راهنما خرید سپر ۲۰۷

سپر ۲۰۷ یکی از قطعات مهم و حیاتی در حفظ ایمنی آن بوده و وظیفه دارد تا از بدنه خودرو یعنی دو بخش جلو و عقب ۲۰۷ در حین بروز حوادثی همچون تصادفات و… محافظت نماید. برند اصلی سپر ۲۰۷ نسخه های جدید برند کروز بوده و برای ۲۰۷ نسخه قدیم مهره خواه می‌باشد.

سپر از جمله قطعات بسیار حساس و حیاتی ۲۰۷ محسوب می‌شود که در مواقع بسیاری مانع از وارد کردن آسیب به بدنه اصلی خودرو می‌شود. به عبارت دیگر، مهم ترین و اصلی ترین هدف وجود سپر در پژو ۲۰۷ (Peugeot 207) حفاظت و مراقبت از بدنه خودرو در حین بروز مشکلاتی از جمله برخورد با سایر عوامل همچون دیوار، اتومبیل های دیگر و …. می‌باشد. سپرهای ۲۰۷ درست در بخش جلویی و عقبی این خودرو قرار می‌گیرد و در صورت بروز هر گونه تصادف، این قطعه از وارد شدن ضربه و بروز خسارت جلوگیری می‌کند.

داشتن اطلاعات درباره خرید سپر ۲۰۷ و آگاهی از برند اصلی آن در بازار های مرتبط از جمله نیاز های افرادی است که قصد تعویض این قطعه را در خودرو خود دارند. در این بخش به ارائه “راهنما خرید سپر ۲۰۷” پرداخته و بررسی های مربوطه از جمله برند اصلی و … را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

سپر جلو ۲۰۷ چکار می‌کند؟

مزایا و معایب 207
سپر جلو 207

همانطور که گفته شد، “سپر ۲۰۷” مانع از بروز ضربه و آسیب به بدنه خودرو می‌شود، بنابراین، قطعا کار سپر جلو نیز محافظت از بخش های جلویی ۲۰۷ است. وجود سپر جلوی ۲۰۷ از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این سپر نه تنها در حین بروز تصادفات با عامل رو به رو ( خودرو دیگر، دیوار ، تیر چراغ برق و…) عبور می‌کند، بلکه در صورتی که در اثر سهل انگاری راننده و یا عابرین پیاده ، ۲۰۷ با شیء و یا فردی برخورد نماید، اولین بخشی که درگیر می‌شود سپر جلو ۲۰۷ خواهد بود.

بنابراین طراحان و تولید کنندگان سپر در تولید این قطعه سعی می‌کنند از متریالی با جنس نرم و قابل انعطاف استفاده کنند تا علاوه بر مقاومت مناسب، مانع از وارد کردن آسیب به بدنه اصلی خودرو شود.

سپر عقب ۲۰۷ چکار می‌کند؟

هنگامی که در حین رانندگی بوده و خودروی دیگری از عقب به طور ناگهانی به خودرو شما برخورد کرد، سپر عقب ۲۰۷ اولین قطعه ای است که درگیر می‌شود ! سپر عقب ۲۰۷ نیز همانند سپر جلو، وظیفه محافظت از بدنه اتومبیل را برعهده دارد با این تفاوت که این قطعه همانطور که از نامش پیداست وظیفه محافظت از بخش عقب ۲۰۷ را عهده دار می‌باشد.

اگر خودرویی با سرعت زیاد از پشت به ۲۰۷ برخورد کند سپر عقب آن نیروی وارد شده را جذب خود کرده و در صورت شدید بودن ضربه وارد شده، امکان شکستگی سپر وجود دارد. اما با این حال اجازه وارد شدن ضربه به بدنه خودرو شما را نمی‌دهد.

برند اصلی سپر ۲۰۷ چیست؟

برند اصلی سپر 207
راهنما خرید غربیلک فرمان 207

اگر قصد خرید برند اصلی سپر ۲۰۷ را داشته باشید، باید بدانید که برند اصلی این قطعه برای ۲۰۷ جدید با نسخه قدیم آن متفاوت بوده و هرکدام برند های جداگانه خود را شامل می‌شوند. بنابراین، ابتدا باید اطلاع مدل دقیق ۲۰۷ خود اطلاع کامل داشته باشید و بعد از برند مورد نظر خود را بیابید.

تفاوت 207 جدید و قدیم

برند اصلی سپر ۲۰۷ جدید کروز می‌باشد و بجز کروز هیچ برند دیگری از این سپر برای ۲۰۷ جدید در بازار موجود نیست، در حالی که برند ۲۰۷ نسخه های قدیمی تر نیز با نام مهر خواه در بازار در حال خرید فروش هستند. بدین ترتیب، اگر سری به بازار خرید و فروش لوازم یدکی ۲۰۷ زدید، در وهله اول به مدل خودرو خود و در وهله دوم به برند آن توجه کنید.

نکته دیگری که باید در رابطه با خرید سپر ۲۰۷ بدانید، اندازه و ابعاد این قطعه می‌باشد. برای مثال، سپر جلو برای هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار یکی است در حالی که سپر عقب از نظر اندازه در دو مدل گفته شده متفاوت است. نکته دیگری که دانستن آن به هنگام “خرید سپر ۲۰۷” حائز اهمیت است، رنگ سپر است! رنگ سپرهای تولید شده برای پژو ۲۰۷ متفاوت بوده و توجه داشته باشید که با رنگ خودروی شما همخوانی داشته باشد.

قطعات تشکیل دهنده سپر جلو و عقب ۲۰۷

قطعات سپر جلو

  • توری سپر
  • مه شکن
  • دیاق
  • آرم
  • ریش سپر

قطعات سپر عقب

  • مه شکن
  • دیاق
  • سنسور
  • سیم کشی

سپر ۲۰۷ را از کجا بخریم؟

همانطور که گفته شد، وجود سپر در خودرو علاوه بر ایمنی سرنشینان به ایمنی خودرو در هنگام بروز تصادفات نیز کمک شایانی می‌کند. بنابراین، حفظ سلامت این قطعه و تعمیر و تعویض آن در هنگام بروز هر گونه مشکل از جمله الزاماتی است که دارندگان خودرو باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

اگر قصد خرید سپر ۲۰۷ را دارید می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی یدک یار اقدام کنید. این مجموعه با دارا بودن بیش از ۶ سال سابقه فروش آنلاین لوازم یدکی و قطعات خودرو، هموراه در جهت جلب رضایت مشتری گام برمی‌دارد.

فروشگاه یدک یار ضمانت در اصالت کالا داشته و تمامی قطعات خودرو از جمله سپر ۲۰۷ را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند. همچنین، دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص در زمینه قطعات خودرو آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با مدل اتومبیل شما، قطعات و لوازم یدکی آن هستند.

نحوه ارسال سفارشات یدک یار نیز درب منزل صورت می‌گیرد؛ بدین ترتیب، اگر ساکن تهران هستید محصول شما ۳ الی ۴ ساعت، و اگر ساکن استان های دیگر هستید، سفارش شما طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دستتان خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.