برف پاک کن چگونه کار میکند؟

زمانی که برف پاک کن ماشین روشن می شود، یک سیگنال به ماژول کنترل فرستاده می شود و سپس ماژول کنترل رله برف پاک کن را به کار می اندازد تا برق ۱۲ ولی به موتور برف پاک کن برسد. به طور کلی اجزای مختلف این سیستم به صورت مشخصی کار می کنند که در این مقاله ما به بررسی برف پاک کن چگونه کار میکند پرداخته‌ایم تا آگاهی لازم را پیدا کنید.

برف پاک کن های شیشه جلو برای دید راننده بسیار مهم هستند. اگر برف پاک کن ها کار نکنند، خودرو ناامن تلقی می شود. مکانیزم برف پاک کن در زیر شیشه جلو و زیر داشبورد نصب شده است که این سیستم پس از دستور راننده شروع به کار می کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه “برف پاک کن چگونه کار میکند” (How do Windshield Wiper Blades Work) بپردازیم تا اطلاعات لازم را پیدا کنید.

برف پاک کن ماشین چگونه کار میکند؟

اگر می پرسید که برف پاک کن ماشین چگونه کار میکند به بیان ساده می توان گفت که، نحوه عملکرد برف پاک کن ماشین به این شکل است وقتی برف پاک کن را روشن می کنید، سوئیچ برف پاک کن سیگنال را به ماژول کنترل می فرستد. سپس ماژول کنترل رله برف پاک کن را به کار می اندازد که این رله برف پاک کن برق ۱۲ ولتی را به موتور برف پاک کن می فرستد. زمانی که موتور برف پاک کن شروع به کار می کند، از طریق پیوندهایی بازوهای برف پاک کن را حرکت می دهد.

به طور کلی اجزا تشکیل دنده برف پاک کن ماشین نیز شامل تیغه برف پاک کن، پیوند، سوییچ، موتور و بازو می باشد که هر کدام از اینها وظایف مخصوص به خود را دارند. موتور برف پاک کن که باعث حرکت برف پاک کن می شود و پیوند یا اهرم برف پاک کن نیز برای تغییر حرکت چرخش موتور برف پاک کن کاربرد دارد. بازوی برف پاک کن برای بستن بازوی برف پاک کن به محور برف پاک کن استفاده می شود و در نهایت تیغه برف پاک کن که برای تمیز کردن سطح شیشه ماشین کاربرد دارد.

برف-پاک-کن-چگونه-کار-میکند

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید، اگر سوالی در مورد اینکه برف پاک کن چگونه کار میکند دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.