منظور از رنگ های نشانگر باتری ماشین چیست؟

رنگ های نشانگر باتری نشان دهنده وضعیت باتری می باشند که این رنگ های چشمی باتری به صورت سبز، مشکی و سفید می باشند. در این مقاله ما به بررسی رنگ روی نشانگر چشمی باتری خودرو پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

چشمی یا نشانگر باتری ماشین (Car Battery Magic Eye) برای بررسی وضعیت سلامت باتری خودروها وجود دارد. اگر به بالای باتری نگاه کنید، یک نشانگر وجود دارد که این نشانگر می تواند به رنگ های سبز، مشکی و سفید باشد. حال ممکن است بپرسید که این رنگ های روی باتری ماشین چه مفهومی دارد که به همین منظور در این مقاله ما قصد داریم به بررسی “رنگ های نشانگر باتری ماشین” بپردازیم تا هر آنچه که لازم است را بدانید.

رنگ روی نشانگر چشمی باتری خودرو به چه معنی است

رنگ-های-نشانگر-باتری-ماشین

رنگ های نشانگر باتری ماشین به طور کلی وضعیت باتری را در یک نگاه مشخص می کند:

  • رنگ سبز نشانگر باتری: اگر نشانگر باتری به رنگ سبز باشد به این معنیست که باتری وضعیت مناسبی دارد.
  • رنگ سیاه نشانگر باتری: رنگ سیاه باتری اتمی به این معنیست که باتری در وضعیت خوبی قرار ندارد. در بعضی از مواقع می توان با استفاده از دستگاه شارژ، این باتری ها را به حالت اولیه برگرداند ولی در غیر این صورت، بایستی باتری را تعویض کنید. برای اطمینان از سلامت یا خرابی باتری هایی که نشانگر آن ها به رنگی مشکی درآمده بهتر است ابتدا تست سالم بودن باتری خودرو را انجام دهید و در صورت نیاز اقدام به تعویض این قطعه کنید.
  • رنگ سفید نشانگر باتری: سفید شدن چراغ باطری اتمی به این معنیست که باتری به پایان عمر خود رسیده و بایستی در اسرع وقت آن را تعویض کنید.

خرید باتری ماشین

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پیشنهاد می کنیم اگر نشانگر باتری ماشین رنگ سیاه و یا سفید را نشان داد، باتری خودرو را در اسرع وقت تعویض کنید. شما می توانید برای خرید باتری تمامی خودروها به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۵۰۰۰۴۲۴ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. پس از تماس با مجموعه یدک یار، کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند دارد تا مناسب ترین باتری را برای ماشین خود خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.