت شرکت ایران خودرو بوده و لوازم جانبی خودرو های این کمپانی را تولید می‌کند. روغن موتور های نیمه و تمام سنتتیک این برند با بسته بندی های ۱ و ۴ لیتری در دسترس افراد قرار دارد.

  • هیوندایی
روغن موتور هیوندایی

برند هیوندایی علاوه بر تولید خودرو و قطعات آن به تولید لوازم جانبی و محصولات روغنی مانند روغن موتور مشغول است. این برند کره ای بهترین سازگاری را با خودرو های تولید شده این کمپانی دارد و در بسته بندی های ۱ تا ۵ لیتر تولید و عرضه می‌شوند. روغن های هیوندایی در دسته بندی های معدنی، نیمه و تمام سنتتیک قرار می‌گیرد.  البته نام کامل روغن موتور آن با هیوندایی اکستیر در بازار شناخته شده است.

از کجا روغن موتور بخرم؟

در ابتدا نیز در این رابطه صحبت نمودیم که خرید روغن اصل اکنون یکی از معضلات دارندگان خودرو است. شما عزیزان که قصد خرید برند اصلی روغن موتور را دارید می توانید در ابتدا برای آشنایی بیشتر با همکاران ما در مجموعه ی یدک یار تماس گرفته و در رابطه با نوع روغن موتور مناسب برای خودرویتان پرس و جو کنید. سپس روغن موتور مورد نظر را به صورت تلفنی و یا انلاین سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

البته برای آشنایی بیشتر و بهتر و همچنین دقیق تر با روغن موتور و نحوه ی کار آن می توانید با مقاله ی، جدول روغن موتور مناسب خودرو و نکات مهم در زمان تغییر روغن موتور را مطالعه و بررسی نمایید.

روغن موتور آترود ساخت کدام کشور است؟

آترود از شرکت های بین المللی در زمینه تولید محصولات صنعتی است که همکاری بین کشور های ایران، مراکش، سودان، و امارت متحده عربی را در دهه ۹۰ میلادی آغاز کرده است. این شرکت هم یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعتی در تمامی خاورمیانه است.

روغن موتور لوبریفنت ساخت کجاست؟

کشور کانادا

روغن موتور فلومکس ساخت کجاست؟

فلومکس از برند های به نام انگلیسی است که امروزه توسط شرکت ایرانی نفت پارس هم تولید می‌شود

روغن موتور لیکومولی ساخت کجاست؟

لیکومولی یکی از برند های روغن موتور ساخت آلمان است.

روغن موتور ادینول ساخت کجاست؟

ساخت کشور ایران است.

روغن کاسترول ساخت کجاست؟

ساخت ایران و تحت لیسانی انگلیس است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.