راهنما خرید کمپرسور کولر ۲۰۶

کمپرسور کولر ۲۰۶ با توجه به کاربردی که دارد در روز های گرم تابستانی به شدت ضروری است. این قطعه از اجزای سیستم خنک کننده کولر است و خرابی آن سبب عدم کارکرد درست کولر خودرو خواهد شد. حال برای خرید کمپرسور کولر ۲۰۶ نیاز است تا راهنما خرید آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

در صورت خراب شدن کمپرسور کولر ۲۰۶ در روز های گرم تابستانی چه اقدامی باید انجام دهیم؟ بهتر است نسبت به قطعه و برند اصلی آن تحقیقاتی را به عمل آوریم و یا با دیدن اولین مرکز فروش قطعات خودرو اقدام به خرید این قطعه کنید؟ کمپرسور کولر از جمله قطعات و اجزای تشکیل دهنده سیستم خنک کننده داخلی خودروست که نقش مهمی را در تبدیل گاز های خنک کننده به مایع دارد.

اگر کمپرسور کولر ۲۰۶ شما هم دچار خرابی شده و کولر خودرو شما در این روز های گرم به خوبی کار نمی‌‌کند، با مطالعه راهنما خرید آن می‌توانید اطلاعات لازم را جهت خرید نمونه جدید تر داشته باشید.

کمپرسور کولر چیست و چکار می‌کند؟

کمپرسور کولر چیست و جکار میکند؟

کمپرسور کولر (Compressor) را ممکن است بسیاری از شما بشناسید و از وجود این قطعه را در سیستم خنک کنندگی داخلی خودرو اطلاع دارید اما ممکن است کارکرد اصلی این قطعه را ندانید. کمپرسور کولر در حقیقت کمپرسور ها در قالب یک پمپ وظیفه انتقال جریان گاز خنک کننده را دارد که مستقیما توسط تسمه به میل لنگ و موتور اتصال پیدا کرده است.

با روشن کردن دکمه AC، گاز خنک کننده توسط کمپرسور فشرده و متراکم شده و توسط کندانسور به سمت خروجی هدایت می‌شود. عملکرد درست کمپرسور در زمانی که موتور روشن است مشخص می‌شود و با روشن نمودن کولر، جریان خنک گاز را وارد فضای داخلی کابین می‌کند.

نکاتی هنگام خرید کمپرسور کولر ۲۰۶

پژو ۲۰۶ از جمله خودروهایی است که هزینه نگه داری بالایی دارد و افرادی که صاحب این خودرو هستند ملزم به توجه کافی به عملکرد درست و صحیح آن دارند. کمپرسور کولر ۲۰۶ که مدل سال ۹۳ و کمتر هستند در ابتدا دارای ۳ پیچ بودند اما بعد از سال ۹۳ به بعد این کمپرسور ها به ۴ پیچ (رانایی) تغییر یافتند. به عبارت دیگر، خود کمپرسور تغییری نداشته اما پیچ های آن با یکدیگر فرق دارند.

راهنما خرید لوازم یدکی 206

همچنین کمپرسور ها در خودرو هایی مانند پراید با ۲۰۶ متفاوت است چرا که وزن و نوع موتور در این خودرو ها با یکدیگر تفاوت عمده دارد.

برند اصلی کمپرسور کولر ۲۰۶ چیست؟

برند اصلی کمپرسور کولر ۲۰۶، برند ایساکو می‌باشد که تایید کننده کیفی این قطعات بوده و در بسته بندی هایی که لیبل ایساکو دارند به فروش می‌رسند. علاوه بر این، برند های دیگری با نام های دلکو در بازار قابل خریداری است.

نحوه تشخیص اصالت قطعات ایساکو از جمله اقداماتی است که قبل از خرید این قطعات باید بدانید. بنابراین، بعد از مطالعه دقیق در این زمینه اقدام به خرید کنید.

خرید کمپرسور کولر ۲۰۶

خرید کمپرسور کولر 206

برای خرید کمپرسور کولر ۲۰۶ با برند اصلی آن می‌توانید به دو روش تلفنی با شماره گیری ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ و یا مراجعه به وب سایت فروشگاهی مجموعه یدک یار سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. فروش کمپرسور خودرو با ضمانت اصالت قطعه و سلامت کیفی آن به تمامی مشتریان ارائه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.