اجزا داخل کاتالیزور ماشین چیست؟

به طور کلی اجزا داخل کاتالیزور ماشین شامل هسته کاتالیزور، مایع کاتالیزور و لایه اکسیدی می باشد که در این مقاله به بررسی اجزا تشکیل دهنده کاتالیزور خودرو پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

درباره اینکه کاتالیزور (Catalytic Converter) از چه چیزی تشکیل شده باید گفت که “اجزا داخل کاتالیزور ماشین” شامل سه بخش است که هر کدام از این بخش ها دارای اهمیت ویژه‌ای در ساختار کلی این قطعه می باشند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به بررسی اجزا داخل کاتالیزور ماشین بپردازیم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

اجزا تشکیل دهنده کاتالیزور خودرو

اجزا-تشکیل-دهنده-کاتالیزور-خودرو

برای پاسخ به این سوال که اجزای کاتالیزور خودرو چیست؟ باید گفت که به طور کلی اجزا داخل کاتالیزور خودرو شامل هسته کاتالیزور، مایع کاتالیزور و لایه اکسیدی می باشد که در اینجا به تشریح اجزای کاتالیزور پرداخته‌ایم:

هسته کاتالیزور

این جزء در قسمت داخلی کاتالیزور و در بستری سرامیکی قرار گرفته است، ساختار بستر هسته کاتالیزور خودرو معمولاً به صورت لانه زنبوری می باشد.

مایع کاتالیزور

اصلی ترین جزء تشکیل دهنده کاتالیزور ماشین، مایع کاتالیزور می باشد و معمولاً ساختاری از فلزی های با ارزشی مانند طلا، کادمیوم، رودیوم و پلاتین دارد.

لایه اکسیدی

لایه اکسیدی عملاً نگهدارنده مایع کاتالیزور بوده و از جنس دی اکسید تیتانیوم، اکسید آلومینیوم، دی اکسید سیلیکون، سیلیکا و آلومینا است.

خرید کاتالیزور ماشین

در اینجا ما به بررسی اجزا داخل کاتالیزور ماشین پرداختیم آگاهی کافی را پیدا کنید، حال اگر قصد خرید کاتالیزور ماشین را دارید را می توانید به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. پس از تماس با یدک یار، همکاران ما تمامی اطلاعاتی که برای خرید کاتالیزور ماشین لازم است را به صورت کاملاً رایگان در اختیارتان قرار خواهند دارد از تجربه بهتری برای خرید بهره‌مند شوید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد اجزا داخل کاتالیزور ماشین دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.