علت روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی چیست؟

علت روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی به خرابی دینام خودرو مربوط می شود که در این شرایط بایستی دینام را تعمیر یا تعویض کنید تا مشکل برطرف شود.

چراغ های هشدار روی صفحه کیلومتر اختلالات مختلفی را به راننده اعلام می کند که به طور مثال می توانیم به چراغ هشدار باتری، چراغ هشدار فشار روغن، چراغ هشدار سیستم ترمز و… اشاره داشته باشیم. حال یکی سوالات پر تکرار و مهمی که برای بسیاری از رانندگان بوجود می آید این است که “علت روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی” (Why is Handbrake Light and Battery Light On) به صورت همزمان چیست که در این مطلب ما قصد داریم به بررسی این مشکل بپردازیم تا بتوانید سریعاً تعمیرات لازم را انجام دهید.

علت روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی

علت-روشن-شدن-چراغ-باتری-و-ترمز-دستی

علت روشن شدن همزمان چراغ باطری و ترمز دستی به خرابی دینام خودرو مربوط می شود. زمانی که دینام خراب باشد نمی تواند نیروی مورد نیاز سیستم های مختلف خودرو از جمله سیستم ترمز را تامین کند که در این شرایط چراغ باطری و ترمز دستی روشن می شود. لازم به توضیح است که عدم توجه به خرابی دینام می تواند مشکلات دیگری مانند خالی شدن باتری ماشین را نیز به همراه داشته باشد که به همین منظور توصیه می کنیم به نشانه های خرابی دینام ماشین توجه داشته باشید و در اسرع وقت خودرو را توسط یک مکانیک با تجربه مورد بررسی قرار دهید تا تعمیر یا تعویض دینام انجام شود.

خرید دینام ماشین

دینام یکی از قطعات بسیار مهم خودروست که بعد از مدتی نیاز به تعویض پیدا می کند. اگر دینام ماشین خراب باشد بایستی در اسرع وقت این قطعه را تعویض کنید تا سیستم های مختلف خودرو دچار خرابی نشوند. اگر قصد خرید و مشاهده قیمت دینام تمامی خودروها را دارید می توانید به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۵۰۰۰۴۲۴ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. پس از تماس با مجموعه یدک یار، کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد تا بهترین دینام را برای ماشین خود خریداری نمایید. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی یدک یار دینام تمامی ماشین ها را همراه با ضمانت اصالت و کیفیت کالا به فروش می رساند تا در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوانید بدون هیچگونه قید و شرطی دینام خریداری شده را مرجوع نمایید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد علت روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار شما را در راستای حل مشکلاتان یاری نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.