راهنما خرید لوازم یدکی ۲۰۷

پژو ۲۰۷ از نمونه خودرو های هاچ بک شهری بسیار محبوب و پر فروش در ایران است که در سال های اخیر در در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به فروش رسیده است. تقاضا برای خرید این مدل پژو تقاضای لوازم یدکی آن را نیز بالا می‌برد اما شاید همه افراد اطلاعات کامل در این باره نداشته باشند.

پژو ۲۰۷ یکی از خودرو های محبوب و جوان پسند ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ طراحی و تولید شد. این نسخه، مونتاژی نمونه اصلی ۲۰۷ تولید شده در کمپانی پژو فرانسه است که با داشتن تفاوت های متعدد، با نام ۲۰۷ پلاس و یا ۲۰۷i وارد بازار های ایرانی شده است.

این خودرو هاچ بک با داشتن تمامی نقاط ضعف و قدرت خود، به یکی از پر فروش ترین محصولات مونتاژی در کشور تبدیل شده که این موضوع تاثیر بسزایی در میزان معاملات قطعات و لوازم یدکی آن نیز خواهد داشت. در این بخش از مقاله یدک یار قصد داریم تا بررسی های لازمه راهنما “خرید لوازم یدکی ۲۰۷” را در اختیار شما قرار داده تا اگر شما هم قصد خرید قطعات این خودرو را دارید با خیال راحت اقدام کنید. با ما همراه باشید.

نکاتی هنگام خرید لوازم یدکی ۲۰۷

نکاتی هنگام خرید لوازم یدکی 207

همانطور که می‌دانید، حدود ۹ سال از تولید اولین پژو ۲۰۷ (Peugeot 207) مونتاژ در ایران می‌گذرد و طی این مدت دو نسخه دنده ای و فول آن که دارای جعبه دنده اتوماتیک است در بازار عرضه شده است. بسیاری از افراد ۲۰۷ را همان نسخه فیس لیفت خودروی ۲۰۶ می‌دانند. این موضوع در برخی موارد و آپشن های هر دو این خودرو ها یکی است اما تفاوت های بسیاری نیز در رابطه با آنها وجود دارد.

راهنما خرید سپر 207

نسخه های دنده ای و اتوماتیک ۲۰۷ در برخی قطعات همانند گیربکس و دیگر قطعات وابسته به این بخش متفاوتند. از این رو، هنگامی که برای خرید قطعات آن اقدام می‌کنید، اطلاع از مدل دقیق خودرو و حتی سال ساخت آن حائز اهمیت است.

علاوه بر این، برخی از آپشن های رفاهی به نسخه های اخیر آن همانند شکل گلگیر، چراغ های راهنما ال ای دی و نئون، سنسور دنده عقب، کلید های سیستم کنترل غربیلک فرمان، و همچنین نمایشگر ۷ اینچی از نمونه هایی هستند که هنگام خرید لوازم یدکی و قطعات درگیر با این بخش ها تفاوت ایجاد می‌کند.

برند اصلی لوازم یدکی ۲۰۷ چیست؟

راهنما خرید غربیلک فرمان 207
فراوانی و قیمت لوازم یدکی 207

سوالی که شاید توسط افراد و مشتریان بسیاری پرسیده می‌شود این است که برند اصلی لوازم یدکی ۲۰۷ چیست؟ به طور کلی، برند خود پژو اولین و سازگار ترین برند قطعات برای ۲۰۷ است اما به دلیل نبود موجودی کافی این برند قطعات از کمپانی پژو، دومین برندی که معتبر ترین و سازگار ترین نمونه در بازار شناخته می‌شود، برند ایساکو است.

ایساکو تولید کننده قطعات این خودرو نیست بلکه مسئول تایید کیفی این قطعات که به سفارش شرکت های دیگر تولید می‌شود را بر عهده دارد. البته همچنان برخی از قطعات با برند اصلی پژو در بازار یافت می‌شود اما برند ایساکو با دارا بودن تنوع بالاتر در محصولات نیاز مشتری را به صورت جامع تر تامین می‌کند.

بنابراین، هنگام خرید لوازم یدکی و قطعات ۲۰۷ به برند ثبت شده و لیبل خورده بر روی بسته بندی قطعه خود توجه کامل داشته باشید.

لوازم یدکی ۲۰۷ را از کجا بخریم؟

خرید لوازم یدکی 207

شاید یکی دیگر از مهم ترین مواردی که هنگام خرید قطعات ۲۰۷ باید در نظر داشت این است که برند اصلی را نمی‌توان توسط اولین فروشگاهی که می‌بینید تهیه کنید. متاسفانه وجود انواع قطعات تقلبی با بسته بندی شرکت اصلی در مواقع زیادی خریدار را دچار فریب می‌کند. بنابراین، مهم است که نسبت به اعتبار مراکزی که برای خرید قطعات خود انتخاب می‌کنید، اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما برای خرید لوازم یدکی ۲۰۷، فروشگاه یدک یار است. مجموعه یدک یار با دارا بودن سابقه ۶ ساله فروش اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو، یکی از پیش گامان در عرصه خرید و فروش غیر حضوری و آنلاین قطعات می‌باشد. تنوع بالا محصولی و امکان مقایسه برند ها و قیمت های مختلف از طریق وب سایت فروشگاهی این مجموعه وجود دارد.

علاوه بر این، تضمین کیفیت کالا، سلامت فیزیکی و بسته بندی قطعه، ارسال در اسرع وقت، ضمانت مرجوع کالا در صورت وجود ایراد، و همچنین تحویل درب محل در تمامی نقاط کشور از مزایا خرید از فروشگاه یدک یار است.

همچنین، امکان دریافت مشاوره رایگان توسط واحد کارشناسان متخصص یدک یار نیز برای مشتریان وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.