نشانه های دیسک و صفحه والئو تقلبی چیست؟

یکی از معضلات خریداران دیسک و صفحه والئو این است که به درستی نمی توانند دیسک و صفحه والئو تقلبی از اصلی را تشخیص دهند. به همین منظور، ما در این مقاله به بررسی نشانه های دیسک و صفحه والئو تقلبی پرداخته ایم تا این موضوع را برای شما راحت کنیم و بتوانید خریدی مطمئن را داشته باشید.

والئو (Valeo) یک برند فرانسوی است که لوازم یدکی خودرو را تولید می کند و در واقع یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو در سراسر دنیا می باشد. ما پیشتر در مجله یدک یار به بررسی برند والئو پرداخته ایم که می توانید برای آشنایی بیشتر با برند والئو آن را مطالعه کنید. با این حال، در این مقاله قصد داریم به بررسی “نشانه های دیسک و صفحه والئو تقلبی” بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

نشانه های دیسک و صفحه والئو تقلبی

نشانه های دیسک و صفحه والئو تقلبی

دیسک و صفحه والئو تقلبی می تواند نشانه های زیادی داشته باشد که ۲ مورد زیر از جمله علائم بارز دیسک و صفحه های تقلبی و یا دست دوم هستند :

  1. توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیسک و صفحه های دست دوم را کوبیده و آن را به شکل یک قطعه ی سالم و نو درآورده و با عنوان دیسک و صفحه والئو نو به دست مشتری می رسانند. 
  2. ممکن است شما دیسک و صفحه ای اصل را از شرکتی خریداری نمایید اما هنگامی که محصول را تحویل گرفتید شاهد قطعه ای تقلبی در بسته بندی برند اصل باشید! بنابراین در خرید دیسک و صفحه دقت داشته باشید و خرید خود را از شرکتی معتبر انجام دهید. 

تفاوت دیسک و صفحه تقلبی والئو با دیسک و صفحه اصل والئو 

تفاوت دیسک و صفحه والئو دست دوم تقلبی با دیسک و صفحه والئو اصلی 

اگر کمی تخصصی تر و با دقت بیشتری به ظاهر دیسک و صفحه والئو نگاه کنید متوجه فرورفتگی و خوردگی هایی بر روی خورشیدی این قطعه می شوید. دیسک و صفحه های تقلبی دست دوم والئو بر روی بخش وسط آن آرم والئو را می چسبانند در حالی که در دیسک و صفحه های اصل والئو هیچ نشانی از آرم این برند به چشم نمی خورد! 

علاوه بر این، برای آشنایی بیشتر با دیسک و صفحه اصلی والئو به شما توصیه می کنیم که مقاله ۵ راه تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی را از مجله یدک یار مطالعه کنید.

تفاوت دیسک و صفحه والئو نو تقلبی با دیسک و صفحه والئو اصلی

فقط دیسک و صفحه های تقلبی دست دوم وجود نداشته و برخی از دیسک و صفحه های تقلبی به صورت نو نیز به فروش می رسند! این دیسک و صفحه های تقلبی در مواردی همچون بسته بندی ، هولوگرام ، وکیوم ، لیبل و حکاکی برند بر روی قطعه با دیسک و صفحه اصل والئو تفاوت هایی دارند که قبلا به آن ها پرداخته شده است. برای آشنایی با بسته بندی دیسک و صفحه والئو حتماً مقاله تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی را مطالعه کنید.

خرید لوازم یدکی والئو

خرید لوازم یدکی والئو

با توجه به اینکه والئو در کشور ما نمایندگی رسمی ندارد، شما باید خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که ضمانت اصالت کالا را به شما ارائه می دهد. به همین منظور، فروشگاه اینترنتی یدک یار با تضمین اصالت کالاها، مرجوع کردن قطعات در صورت تایید نشدن اصالت توسط مشتری،‌ مشاوره تلفنی رایگان و ارسال سریع به تمام کشور را ارائه می دهد.

شما می توانید برای خرید لوازم یدکی والئو به وبسایت یدک یار مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا علاوه بر ثبت سفارش، از مشاوره رایگان برای خرید قطعات بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. بهداد می گوید

    تمام والئو های بازار ایران تولید چین هستن.ولی با سطح کیفی متفاوت. منتها بخاطر خواست و قدرت شرکت های وارد کننده به اسم فرانسه و کره و اسپانیا و غیره فروخته میشن. هرینگتون و گپکو هردو مستقیما از چین وارد میکنن.

    1. یدک یار می گوید

      سلام و عرض ادب
      امروزه بسیاری از قطعات خودرو های مختلف، از کره ای، فرانسوی گرفته تا حتی برخی از مدل های آلمانی و ژاپنی ساخت چین است اما با کیفیت های متفاوت. به عبارت دیگه صحبت شما درسته و امروزه منظور از دیسک و صفحه والئو اصلی در اصل همان قطعه ای است که مورد تایید و سفارش خود برند والئو یا به عبارت دیگر بهترین کیفیت موجود بازار هست.

  2. سعید می گوید

    سلام شما گفتین که والئو اصلی هیج برندی روش نزده ولی سایت خودتون که همون جنس تقلبی و برند دار رو نوشته اصلی

    1. یدک یار می گوید

      سلام و عرض ادب
      به این مورد دقت داشته باشید که با توجه به محدودیت های وارداتی و تحریم ها همواره سفارشات دیسک و صفحه والئو توسط کمپانی های مختلفی صورت میگیره و در هر سفارش مشخصات متفاوتی برای دیسک و صفحه والئو وجود دارد، لذا امروزه در بازار شما دیسک و صفحه والئویی نمیتوانید پیدا کنید که تمامی موارد فوق را شامل شود.
      در اینجا دو نکته وجود داره:
      ۱- گفته شما مستند به عکس قطعات روی سایت است، توجه داشته باشید که عکس های محصولاتی که داخل سایت هستند میتوانند برای سفارشات مختلف توسط شرکت های مختلفی باشند، این عکس ها یک بار تهیه شده و به روی سایت قرار میگیرند و دلیلی برای آپدیت آنها وجود ندارد چرا که هر چند وقت یکبار، دیسک و صفحه با سفارش های مختلف در انبار موجود میشود.
      ۲- دیسک و صفحه والئو اصلی که توسط یدک یار عرضه میشود ضمانت اصالت داشته و قطعه اصلی است که در بازار عرضه میشود، شما میتوانید قطعه را از نزدیک بررسی کنید و به متخصص مورد تایید خود نشان دهید، در صورتی که اصالت آن تایید نشد بدون هیچ هزینه حمل و نقل قطعه را مرجوع بفرمایید.
      در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید میتوانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را بصورت دقیق راهنمایی کنند.