دیسک و صفحه پری دمپر چیست؟

دیسک و صفحه پری دمپر نوسان گیری بهتر، شتاب بالاتر، کیفیت و عملکرد بهتری نسبت به دیسک و صفحه معمولی دارد که در این مقاله ما به بررسی دیسک و صفحه پری دمپر و تفاوت های آن با دیسک و صفحه معمولی پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) یکی از مهم ترین قطعات خودروهای دنده‌ای محسوب می شود که برای حرکت خودرو، وجود این قطعه الزامی است. دیسک و صفحه از آنجایی که یک قطعه مصرفی می باشد ممکن است در زمان خرید نام “دیسک و صفحه پری دمپر” را شنیده باشید ولی ندانید که دیسک و صفحه پری دمپر چیست و چه تفاوتی با دیسک و صفحه معمولی دارد. با ما همراه باشید تا با این مدل دیسک و صفحه آشنایی بیشتری پیدا کنید.

دیسک و صفحه پری دمپر چیست

دیسک-و-صفحه-پری-دمپر

شکل و شمایل تمامی دیسک و صفحه ها تقربیاً یکی است و ظاهری دایروی دارند، اما تعداد فنر در دیسک و صفحه ها ممکن است تفاوت داشته باشند که همین موضوع باعث تفکیک دیسک و صفحه معمولی با پری دمپر شده است. دیسک و صفحه معمولی ۴ فنر و دیسک و صفحه پری دمپر ۶ فنر دارد که این تفاوت تعداد فنر در دیسک و صفحه باعث شده مدل پری دمپر نوسان گیری بهتر، شتاب بالاتر و در کل عملکرد بهتری داشته باشد. دیسک و صفحه پری دمپر در بازار با نام دیسک و صفحه زانتیایی نیز شناخته می شود که این مدل دیسک و صفحه هنگام درگیر شدن شفت با گیربکس لرزش کمتر و نرمی بیشتری را ایجاد خواهد کرد. البته نکته‌ای که در مورد دیسک و صفحه های پری دمپری وجود دارد این است که این مدل دیسک و صفحه به دلیل داشتن فنرهای بیشتر نسبت به دیسک و صفحه معمولی، شتاب اولیه کمتری را خواهد داشت زیرا فنرهای بیشتر باعث افزایش زمان چسبیدن صفحه به دیسک می شود.

از لحاظ کیفیت و عملکرد می توان گفت که دیسک و صفحه پری دمپر بهترین مدل بازار است که البته همین موضوع باعث شده دیسک و صفحه پری دمپر قیمت به مراتب بالاتری نسبت به مدل معمولی داشته باشد. اگر عملکرد و نرمی دیسک و صفحه برای شما اهمیت زیادی دارد، قطعاً دیسک و صفحه پری دمپر گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

خرید دیسک و صفحه ماشین

در کنار اطلاعاتی که در مورد دیسک و صفحه پری دمپر داده شد، اگر فروشگاه معتبری را برای خرید قطعه خود انتخاب نکنید ممکن است هزینه های بالایی را در ازای محصولات تقلبی بپردازید. به همین منظور توصیه می کنیم دیسک و صفحه پری دمپر را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا با دریافت ضمانت اصالات کالا، خیال خود را از بابت کیفیت محصول راحت کنید. فروشگاه اینترنتی یدک یار یکی از مراکز معتبر و قابل اطمینان است که شما می توانید با خیال آسوده خرید دیسک و صفحه ماشین خود را انجام دهید. مجموعه یدک یار دیسک و صفحه تمامی ماشین ها در مدل های مختلف اعم از پری دمپر، معمولی و… را گردآوری کرده تا شما مشتریان عزیز با دستی باز به انتخاب خود بپردازید. علاوه بر این، امکان مشاوره رایگان نیز برای شما وجود خواهد داشت تا تمامی سوالات خود را از متخصصان فنی یدک یار بپرسید تا از تجربه خرید بهتری بهره مند شوید. پس از تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۵۰۶۰ متخصصان فنی یدک یار شما را در راستای خریدی مطمئن تر یاری خواهند کرد.

لازم به توضیح است که بعد از خرید دیسک و صفحه ماشین از فروشگاه اینترنتی یدک یار، ضمانت اصالات همراه با کالا به دست شما خواهد رسید تا اگر کیفیت قطعه مورد تایید شما یا مکانیکتان نبود بتوانید بدون هیچگونه قید و شرط و پرداخت هزینه‌ای، دیسک و صفحه خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد دیسک و صفحه پری دمپر دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.