مزایا و معایب بالا بردن ارتفاع ماشین

هر خودرویی دارای ارتفاع مشخصی از سطح زمین است. بالا بردن ارتفاع ماشین ممکن است برای مقاصد مختلفی انجام شود، پس قبل از بالا بردن ارتفاع ماشین بهتر است با مزایا و معایب آن آشنا شوید.

بالا بردن ارتفاع ماشین یک ایده وسوسه انگیز است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسی می خواهد ارتفاع ماشین خود را افزایش دهد. افزایش ارتفاع یک تغییر در استاندارد خودرو است که نکات مثبت و منفی خاص خود را دارد. در این مقاله ما به مزایا و معایب “بالا بردن ارتفاع ماشین” می پردازیم تا اطلاعات کافی در این مورد پیدا کنید.

مزایا بالا بردن ارتفاع ماشین

بالا بردن ارتفاع ماشین

اولین مزیتی که از بالا بردن ارتفاع ماشین دریافت می کنید، فاصله خودرو از زمین است. فاصله زیاد از زمین به این معنی است که قسمت زیرین بدنه خودروی شما کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد. شما قادر خواهید بود سرعت گیرها را به راحتی رد کنید. علاوه بر این، رانندگی در زمین های ناهموار و جاده های خاکی برای خودروی با ارتفاع بالا مشکلی نخواهد داشت.

معایب بالا بردن ارتفاع ماشین

تقریباً هر چیز خوبی معایب خاص خود را هم دارد. افزایش ارتفاع خودرو ممکن است منجر به سواری های ناراحت کننده شود زیرا سیستم تعلیق آن طور که باید عمل نمی کند. افزایش فاصله از زمین بر پایداری خودرو تأثیر می گذارد. هر چه فاصله از زمین بیشتر باشد، مرکز ثقل بالاتر است. مرکز ثقل بالا باعث ناپایداری خودرو به خصوص در هنگام پیچیدن می شود. همچنین باید بدانید که سرعت در خودروی با ارتفاع نیز تقریباً غیرممکن است، یعنی همیشه باید آهسته رانندگی کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به بالا بردن ارتفاع ماشین دارید می توانید با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.