راهنما خرید لوازم یدکی آوانته

خرید لوازم یدکی آوانته هموراه از معضلات افرادی است که صاحب این مدل خودرو هستند چرا که وجود قطعات تقلبی و لوازم یدکی بی کیفیت عامل اصلی در استهلاک خودرو محسوب می‌شود. با در اختیار داشتن راهنما خرید می‌توانید بهترین قطعه را خریداری کنید.

هیوندای آوانته از محصولات قدیمی اما پر طرفدار این کمپانی بوده که اولین بار در سال ۱۹۹۱ رونمایی شده و بعد از آن وارد عرصه تولید شد. آوانته یک سدان خانوادگی است که در سال های عرضه خود طرفداران بسیاری داشت نه به خاطر وجود امکانات بلکه به دلیل داشتن نقاط قوتی از جمله استهلاک پایین و کیفیت ساخت بالا جلب کرده است.

داستان ورود آوانته (Avante) در ایران به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد که شرکت آسان موتور اقدام به واردات آن نمود و سه سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۸ خط مونتاژ آن شد که بر اساس استاندارد های اروپایی تولید و وارد بازار می‌شدند.

امروزه شاهد تردد هیوندای آوانته های متعدد در سطح شهر هستیم که نشان دهنده محبوبیت کماکان آن در میان افراد است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که صاحب این مدل هیوندای می‌باشید و مشتاق کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با راهنما خرید لوازم یدکی آن هستید، با ما همراه باشید.

تفاوت لوازم یدکی در تیپ های آوانته

تفاوت لوازم یدکی تیپ های آوانته

نمونه های مونتاژی آوانته در ایران از دو نسخه دنده ای و اتوماتیک پشتیبانی می‌کند که تفاوت عمده ای را در قطعات گیربکس، سر دنده، و دیگر قطعات وابسته به گیربکس و سایر لوازم یدکی موتوری به وجود می‌آورد. بنابراین، نیاز است تا نسبت به مدل، سال ساخت، و در برخی مواقع شماره شاسی خودرو خود اطلاع کامل داشته باشید تا در هنگام خرید قطعات آن دچار مشکل نشوید.

مزایا و معایب آوانته

برند اصلی لوازم یدکی آوانته چیست؟

به طور کلی، قطعات و لوازم یدکی اصلی آوانته با برند موبیس و جنیون پارت در بازار عرضه می‌شود که با لیبل همین برند ها بر روی بسته بندی های موجود هستند. قبلا درباره تشخیص اصالت برند موبیس و همچنین نحوه تشخیص قطعات اصل جنیون پارت مقاله هایی ارائه شده که با توجه و کمک این روش ها می‌توانید محصولات با کیفیت و اصل را خریداری کنید.

علاوه بر این برندها، بازار قطعات آوانته شامل برخی قطعات دیگر با برند های کره ای و چینی نیز می‌باشد که در اولویت بعد از این دو برند قرار می‌گیرند. همچنین، برند های متفرقه دیگر که به نسبت از قیمت های کمتری برخوردارند نیز وجود دارد که خرید آنها پیشنهاد نمی‌شود چرا که سطح کیفی آنها بررسی نشده و ممکن است به قطعات دیگر سیستم خودرو شما آسیب برساند.

نسل های مختلف آوانته را بشناسیم

لوازم یدکی آوانته را از کجا بخریم؟

خرید لوازم یدکی آوانته

برای خرید لوازم یدکی آوانته با برند های اصلی آن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یدک یار مراجعه کنید. این مجموعه با دارا بودن تنوع بالا قطعات و لوازم یدکی خودرو به تامین جامع تر نیاز خریداران خود می‌پردازد.

ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن تا هنگامی که به دست مشتری برسد، دو رکن اصلی است که توسط این فروشگاه به مشتری داده می‌شود. در صورت وجود هر گونه مغایرت با ضمانت های ذکر شده، امکان مرجوع و تعویض آن وجود دارد.

همچنین، برای پاسخگویی به پرسش های متداول خود در زمینه خرید قطعات، برند، کیفیت، سازگاری با خودرو، و مواردی از این قبیل می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.