کیت کلاچ چیست و شامل چه قطعاتی میشود؟

ممکن است بپرسید که کیت کلاچ چیست و شامل چه قطعاتی میشود که باید گفت کیت کلاچ به کنار هم قرار گرفتن دیسک، صفحه، بلبرینگ کلاچ در یک بسته بندی گفته می شود که در ادامه به بررسی کیت کلاچ، قطعات تشکیل دهنده، کاربرد آن و سایر موارد پرداخته‌ایم.

یکی از مهم ترین سیستم های خودروهای دنده‌ای که وظیفه انتقال نیرو و حرکت خودرو را بر عهده دارد، سیستم کلاچ است. این سیستم معمولاً از اجزای مختلفی مانند دیسک کلاچ، صفحه کلاچ، بلبرینگ کلاچ و… تشکیل شده است که به قرار گرفتن همه اینها در کنار هم کیت کلاچ می گویند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع ما می خواهیم در این مقاله “کیت کلاچ چیست” (What is a Clutch Kit) و شامل قطعاتی میشود را بررسی کنیم تا اطلاعات کافی را پیدا کنید.

کیت کلاچ چیست

کیت-کلاچ-چیست

همانطور که در بالا اشاره کردیم، به کنار هم قرار گرفتن دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ، کیت کلاچ می گویند. محصولات و قطعات فروشی دیسک و صفحه کلاچ معمولاً با نام کیت کلاچ در بازار شناخته می شود و در واقع، درصد بالایی از دیسک و صفحه کلاچ ها به صورت کیت هستند و کیت اصطلاحاً به قطعاتی گفته می شود که شامل چند قطعه دیگر در بسته بندی هستند.

کاربرد کیت کلاچ چیست

کاربرد کیت کلاچ این است که تمام قطعات لازم برای تعمیر کلاچ ماشین را فراهم کند. به عنوان مثال دیسک کلاچ قطعه‌ای مصرفی محسوب می شود که هر از چند گاهی نیاز به تعویض پیدا می کند. در حالی که سایر قطعات مانند صفحه کلاچ یا بلبرینگ کلاچ ممکن است با سرعت یکسان فرسوده نشوند که به همین دلیل همگی این قطعات در کیت کلاچ ارائه می شوند تا با تعویض کیت کلاچ، تمامی قطعات سیستم کلاچ تعویض شود.

کیت کلاچ از چه بخش هایی تشکیل شده است

در جواب اینکه کیت کلاچ از چه بخش هایی تشکیل شده است باید اینگونه پاسخ داد که این بسته بندی از چند بخش از جمله صفحه کلاچ، دیسک کلاچ و بلبرینگ کلاچ تشکیل شده است.

خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین

همانطور که اشاره شد، کیت کلاچ شامل قطعات مختلفی می شود که معمولاً دیسک و صفحه کلاچ پر مصرف ترین قطعات کیت کلاچ می باشند. با توجه به اینکه دیسک و صفحه کلاچ قطعه‌ای مصرفی محسوب می شود و هر از چند گاهی نیاز به تعویض دارد شما می توانید برای خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین به وبسایت یدک یار مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. مجموعه یدک یار با فروش دیسک و صفحه کلاچ ماشین در برندها و کیفیت های مختلفی بستری را فراهم کرده تا با دستی باز به انتخاب خود بپردازید. علاوه بر این شما می توانید با متخصصان فنی یدک یار در تماس باشید و سوالات مختلف خود اعم از قیمت دیسک و صفحه کلاچ ماشین، برندهای دیسک و صفحه و… را از همکاران ما بپرسید و از تجربه خرید مطمئن تری بهره مند شوید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد اینکه کیت کلاچ چیست و شامل چه قطعاتی میشود دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.