بررسی علت گل زدن درب رادیاتور پراید

معمولاً علت کثیف شدن آب رادیاتور پراید به فرسودگی و داغ شدن بیش از حد ضد یخ مربوط می شود که برای جلوگیری از عوارضی مانند سوختن واشر سرسیلندر بایستی سریعاً مایع خنک کننده جدید را درون سیستم شارژ کنید.

گل زدن درب رادیاتور یکی از مشکلات رایج در خودروهای داخلی و مخصوصاً پراید است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به بررسی “علت کثیف شدن آب رادیاتور پراید” و کف سفید در رادیاتور پراید بپردازیم تا هر آنچه که لازم است را بدانید.

علت کثیف شدن آب رادیاتور پراید

علت-کثیف-شدن-آب-رادیاتور-پراید

علت قهوه ای شدن آب رادیاتور پراید” در اکثر مواقع به دلیل فرسودگی بیش از حد ضد یخ و از بین رفتن ترکیبات درون این سیال اتفاق می افتد که به صورت گل قهوه ای رنگ نشان داده می شود. یکی دیگر از عواملی که باعث علت گل زدن درب رادیاتور پراید می شود، داغ شدن بیش از حد آب رادیاتور است که در این حالت به دلیل اینکه مایع خنک کننده دفعات زیادی به نقطه جوش می رسد، اکسیداسیون قطعات فلزی رادیاتور درون این مایع تشکیل می شود و باعث قهوه ای شدن آب رادیاتور پراید می شود.

گل زدن درب رادیاتور پراید مشکلی مهمی است که بایستی در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید. به همین منظور توصیه می کنیم مقاله گل شدن آب رادیاتور چه عوارضی به همراه دارد را از مجله یدک یار مطالعه فرمایید تا اطلاعات کاملی را پیدا کنید.

علت کف سفید در رادیاتور پراید

سوال رایج دیگری که برای بسیاری از افراد بوجود می آید این است که “علت کف سفید در رادیاتور پراید” چیست؟ به طور کلی اگر مقدار آب رادیاتور پراید کم باشد و در شرایط بدتری اصلاً آب رادیاتور درون مخزن وجود نداشته باشد، وقتی که درب مخزن را باز می کنید، حباب های سفیدی را می بینید که از آن بیرون می آید. دقت داشته باشید که مقدار کم آب رادیاتور و یا نبود این مایع به سرسیلندر فشار زیادی وارد می کند و باعث سوختن واشر سرسیلندر می شود. لذا به طور مرتب مخزن آب رادیاتور پراید را بررسی کنید و در صورت مشاهده کف سفید، کولانت جدید را به مخزن اضافه نمایید.

خرید ضد یخ ماشین

ضد یخ از آن دسته اقلام مصرفی خودرو می باشد که در بازه‌های زمانی ۱ الی ۲ ساله نیاز به تعویض دارد. لذا اگر قصد مشاهده قیمت و خرید ضد یخ تمامی خودروها را دارید می توانید به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۵۰۰۰۴۲۴ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. پس از تماس با یدک یار، کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند تا باکیفیت ترین ضد یخ را برای ماشین خود خریداری نمایید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد علت کثیف شدن آب رادیاتور پراید دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.