راهنما خرید لوازم یدکی ماکسیما

ماکسیما از جمله خودرو های بسیار محبوب کمپانی نیسان است که در سال ۱۳۸۰ وارد ایران شد. این خودرو در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک در بازار وجود دارد اما از اتومبیل های پر هزینه به حساب می‌آید. لذا خرید قطعات آن مستلزم توجه به فاکتور های مختلفی است که در این مقاله سعی در راهنمایی شما داشته ایم.

ماکسیما به عنوان یکی از لوکس ترین اتومبیل های تولید شرکت نیسان بود که در سال ۱۳۸۰ وارد ایران شد. این اتومبیل در ساله ای ورود خود به بازار های ایرانی توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود و کماکان هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. خط مونتاژ و تولید لوازم یدکی ماکسیما در ایران متوقف شد اما همچنان مدل های دنده ای و اتوماتیک آن به صورت کارکرده و دست دوم در حال خرید و فروش در بازار است.

در این مقاله قصد داریم تا “راهنمای خرید لوازم یدکی ماکسیما” برای افرادی که به دنبال تعویض قطعات آن هستند، و همچنین نحوه شناسایی و خرید آنها را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه نگه داری ماکسیما

هزینه خرید لوازم یدکی ماکسیما

همانطور که گفته شد، ماکسیما (Maxima) از دسته اتومبیل های بسیار پر طرفدار و موفق در کمپانی نیسان بوده است که سالیان سال همچنان در بازار های جهانی معامله می‌شود. این اتومبیل هم همانند دیگر خودرو هایی که روزانه در سطح خیابان ها می‌بینیم نیاز به رسیدگی دارد.

مهم ترین قدم برای رسیدگی به “ماکسیما” بررسی وضعیت قطعات و لوازم مصرفی آن است؛ در این حالت، ممکن است نیاز به تعویض برخی از این قطعات داشته باشید تا خودرو در سلامتی کامل فعالیت کند. از آنجایی که ماکسیما یکی از خودرو های مستهلک محسوب می‌شود، عمر مفید قطعات بکار رفته در آن تقریبا زیاد است و سالیانه به هزینه نسبتا سنگینی برای سرویس خودرو خود نیاز خواهید داشت.

به همین دلیل، از اولین سوالاتی که در زمینه خرید “قطعات ماکسیما” پرسیده می‌شود این است که هزینه تهیه قطعات ماکسیما چقدر است؟ به طور کلی، تمامی دسته بندی های قطعات مصرفی ماکسیما از قبیل قطعات موتور، جانبی، قطعات مصرفی، بدنه، و … از جمله قطعات کمیاب در بازار های داخل ایران هستند چرا که کیفیت اصلی آنها به ندرت و توسط مراکز ویژه ای ارائه می‌شود.

همچنین، قیمت خرید این قطعات به واسطه همین کیفیت بسیار بالا می‌باشد! در واقع، ماکسیما بر خلاف ویژگی های برجسته از اتومبیل های پر هزینه محسوب می‌شود، لذا، افرادی که صاحب این مدل خودرو می‌باشند، ملزم به در نظر گرفتن مقدار بودجه قابل قبول برای نگه داری آن هستند.

تفاوت قطعات در مدل های ماکسیما

ماکسیما دارای دو نسخه گیربکس دنده ای و اتوماتیک می‌باشد که هر دو آنها از محبوبیت بسیاری در بازار برخوردارند. نکته بسیار مهمی که در رابطه با مدل های مختلف ماکسیما وجود دارد این است که قطعات دو نسخه آن کاملا با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

لذا قطعاتی که قصد خرید آنها را دارید ملزم به سازگاری با مدل ماکسیما شما هستند، به عبارت دیگر، قبل از خرید هر نوع قطعه ای اطلاعات کاملی نسبت به مدل اتومبیل خود اطمینان به دست آورید! به عنوان مثال، قطعاتی مانند گیربکس یا موتور در دو نسخه دنده ای و اتومات ماکسیما متفاوت است.

برند اصلی لوازم یدکی ماکسیما چیست؟

از دیگر سوالاتی که ممکن است برای افراد صاحب خودرو ماکسیما همواره به وجود بیاید، این است که برند اصلی لوازم یدکی آن چیست؟

همانطور که می‌دانید، این اتومبیل از خودرو های تولید شرکت نیسان در ژاپن است. قاعدتا تمامی قطعات آن که به عنوان برند اصلی و اورجینال در بازار های جهانی عرضه شده، توسط همین کشور تولید و توزیع می‎شود. بدین ترتیب، برند اصلی قطعات ماکسیما با برند نیسان توزیع می‌شود.

بخش عمده ای از این لوازم یدکی تولید خود ژاپن و برخی دیگر به سفارش این کشور در کمپانی های دیگر تولید شده است.

علاوه بر آن، برند های چینی بسیاری تولید کننده “لوازم یدکی ماکسیما” و عرضه آنها به بازار های جهانی از جمله بازار های ایرانی هستند. این برند ها در دسته بندی های متفرقه و با کیفیت تقسیم بندی می‌شوند اما تشخیص درجه کیفیت آنها نیازمند مشورت با فردی متخصص در این زمینه است.

کارشناسان متخصص مجموعه بزرگ یدک یار می‌توانند کمک رسان مناسبی در این شرایط باشند. مشاوران تیم یدک یار با ارائه مشاوره رایگان در زمینه تعداد برند های لوازم یدکی ماکسیما و همچنین درجه کیفیت و مرغوبیت آنها به شما حق انتخاب بیشتری نسبت به بودجه در نظر گرفته شما خواهند داد.

همانطور که مستحضر شدید، نیسان ماکسیما جزء خودرو هایی با استهلاک بالا و قطعات و لوازم یدکی گران قیمت می‌باشد. بنابراین، نگه داری این خودرو مستلزم پرداخت هزینه های بالا است. کارشناسان یدک یار با ارائه اطلاعاتی درباره برند هایی که شاید چندان به نام نباشند اما کیفیت قابل قبول را داشته باشند به شما معرفی کرده و به میزان بودجه شما در داشتن تجربه خریدی مناسب تر موثر خواهد بود.

کافی است با شماره گیری ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ با کارشناسان یدک یار ارتباط برقرار نموده و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید.

خرید قطعات ماکسیما

خرید لوازم یدکی ماکسیما

فروشگاه یدک یار از بزرگ ترین و جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید و فروش قطعات خودرو می‌باشد. این مجموعه با بیش از ۶ سال سابقه فروش آنلاین، گامی موثر در جلب رضایت مشتریان داشته است.

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا دو فاکتور اصلی و فراهم شده در این مجموعه است و شامل تمامی قطعات و لوازم یدکی است که مصرف کنندگان خریداری می‌کنند. در صورت عدم وجود این دو فاکتور، امکان تعویض یا مرجوع کردن قطعه خریداری شده نیز وجود دارد.

یدک یار ارائه کننده طیف متنوعی از لوازم یدکی خودرو های مختلف است و امکان خرید آنلاین برای تمامی افراد داخل کشور امکان پذیر می‌باشد. پرداخت سبد کالایی نیز از دو طریق آنلاین و درب محل برای مصرف کنندگان وجود دارد. برای دریافت مشاوره و خرید لوازم یدکی ماکسیما همین حالا با ما تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.