بررسی و معرفی بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ

بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ در ایران شامل برندهای والئو، لوک، دایکن، سکو، عظام، ایساکو و… می باشند که در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) قطعه‌ای کاربردی و مهم است که به دلیل مصرفی بودن هر از چندگاهی نیاز به تعویض دارد. هر چقدر کیفیت دیسک و صفحه کلاچ بالاتر باشد قطعاً این موضوع روی نرمی کلاچ، شتاب، قدرت، مصرف سوخت و… خودرو شما تاثیر می گذارد. امروزه برندهای مختلف دیسک و صفحه در بازار وجود دارند که در این مقاله ما قصد داریم شما را با “بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ” آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را برای ماشین خود داشته باشید.

معرفی برندهای برتر دیسک و صفحه کلاچ

بهترین-برندهای-دیسک-و-صفحه-کلاچ

برندهای برتر دیسک و صفحه کلاچ موجود در ایران عبارتند از:

دیسک و صفحه والئو اصل

دیسک و صفحه کلاچ والئو به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی که دارد، یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار بازار شناخته می شود. دیسک و صفحه والئو سبز رنگ تولید شده در کشور فرانسه بوده که در ایران با عنوان والئو فرانسه، والئو اصلی، والئو سبز یا والئو با هولوگرام هرینگتون فرانسه شناخته می شود. از مزیت های دیسک صفحه والئو می توانیم به نرمی کلاچ و استحکام بالای دیسک و صفحه اشاره داشته باشیم.

نکته مهمی که در مورد دیسک و صفحه والئو وجود دارد این است که به دلیل فروش بالای این برند در بازار ایران، افراد سودجو اقدام به فروش قطعات تقلبی در بسته بندی والئو می کنند که به همین دلیل مهم است به اِلمان هایی که اصالت والئو را تضمین می کنند دقت داشته باشید. در رابطه با این موضوع پیشنهاد می کنیم مقاله تشخیص دیسک و صفحه والئو اصل را از مجله یدک یار مطالعه فرمایید تا بدانید دیسک و صفحه والئو اصل چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توانید این ویژگی ها را تشخیص دهید.

دیسک و صفحه لوک

دیسک-و-صفحه-لوک

یکی دیگر از بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ که به کیفیت بالا محصولات معروف است، دیسک و صفحه کلاچ لوک می باشد. لوک برندی آلمانی است که دیسک و صفحه کلاچ ماشین را در کشور آلمان و زیر نظر شرکت معروف شفلر آلمان تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. البته دقت داشته باشید که دیسک و صفحه کلاچ لوک در قالب کیت کلاچ ارائه می شود که بلبرینگ کلاچ نیز در بسته بندی قرار دارد که به همین دلیل کیت کلاچ لوک شامل دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ می باشد.

لازم به ذکر است که تشخیص اصالت دیسک و صفحه لوک از روی رنگ بسته بندی، لیبل دیسک و صفحه، جنس و کیفیت رنگ دیسک و صفحه، نوع و محل حکاکی لوگوی لوک و… صورت می گیرد.

دیسک و صفحه دایکن

دیسک و صفحه دایکن از دیگر برندهای موجود در بازار بوده که بعد از دیسک و صفحه والئو و لوک، در جایگاه سوم از لحاظ کیفیت قرار می گیرد. دیسک و صفحه دایکن ساخت کشور ژاپن بوده که در بسته بندی های نقره‌ای با برند اگزیدی در بازار عرضه می شود. از مزیت های دیسک و صفحه دایکن می توانیم به نرمی کلاچ، شتاب بیشتر و عمر مفید بالاتر اشاره داشته باشیم.

برای اینکه دیسک و صفحه دایکن اصلی را تشخیص دهید نیاز است که به یکسری نکات مهم دقت داشته باشیم که به همین دلیل توصیه می کنیم مقاله تشخیص دیسک و صفحه دایکن اصل را از مجله یدک یار مطالعه فرمایید تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

دیسک و صفحه کلاچ سکو

دیسک-و-صفحه-سکو

دیسک و صفحه سکو یک برند کره‌ای است که دارای کیفیت مناسبی می باشد. دیسک و صفحه کلاچ سکو از بدو ورود پراید به چرخه تولید وارد بازار کشورمان شد که همین موضوع باعث شده دیسک و صفحه کلاچ سکو گزینه‌ای مناسب برای خودروهای داخلی از جمله پراید باشد.

دیسک و صفحه عظام

شرکت عظام یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات خودرو در ایران می باشد که این مجموعه با مشارکت برند والئو فرانسه و بوش آلمان اقدام به تولید برخی از قطعات از جمله دیسک و صفحه کلاچ کرده است. دیسک و صفحه کلاچ عظام هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت مناسب می باشد که همین موضوع باعث شده دیسک و صفحه عظام در دسته لوازم یدکی اقتصادی و مقرون به صرفه قرار داشته باشد.

گفتنی است که فروش دیسک و صفحه کلاچ عظام به همراه بلبرینگ کلاچ صورت می گیرد که به همین دلیل توجه داشته باشید دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ به صورت کیت کلاچ عظام در یک بسته بندی ارائه می شود.

دیسک و صفحه ایساکو

دیسک-و-صفحه-ایساکو

ایساکو نام یکی از کمپانی های قدیمی در ایران است که در زمینه تولید قطعات خودرو و از جمله دیسک و صفحه کلاچ فعالیت می کند. دیسک و صفحه کلاچ ایساکو از کیفیت مناسبی برخوردار است و همچنین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد که اگر از خودروهای تولید ایران خودرو استفاده می کنید، خرید دیسک و صفحه ایساکو گزینه‌ای مناسب برای شما می باشد.

دیسک و صفحه سایپا یدک

شرکت سایپا یدک تحت نظارت کمپانی سایپا می باشد که مسئولیت تامین قطعات و لوازم یدکی تولیدات شرکت سایپا را بر عهده دارد. یکی از تولیدات سایپا یدک دیسک و صفحه می باشد که در بسته بندی های این شرکت به فروش می رسد که استفاده از دیسک و صفحه سایپا یدک بیشترین سازگاری را با خودروهای تولید کمپانی سایپا دارد.

دیسک و صفحه شایان صنعت

در نهایت می توانیم به دیسک و صفحه شایان صنعت اشاره داشته باشیم که این برند دیسک کلاچ، صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ را در بسته بندی کیت کلاچ به فروش می رساند. دیسک و صفحه شایان صنعت دارای قیمت و کیفیت قابل قبولی است که به همین دلیل انتخاب دیسک و صفحه شایان صنعت گزینه‌ای مقرون به صرفه می باشد.

خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین

در این مقاله ما به معرفی بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ در بازار پرداختیم تا اطلاعات لازم را در این مورد پیدا کنید. همانطور که اشاره کردیم، امروزه عده‌ای از افراد سودجو اقدام به فروش کالاهای تقلبی در بسته بندی های اصلی می کنند که همین موضوع باعث شده تشخیص دیسک و صفحه کلاچ اصل بیش از پیش مشکل شود. به همین دلیل شما بایستی دیسک و صفحه کلاچ را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا با دریافت ضمانت اصالت کالا، خیال خودتان را از بابت کیفیت محصول راحت کنید. فروشگاه اینترنتی یدک یار یکی از همین مراکز معتبر می باشد که دیسک و صفحه کلاچ ماشین را در برندهای مختلف و همراه با ضمانت اصالات کالا به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین، مشاهده قیمت دیسک و صفحه کلاچ ماشین و مقایسه برندها به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید. علاوه بر این شما می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از کارشناسان یدک یار بپرسید تا از تجربه خرید مناسب تری بهره مند شوید. پس از تماس با مجموعه یدک یار، همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت تا بهترین و مناسب ترین دیسک و صفحه کلاچ را برای ماشین خود خریداری کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.