بلبرینگ چرخ جلو پراید

یکی از نشانه های خرابی بلبرینگ چرخ صدای زوزه و خره در سرعت های بالا است که یعنی زمان تعویض بلبرینگ چرخ رسیده است. بلبرینگ چرخ جلو یکی از لوازم یدکی های پر کاربرد در خودرو به شمار می آید. بلبرینگ چرخ جلو پراید یکی از پر فروش ترین بلبرینگ در بازار بلبرینگ ایران است.

یکی از نشانه های خرابی بلبرینگ چرخ صدای زوزه در سرعت های بالا است که یعنی زمان تعویض بلبرینگ چرخ رسیده  است. بلبرینگ چرخ جلو یکی از لوازم یدکی های  پر کاربرد در خودرو به شمار می آید. بلبرینگ چرخ جلو پراید یکی از پر فروش ترین بلبرینگ در بازار بلبرینگ ایران است. روش تعویض بلبرینگ چرخ جلو پراید به شرح زیر است:

۱- پیچ های چرخ و مهره وسط پلوس را شل کنید با بکس ۱۴ و ۳۰
۲- جک زده و خرک کنید
۳-پیچ های لاستیک و مهره پلوس را باز کنید و بگذارید زیر ماشین
۵-با بکس ۱۷ و اچار ۱۷ دو پیچ بالایی سگ دست را باز کنید
۴- با بکس ۱۷ مهره سیبک فرمان را باز کنید و برای درآوردن سیبک باید با چکش یا دقت به بقل بازیویی سگ دست جایی که سیبک فرمان می افتد ضربه بزنید تا سیبک آزاد شود
۶- با بکس ۱۲ دو پیچ کالیبر لنت را باز کنید و جای لنت را کامل بیرون بکشیدو با سیمی از کمک آویزان کنید
۷-با بکس ۱۰ اگر سنسور ای بی اس دارد باز کنید
۸- با بکس ۱۴ مهره و پیچ طبق را باز کنید و پیچ را بیرون بکشید
۹ -الان سگ دست باید کاملن آزاد باشد پس به آرامی در بیاورید

۱۰ -به پشت سگ دست نگاه کنید اگر خار داشت بلبرینگ یک تیکه هست و تراشکار باید عوض کند و اگر نداشت

برای تعویض چرخهای جلو شما باید ابتدا پیچهای سیبک پولوس سگ دست و زیر کمک را باز کنید برای تنزیم اندازه بربرینگها و تعویض ان میبایست به تراشکاری مراجعه کنید چون باید شین بندی شود سپس همانگونه که باز کردید ان را ببندید توجه داشته باشید سیبک را در جای خود نچرخانید چون تنظیم فرمان بهم میخورد و نیاز به تنظیم فرمان پیدا میکند بهترین بربرینگ برای پراید کویو ژاپن است توجه داشته باشید چینی ان نیز امده است

بلبرینگ چرخ جلو پراید به دلیل پر کاربرد بودن آن و مصرف بالایی که دارد شرکت های مختلف دست به ساخت و تولید این بلبرینگ زده اند از این رو بلبرینگ چرخ جلو پراید از انواع مختلف برندها تولید شده است SNR , SKF , NACHI , KOYO , PFI و… که در بازار خرید و فروش بلبرینگ چرخ جلو پراید قیمتها بسته به کیفیت بلبرینگ فرق میکند که اگر بخواهیم جنس مناسب برای چرخ جلو پراید نام ببریم میتوان به بلبرینگ چرخ جلو پراید با برند KOYO که یک جنس ژاپنی با کیفیت مناسب روبه خوب نام برد .

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.