راهنما خرید لوازم یدکی هایما S7

هایما S7 از خودرو های چینی پر فروشی است که طی سال های گذشته محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. خرید قطعات و لوازم یدکی این خودرو به دلیل وجود موارد تقلبی بسیار از معضلاتی است که مصرف کنندگان را دچار مشکل نموده است. در این مقاله راهنمایی های لازم جهت خرید قطعات اصل هایما S7 را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برای شما هم پیش آمده که در پی توصیه متخصص تعمیر خودرو به دنبال خرید قطعات هایما S7 باشید اما نتوانید آن قطعه را با برند و کیفیت مناسب پیدا کنید؟ یا امکان تشخیص بهترین برند به دلیل وجود طیف زیادی از برند ها را نداشته باشید؟ برند اصلی “قطعات هایما S7” چیست و چگونه می‌توان آن را خریداری نمود؟ اینها سوالاتی هستند که به طور متداول توسط افراد پرسیده می‌شود!

در این مقاله قصد داریم تا با پاسخ به پرسش های بالا و ارائه “راهنمای خرید لوازم یدکی هایما S7” اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم جزء افرادی هستید که هایما را به عنوان خودرو شخصی خود انتخاب کرده اید، این مقاله در پاسخ به سوالات ذکر شده به شما کمک خواهد کرد.

الزام تامین قطعات خودرو

چرا به تامین قطعات هایما S7 نیاز داریم؟

همه ما می‌دانیم که خودرو یکی از صد ها ماشین آلات پیشرفته درسراسر دنیاست که به صورت روزانه در دسترس افراد قرار می‌گیرد تا با سهولت نسبت به تردد و حمل و نقل های درون یا بیرون شهری اقدام کنند. مکانیزم پیچیده خودرو متشکل از قطعات بسیاری است که با قرار گیری در کنار یکدیگر در نهایت موجب حرکت آن می‌شوند. لذا، سلامت کامل فنی خودرو که شامل تمامی قطعات تشکیل شده آن می‌باشد از مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن دقت کافی داشت تا علاوه بر تسهیل در استفاده از آن، از ایجاد هزینه های بیهوده و گزاف ناشی از خرابی و بروز ایرادات مختلف جلوگیری کند.

به طور کلی، نیاز به تامین قطعات مختلف هایما اس ۷ (Haima S7) تحت عوامل مختلفی روی می‌دهد که در نهایت دسترسی به آن قطعه برای خریدار تبدیل به یک الزام می‌شود. در واقع، شما برای نگهداری این اتومبیل د در سلامتی فنی کامل نیاز به تعمیر یا تعویض برخی از قطعات آن به صورت دوره ای دارید!

به طور کلی، تامین قطعات مورد نیاز هایما با توجه به عوامل مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه شرح می‌دهیم:

  • زمانی که خودرو شما دچار سانحه تصادف شده باشد و ملزم به تعویض برخی قطعات آن باشید
  • هنگامی که اتومبیل شما دچار نقص فنی شده باشد و با مراجعه به مرکز تعمیراتی متوجه الزام تعویض قطعات آن شوید

به وجود آمدن هر کدام یک از شرایط ذکر شده ممکن است الزام تعویض و تعمیر قطعات مختلفی را برای شما به وجود بیاورد! به عنوان مثال، بعد از داشتن یک سانحه تصادف شاید لازم باشد سپر یا آینه های جانبی را تعویض کنید!

در صورت عدم وجود هر یک از موارد ذکر شده، تعویض قطعات مصرفی هایما طی گذشت دوره مشخص شده نیز امری ضروری است. به عبارت دیگر، شما در هر حال نیاز به تعویض برخی از قطعات مصرفی آن دارید؛ این قطعات مصرفی به مواردی از قبیل لنت ترمز، دیسک و صفحه کلاچ، و … از جمله قطعات مصرفی هایما اس ۷ می‌باشد.

برند اصلی قطعات هایما S7 چیست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که دارندگان این مدل خودرو با آن رو به رو هستند، این است که “برند اصلی قطعات هایما S7” چیست!

هایما S7 یکی از خودرو های تولید شده در چین است که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در بازار های جهانی جزء مدل های پر فروش این برند قرار گرفته است. بدیهی است که قطعات مصرفی و لوازم یدکی جانبی آن نیز توسط خود کمپانی هایما و با برند اصلی این نام تولید و به صورت جداگانه در بازارعرضه شده است. بنابراین، برند اصلی قطعات این خودرو توسط خود کمپانی هایما تولید شده و از نظر کیفیتی جزء تاپ ترین ها قرار می‌گیرد.

نمونه های مونتاژ شده هایما اس ۷ نیز به وفور در ایران یافت می‌شود چرا که هایما در دسته بندی خودرو های نسبتا کم استهلاک قرار می‌گیرد. اما سوالی که در اینجا به وجود می‌آید این است که قطعات اصلی هایما اس ۷ را چگونه در ایران تهیه کنیم؟ چرا که حال فردی که صاحب این مدل اتومبیل است باید آگاهی کامل به اصالت قطعات و میزان بودجه ای که برای نگه داری خودرو نیاز دارد اقدام به خرید آن می‌کند.

این خودرو توسط کمپانی ایران خودرو مونتاژ گردیده و قطعات اورجینال آن با برند اصلی هایما به صورت وارداتی در اختیار کاربران داخل کشور قرار می‌گیرد. این قطعات توسط شرکت تایید کیفیت ایساکو که تحت پوشش کمپانی ایران خودرو قرار دارد با لیبل ایساکو به دست مصرف کننده آن می‌رسد.

در واقع، برند و کیفیت اصلی قطعات هایما با لیبل ایساکو به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد. معضلی که در این رابطه وجود دارد، عرضه خیل بسیاری از قطعات و لوازم یدکی تقلبی است که به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

در این حالت، خریدار بدون داشتن پیش زمینه و اطلاعات کافی اقدام به خرید قطعاتی تقلبی کرده که علاوه بر زایل کردن هزینه صرفه شده، سلامت اتومبیل را نیز به خطر می‌اندازد. بنابراین، می‌توانید با کسب اطلاعات کافی در زمینه تشخیص قطعات اصلی ایساکو آگاهی کامل نسبت به خرید قطعه مورد نظر خود را داشته باشید.

یدک یار به عنوان یکی از پیشرو ها در زمینه ارائه قطعات خودرو نیز در این زمان به شما کمک می‌کند؛ ارتباط با مشاوران متخصص مجموعه یدک یار این امکان را به شما می‌دهد تا با اشراف داشتن بر برند اصلی و برخی برند های متفرقه قطعات هایما S7، قطعاتی با برند ناشناس اما درجه کیفیت مناسب تر یافته و حق انتخاب خود را نسبت به بودجه در نظر گرفته افزایش دهید.

شما می‌توانید با شماره گیری تلفن تماس یدک یار ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ با مشاوران ارتباط برقرار نموده و نسبت به برند های موجود قطعات هایما S7 و سطح کیفیت آنها راهنمایی های لازم را دریافت نموده و اقدام به خرید کنید.

قطعات مصرفی هایما S7

قطعات و لوازم یدکی هایما S7

شاید برای افرادی که صاحب این مدل خودرو هستند سوال باشد که هایما به چه قطعاتی نیاز دارد!

پاسخ به این سوال ملزم به بررسی و شناسایی وضعیت کنونی خودرو شماست که معمولا توسط یک فرد متخصص در این زمینه انجام می‌گیرد، اما به طور کلی، قطعات مورد نیاز و لوازم یدکی مصرفی این خودرو به مواردی همچون قطعات بدنه، قطعات موتوری، لوازم جانبی کابین خودرو، و … اطلاق می‌شود.

چگونه قطعات اصل هایما S7  را خریداری کنیم؟

تشخیص اصالت قطعات مصرفی خودرو شما از فاکتور های مهمی است که باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشید! مسلما هیچ یک از ما تمایل نداریم تا با خرید قطعه ای تقلبی سلامت خودرو خود را به خطر بیندازیم اما عدم داشتن اطلاعات کافی ممکن است موجب بروز این مسئله شود.

ورود قطعات تقلبی و بی کیفیتی که از جانب سود جویان به جای کالای اصل به فروش می‌رسند در رابطه با قطعات خودرو هایما S7 نیز بسیار شایع است. متاسفانه امروزه تعداد بیشماری از قطعات هایما اس ۷ با کیفیت تقلبی در معرض عرضه قرار می‌گیرند و با قیمت های حتی بیشتر به مصرف کنندگان ارائه می‌شوند.

با وجود چنین فعالیت هایی، زمینه کافی برای توسعه کالاهایی با برند هایی که شاید نام آنها کمتر به گوشمان خورده باشد اما از نظر کیفیتی در سطح قابل توجهی قرار می‌گیرند کاهش یابد.

مراجعه به مراکز معتبری که علاوه بر هدایت شما به سمت داشتن خریدی مطمئن، راهنمایی های لازم جهت تشخیص قطعه اصل و غیر اصل را به شما بدهند، مهم ترین گام در جهت کاهش این سود جویی ها خواهد بود. مجموعه یدک یار با داشتن بیش از ۶ سال تجربه فروش اینترنتی، قطعات و لوازم یدکی هایما S7 را با برند های متنوع، درجه کیفیت های متفاوت، و همچنین قیمت های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین، با دارا بودن طیف وسیعی از دسته بندی قطعات و لوازم یدکی خودرو هایما S7 به مصرف کننده (بدنه، موتوری، جانبی، مصرفی) این امکان را می‌دهد تا تجربه خریدی همه جانبه را داشته باشد.

تمامی قطعات ارائه شده در این فروشگاه دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بوده و در جهت کسب رضایت خریداران گام برمی‌دارند. یک یار به ارائه دو روش مختلف پرداخت آنلاین و درب محل تجربه سهولت خرید را برای کاربران به وجود آورده است. برای مشاهده لوازم یدکی هایما S7 با ما در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.