جای بکسل ۲۰۷ کجاست و چگونه قاب مخفی بکسل بند ۲۰۷ را باز کنیم؟

اگر می خواهید پژو ۲۰۷ را بکسل کنید می بایست جای بکسل را در این خودرو بدانید. به همین منظور در این مطلب به شما خواهیم گفت که جای بکسل ۲۰۷ کجاست و چگونه می توانید قاب آن را باز و بسته کنید.

در مواقعی که خودروها قادر به ادامه حرکت نیستند، بکسل کردن راهی جایگزین است که می توان با استفاده از این امکان، خودروها را به تعمیرگاه یا محل مورد نظر رساند. امروزه بیشتر خودروها دارای قلاب بکسل در جلو هستند که بتوان زنجیر یا طناب را به این قلاب وصل کرد و خودرو را بکسل کرد. یکی از مشکل های دارندگان پژو ۲۰۷ در این شرایط این است که نمیتوانند جای بکسل بند جلو ۲۰۷ را پیدا کنند. به همین منظور ما در این مقاله می خواهیم شما را با “جای قلاب بکسل ۲۰۷″ آشنا کنیم تا بدانید در کجای ماشین قرار دارد و چگونه می توانید آن را باز و بسته کنید.

جای بکسل ۲۰۷ کجاست؟

جای بکسل ۲۰۷” در قسمت مشکی رنگ سپر جلو زیر فلاپ اصلی و در کنار شبکیه سپر قرار دارد، قلاب بکسل ۲۰۷ زیر یک درپوش مثلثی سمت شاگرد مخفی شده است. زمانی که قصد باز کردن قاب بکسل بند پژو ۲۰۷ را دارید می بایست به آرامی و با استفاده از ابزاری مانند پیچ گوشتی قاب را باز کنید. پیچگوشتی را در پشت قاب بکسل بند وارد کنید و با کمی فشار دادن به سمت بیرون، قاب بکسل را باز کنید. برای بستن این قاب نیز می بایست خارهای قاب بکسل را در جای مورد نظر خود قرار دهید و با یک فشار، قاب بکسل ۲۰۷ را ببندید. البته دقت داشته باشید که با توجه به احتمال شکستگی خارهای قاب بکسل ۲۰۷، با دقت اینکار را انجام دهید و فشار زیادی را به آن وارد کنید. در تصویر زیر جای بکسل ۲۰۷ به شما نشان داده شده است.

جای-بکسل-207-کجاست
جای بکسل بند جلو پژو ۲۰۷ در زیر قاب مثلثی سمت شاگرد روی شبکیه سپر و زیر فلاپ سپر مخفی شده است

قاب بکسل بند جلو پژو ۲۰۷ را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به اینکه قاب بکسل بند جلو ۲۰۷ ممکن است پس از در آوردن گم شده و یا حتی هنگام جا زدن بشکند، باید بدانید که میتوانید این قطعه را بصورت جداگانه خریداری نمایید و نیازی به تعویض کامل سپر جلو یا شبکیه سپر ۲۰۷ نخواهید داشت. شما میتوانی با ورود به بخش تخصصی فروش لوازم یدکی ۲۰۷ در سایت یدک یار این قطعه را پیدا کرده و به همراه قیمت در برند های مختلف مشاهده نمایید.
در زمان خرید قاب بکسل بند پژو ۲۰۷ دقت داشته باشید که حتما باید قاب و سپر خودرو شما برای یک شرکت و یک برند باشد چرا که برند های مختلف از قالب های متفاوتی برای تولید این محصول استفاده میکنند و شما نمیتوانید قاب بکسل بند ۲۰۷ را با برند های مختلف به روی خودرو خود نصب نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.