راهنما خرید ایربگ ۲۰۷

ایربگ ۲۰۷ از جمله تجهیزات ایمنی این خودروست که برای جلوگیری از آسیب دیدن گردن فرد راننده در هنگام تصادفات سنگین عمل می‌کند. ایربگ ها انواع مختلفی دارند و با برند های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. قبل از خرید ایربگ ۲۰۷، بهتر است نگاهی به راهنما خرید آن داشته باشید.

برای خرید ایربگ ۲۰۷ بهتر است کدام برند را انتخاب کنیم؟ چه نکاتی هنگام خرید ایربگ مورد نیاز است؟ اگر ایربگ خودرو شما هم دچار ایراد شده باشد، مطمئنا این سوالات را از خود پرسیده اید. ایربگ یکی از تجهیزات ایمنی خودروست که در تنها در صورت بروز تصادفات بسیار شدید عمل کرده و نیاز به تعویض دارد.

در این مقاله قصد داریم تا راهنما خرید ایربگ ۲۰۷ را در اختیار شما قرار دهیم و برند اصلی این تجهیز ایمنی را نیز به شما معرفی کنیم. با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

ایربگ چیست و چکار می‌کند؟

ایربگ چیست و چکار می‌کند؟

نام ایربگ (Airbag) یا همان کیسه هوا را بار ها شنیده اید که به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز در خودرو وجود دارد و در مواقعی که تصادفات بسیار شدیدی رخ می‌دهد عمل کرده و از آسیب رسیدن به گردن راننده جلوگیری می‌کند.

این قطعه به صورت کیسه هایی از جنس پلیمری است که دارای منافذ ریزی بر روی خود است و در سرعت های مشخص شده با ارسال سیگنال هایی توسط سنسور آن باد شده و در کسری از ثانیه نیز خالی از باد می‌شود.

راهنما خرید لوازم یدکی 207

کیسه هوا یا ایربگ تعداد مختلفی از جمله ایربگ راننده، سرنشین جلو، ایربگ جانبی، ایربگ پرده ای، ایربگ زانو، و … دارد که بسته به نوع خودرو و میزان امکانات و تجهیزات آن در بخش های مخصوص تعبیه شده اند. در بیشتر خودرو ها ایربگ در بخش جلویی خودرو یعنی برای سرنشین جلویی و راننده تعبیه شده است.

ایربگ های سرنشین جلویی در بخش داشبورد و ایربگ راننده در وسط غربیلک فرمان جا ساز شده است. وجود این تجهیز ایمنی در تمامی خودرو ها الزامی است به طوری که در برخی کشور های نبود این تجهیز موجب  عدم صدور گواهینامه معاینه فنی خواهد شد.

۲۰۷ دارای چند ایربگ است؟

پژو ۲۰۷ از جمله خودرو هایی است که مجهز به ایربگ می‌باشد اما تعداد این ایربگ ها دومی‌ باشد. یکی از ایربگ ها برای راننده و دیگری برای سرنشین جلویی خودرو تعبیه شده است.

برند اصلی ایربگ ۲۰۷ چیست؟

حال که با ایربگ و کارایی آن آشنا شدید، به سراغ یکی از مهم ترین سوالات در این زمینه می‌رویم! برند اصلی ایربگ ۲۰۷ چیست! برند اصلی ایربگ ۲۰۷ با نام کروز در شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، کروز برند اصلی ایربگ ۲۰۷ بوده و هنگام خرید این تجهیز برای خودرو خود باید به سراغ این برند بروید.

علاوه بر برند کروز، برند های دیگری با نام اندیشه نیز موجود است که در صورت نبود برند اصلی می‌توانید به سراغ این برند نیز بروید.

ایربگ ۲۰۷ اصل را از کجا بخریم؟

برای خرید ایربگ ۲۰۷ می‌توانید با تماس با شماره ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ با مجموعه یدک یار ارتباط برقرار نموده و قطعه مورد نظر خود را خریدای کنید. علاوه بر این، با مراجعه به بخش فروش لوازم یدکی ۲۰۷ در وب سایت فروشگاه یدک یار می‌توانید قطعه مورد نظر با برند اصلی را انتخاب کرده و در بعد از خرید در اسرع وقت و درب محل تحویل بگیرید.

شرکت یدک یار با سابقه ای چندین ساله در حوضه فروش لوازم یدکی خودرو تمامی قطعات خود را با ضمانت اصالت به فروش میرساند. شما میتوانید با خرید ایربگ ماشین در یدک یار خیال خود را بابت اصالت قطعه راحت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.