راهنما خرید لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ از جمله خودرو های محبوب کمپانی پژوست که در سال های اخیر مشتریان خاص خود را داشته است. سوال اصلی که خریداران در این مواقع از خود می‌پرسند این است که برند اصلی قطعات این خودرو چیست! در این مقاله به بررسی کامل راهنما خرید لوازم یدکی این پژو پرداخته ایم.

پژو ۲۰۰۸ یکی از کراس اوور های جمع و جور شهری است که در سال ۲۰۱۳ از ان رونمایی شد. این خودرو به سرعت وادر خط تولید انبوه شد و در سال ۱۳۹۶ با مشارکت شرکت پژو و ایران خودرو وارد خط مونتاژ شد و نمونه های فیس لیفت آن نیز با کمی تغییرات به مرحله اجرا درآمد. البته به دلیل دوره های جدید تحریم ها پی علیه ایران، تولید کنندگان با مشکلاتی از قبیل واردات قطعات آن مواجه شدند که عرضه نمونه های مونتاژی جدید را با مشکل رو به رو کرد.

پژو ۲۰۰۸ (Peugeot 2008) از جمله یکی از محبوب ترین خودرو های اروپایی این کمپانی شناخته شد و جوایز بین المللی مختلفی را از کشور هایی از قبیل لهستان، ایرلند، ایتالیا، و … دریافت کرد. همچنین، موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه Euro-NCAP نیز شد.

دو نسخه از پژو ۲۰۰۸ در طول سال های اخیر طراحی و عرضه شده که تا کنون تنها نسخه اول آن وارد ایران شد، بدین ترتیب، این خودرو تنها از یک نسخه در بازار های ایرانی برخوردار است و این موضوع خرید لوازم یدکی و قطعات آن را کمی آسان تر می‌کند.

نسل های پژو 2008 را بشناسیم

شاید برای افرادی که صاحب این خودرو هستند و قصد دارند تا برخی از قطعات و لوازم یدکی آن را خریداری کنند سوال باشد که چه برندی با چه درجه کیفیتی مناسب است! در این مقاله قصد داریم تا راهنما خرید لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸ را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

قطعات پر مصرف پژو ۲۰۰۸

قطعات پر مصرف پژو 2008

خودرو به دلایل مختلفی از جمله تصادف، مشکلات فنی، و ضربه دچار آسیب می‌شود که در نهایت منجر به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی آن هستیم. هر مدل خودرویی متناسب با برخی از مشخصات فنی خود نیاز به تامین قطعاتی با برند ها و کیفیت های ویژه دارد.

مزایا و معایب پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ نیز از این قاعده مستثنی نیست! لوازم یدکی این مدل پژو باید متناسب با مدل و همچنین برند سازگاز آن تامین شود تا مشکلی به دیگر قطعات آن و در کل سلامتی فنی خودرو وارد نشود. به طور کلی، متداول ترین قطعات و مصرفی قابل تعویض و یا اصطلاحا لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸ عبارتند از:

  • قطعات بدنه شامل چراغ، سپر، و …
  • قطعات مصرفی شامل روغن موتور ۲۰۰۸، لنت، فیلتر روغن، شمع، و …
  • قطعات جلو بندی (طبق، سیبک، میل موجگیر، و …)
  • قطعات گیربکس شامل دیسک و صفحه، پلوس، دنده، و …
  • قطعات برقی از قبیل کوئل، وایر، لامپ، و …

برند اصلی لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸

از آنجایی که پژو ۲۰۰۸ تنها دارای یک نسخه مونتاژی در کشور است، خرید لوازم یدکی متناسب با مشخصات موتوری آن نیز راحت تر است. اما توجه به برند عرضه شده در این شرایط امری حائز اهمیت است که باید به طور کامل درباره آن اطلاعات داشته باشید. برند اصلی لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸، سیتروئن و ایساکو می‌باشد. به عبارت دیگر، زمانی که برای خرید لوازم یدکی این خودرو به بازار می‌روید باید تنها به دنبال این برند ها باشید.

ذکر این نکته هم مهم است که برند ایساکو همان برند اصلی قطعات پژو است اما توسط کمپانی ایران خودرو تایید کیفیت شده و در بسته بندی های لیبل ایساکو وارد بازار می‌شوند. با توجه به این نکته که پژو ۲۰۰۸ خودرو کمی است و خرید و فروش آن نیز به نسبت دیگر خودرو ها کمتر است، یافتن قطعات اصل آن کمی مشکل بوده و از قیمت های بالاتری نسبت به دیگر خودرو های هم رده خود برخوردار هستند.

همچنین، نکته دیگری که در رابطه با برند لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸ وجود دارد این است که برند های متفرقه کمتری در بازار دارد و همین امر خریدار را ملزم به خرید لوازم یدکی با برند اصلی آن می‌کند. البته امکان فروش کالا های تقلبی و فیک در بسته بندی های برند ایساکو نیز وجود دارد، که با مطالعه نحوه تشخیص قطعات اصل ایساکو می‌توانید تا حد بالایی نمونه های اصل از تقلبی را به طور کامل تشخیص دهید.

اصلی ترین نکات هنگام خرید لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸

در ادامه به سه تا از مهم ترین عامل ها برای انتخاب درست و خرید لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸ می پردازیم.

  • مدل خودرو
  • شماره شاسی
  • برند سازگار

لوازم یدکی پژو ۲۰۰۸ را از کجا بخریم؟

خرید لوازم یدکی پژو 2008

مجموعه یدک یار با دارا بودن طیف وسیعی از قطعات و لوازم یدکی خودرو های مختلف از جمله پژو ۲۰۰۸ در جهت برطرف نمودن نیاز مشتریان خود اقدام به عرضه اینترنتی این قطعات می‌کند. ضمانت اصالت کالا، سلامت فیزیکی و بسته بندی آن، قیمت های مناسب، تحویل فوری درب محل، و مشاوره رایگان از جمله خدمات متنوعی است که توسط فروشگاه اینترنتی یدک یار به شما ارائه می‌دهد.

خریداران می‌توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی اقدام به خرید و یا از طریق شماره گیری ۰۲۱-۹۱۳۰۵۰۶۰ قطعه مورد نظر خود را بعد خریداری نمایند. برای خرید لوازم یثدکی پژو ۲۰۰۸ همین حالا با ما تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.