راهنما خرید لوازم یدکی ۴۰۵

ارائه راهنما خرید لوازم یدکی ۴۰۵ همواره یکی از مهم ترین نیاز های افرادی است که صاحب یکی از مدل های آن هستند و قصد تعویض قطعات مختلف آن را دارند. این خودرو با داشتن مدل های مختلف با برند ایساکو سازگاری بیشتری دارد. در ادامه به بررسی کاملتری پرداخته ایم.

پژو ۴۰۵ از خودرو های با سابقه کمپانی پژو است که طراحی و تولید آن در سال ۱۹۸۷ در کشور فرانسه آغاز شد و در سال ۱۹۹۶ تولید آن در اروپا پایان یافت. این خودرو سال ۱۹۸۸ میلادی در اروپا لقب بهترین اتومبیل سال را به خود اختصاص داد. خط تولید پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۶۹ در ایران افتتاح شد و هم اکنون بسیاری از مدل های مختلف آن را در خیابان های شهر می‌بینیم.

پژو ۴۰۵ (Peugeot 405) از جمله خودور های پر فروش و محبوب در ایران محسوب می‌شود و این محبوبیت منجر به خرید و فروش های پی در پی مدل های مختلف ان در بازار است. از همین رو، خرید لوازم یدکی و قطعات آن نیز به طبع در مقیاس بیشتری اتفاق می‌افتد.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را مبنی بر راهنما خرید لوازم یدکی ۴۰۵ در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نکاتی هنگام خرید لوازم یدکی ۴۰۵

نکاتی هنگام خرید لوازم یدکی 405

همانطور که گفته شد، ۴۰۵ در مدل های مختلف در ایران تولید شده که به طور کلی می‌توان آن را به دو مدل slx و glx تقسیم بندی کرد. پژو جی ال ایکس دارای دو مدل ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ است که قطعات و لوازم جانبی آنها از نظر ظاهری تفاوتی با یکدیگر نداشته و یکی می‌باشند، اما از لحاظ موتوری در قطعاتی همچون دیسک و صفحه و لنت متفاوت هستند.

نکته دیگری که هنگام خرید لوازم یدکی این خودرو حائز اهمیت است، در رابطه با پژو اس ال ایکس می‌باشد که این مدل به دو دسته ۱۸۰۰ و tu5 تقسیم می‌شود؛ مدل ۱۸۰۰ آن تفاوتی با جی ال ایکس ندارد، اما tu5 به طور کلی با سایر مدل ها تفاوت دارد چرا که موتور و گیربکس ۲۰۶ تیپ ۵ در این خودرو نیز استفاده شده است.

برند اصلی لوازم یدکی ۴۰۵ چیست؟

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان هنگام خرید لوازم یدکی خودرو خود، پرسش درباره برند اصلی قطعات آن است که خریدار بتواند با داشتن آگاهی در این رابطه نسبت به خرید بهترین و سازگار ترین قطعه اقدام کند.

پژو ۴۰۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است بدانید که برند اصلی لوازم یدکی این خودرو، ایساکو می‌باشد. به همین جهت، در هنگام خرید قطعات مختلف آن حتما به نام برند محصول که در بسته بندی آن حک شده توجه کنید.

لوازم یدکی ۴۰۵ را از کجا بخریم؟

لوازم یدکی 405 را از کجا بخریم؟

تهیه سازگار ترین برند لوازم یدکی و همچنین کیفیت مرغوب از جمله دیگر مواردی است که برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که نداشتن کیفیت به منزله هدر رفت هزینه پرداخت شده می‌باشد. بنابراین، مهم است که در هنگام خرید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

مجموعه یدک یار یکی از با سابقه ترین فروشگاه های خرید و فروش لوازم یدکی خودرو است که در طی شش سال اخیر توانسته در جلب رضایت و اعتماد مشتری گامی موثر بردارد.

برای خرید لوازم یدکی ۴۰۵ به صورت آنلاین می‌توانید قطعه مورد نظر را از سایت یدک یار سفارش داده و یا با برقراری تماس با ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ پس از انجام مشاوره رایگان، قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش در صورتی که ساکن تهران باشید محصول مورد نظر طی ۳ الی ۴ ساعت و در صورتی که ساکن سایر استان ها باشید طی ۳ الی ۴ روز ارسال خواهد شد.

مجموعه یدک یار با داشتن ضمانت در اصالت کالا، ارسال در اسرع وقت، سلامت فیزیکی کالا، بسته بندی مرغوب قطعات برای جلوگیری از آسیب به آنها، مشاوره رایگان، و تحویل محصول درب محل می‌کوشد تا خدماتی مناسب را به مشتری ارائه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.