فراوانی و قیمت لوازم یدکی ۲۰۷ جدید

همواره یکی از دقدقه های همیشگی دارندگان خودرو خرید راحت لوازم یدکی ماشین است. از آنجا که امروزه از پژو ۲۰۷ در بازار خرید و فروش خودرو بسیار استقبال میشود تصمیم گرفتیم تا میزان فراوانی لوازم یدکی ۲۰۷ را بررسی کنیم، که آیا قطعات پژو ۲۰۷ به راحتی در بازار پیدا میشود؟ قیمت لوازم یدکی پژو ۲۰۷ چگونه است؟ همینطور قطعاتی که امکان خرابی آنها بیشتر است را مثل چراغ ۲۰۷، سپر ۲۰۷ و … معرفی کردیم. با ما همراه باشید…

بررسی پژو ۲۰۷ جدید

پژو ۲۰۷ (peugeot 207) یکی از پرطرفدارترین اتومبیل تولید داخل می باشد که امروزه بسیاری از افراد خرید و استفاده از آن را در اولویت های خود قرار می دهند. توجه داشته باشید که پژو ۲۰۷ که امروزه بروی خط تولید ایرانخودرو است، در سال های اخیر مجدد طراحی شده و با نسخه های قدیمی خود متفاوت است. با ایجاد این تفاوت توانسته در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن توجه بسیاری از مردم کشورمان را به سوی خود جذب کند. اگر شما نیز قصد خرید این اتومبیل را دارید از آنجا که خرابی خودرو اتفاقی طبیعی بخصوص در خودرو های داخلی است، قبل از خرید بهتر است در مورد نکاتی مربوط به میزان گستردگی لوازم یدکی ۲۰۷ در بازار اطلاعات لازم را به دست آورید. تا پس از خرید نگران تهیه و خرید “لوازم یدکی ۲۰۷” نباشید. در ادامه مطالب پیش روی شما، سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین و پر مصرف ترین لوازم یدکی مربوط به این خودرو مثل سپر ۲۰۷، چراغ ۲۰۷ و … توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. شما نیز میتوانید با ما همراه بوده و از این اطلاعات استفاده کنید.

لوازم یدکی 207
لوازم یدکی ۲۰۷

سپر ۲۰۷

سپر ۲۰۷” یکی از پر مصرف ترین و اصلی ترین لوازم یدکی این خودرو است، چرا که در تصادفات سپر ۲۰۷ در معرض ضربه شدید قرار دارد. بخصوص سپر جلو ۲۰۷ به دلیل شکل و ظرافت درصد شکستگی در برخورد ها بسیار بیشتر از سپر عقب ۲۰۷ میباشد. لذا سپر از یکی از پرتقاضاترین لوازم یدکی این خودرو می باشد. مجموعه یدک یار به هدف افزایش سطح رضایت مشتری، سپر ۲۰۷ را که توسط کارخانه اصلی ارائه دهنده قطعه به خط تولید ایرانخودرو تولید شده، با رنگ اصلی که مطابق کد رنگ خودرو شماست در اختیار شما قرار خواهد داد.

سپر جلو پژو 207
سپر جلو پژو ۲۰۷

چراغ ۲۰۷ جدید

چراغ ۲۰۷” یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی این خودرو می باشد که امروزه از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که از طزفی به دلیل برامدگی در طراحی چراغ ۲۰۷ جدید، درصد شکستگی آن در تصادفات بالا رفته و از طرفی از آنجا که چراغ ۲۰۷ جدید به خودرو های قدیمی میخورد، دارندگان ۲۰۷ های قدیمی بعضا تصمیم به خرید چراغ جدید این خوردو میگیرند. لذا تقاضا برای خرید چراغ جدید ۲۰۷ در بازار به میزان قابل توجهی افزایش یافته. شما نیز می توانید چراغ های جلو و عقب خودرو را به راحتی از فروشگاه اینترنتی یدک یار تهیه نمایید.

چراغ 207 جدید
چراغ ۲۰۷ جدید

لوازم یدکی ۲۰۷

هر خودروی بعد از اینکه وارد جاده و خیابان ها می شود ممکن است در اثر حوادث و استهلاک برخی از لوازم یدکی آن دچار خرابی شود و این امر نیاز به خرید لوازم یدکی ۲۰۷ را به دنبال خواهد داشت. ۲۰۷ نیز از این موضوع مستثنا نیست. در بالا دو مورد از بیشترین درخواست از قطعات این خودرو را بررسی کردیم قطعات دیگری نیز وجود دارد که معمولا دارندگان این خودرو نیاز به تهیه آن پیدا میکنند. از مهمترین و اصلی ترین لوازم یدکی ۲۰۷ می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

  • آرم جلو پنجره ۲۰۷
  • قاب بکسل بند جلو ۲۰۷
  • پمپ هیدرولیک ۲۰۷
  • کمپرسور کولر ۲۰۷
  • پرژکتور ۲۰۷
  • آینه بغل ۲۰۷
  • سنسور اکسیژن ۲۰۷
  • پمپ بنزین ۲۰۷
  • فیلترهای
  • ۲۰۷
داشبورد 207 جدید
داشبورد ۲۰۷ جدید

قیمت لوازم یدکی ۲۰۷

لوازم یدکی پژو ۲۰۷ را از نظر قیمتی میتوان به دو بخش تقسیم نمود. لوازم یدکی که با پژو ۲۰۶ یکی بوده مانند قطعات موتوری، جلو بندی، سیستم خنک کننده، گیربکس و … را باید در دسته اول قرار داد. دسته دوم قطعاتی هستند که با ۲۰۶ یکی نیستند، مثل قطعات بدنه، چراغ، فرمان، قطعات داشبورد و … . قطعات دسته اول از آنجا که با خودرویی ارزانتر یکی است، طبیعی است که قیمت یکسانی داشته و میتوان گفت متناسب با قیمت خود خودروست. اما دسته دوم بسیار گران تر از همان قطعه در خودرو ۲۰۶ است، به عنوان مثال چراغ جلو ۲۰۷ چندین برابر چراغ جلو ۲۰۶ قیمت دارد و این نکته ایست که خیلی از خریداران این خودرو در زمان خرید به آن توجه نمی کنند. به صورت کلی میتوان گفت قطعات ظاهری ۲۰۷ از نظر قیمتی، قیمت های بالایی دارند اما قطعات فنی و مصرفی این خودرو را میتوان با قیمتی مناسب تهیه نمود.

خرید لوازم یدکی ۲۰۷

با توجه به استقبال مردم از این خودرو گستره فروش لوازم یدکی ۲۰۷ در بازار بسیار زیاد بوده و به راحتی میتوانید بیشتر لوازم یدکی مدنظر خود را تهیه نمایید. اما در این میان باید به این نکته توجه داشته باشید که فارغ از قیمت قطعه مدنظر شما اصالت و کیفیت آن نیز بسیار مهم است. مجموعه یدک یار این امکان را برای شما فراهم ساخته تا برای خرید قطعه موردنظر خود دیگر نگران اصالت و کیفیت آن نباشید. یدک یار اکثر لوازم یدکی ۲۰۷ را آماده ارائه به مشتریان خود دارد و در عین حال ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی قطعه سفارش داده شده از سوی شما را نیز ارائه میدهد. در صورتی که قطعه خریداری شده با برند سفارش داده شده مقایرت داشته و یا اصالت آن از سوی شما مورد تایید قرار نگیرد، قطعه بدون هیچ هزینه ای مرجوع و یا تعویض خواهد شد. لذا شما نیازی به زمان گذاشتن برای پیدا کردن قطعه مدنظر خود ندارید و میتوانید لوازم یدکی سفارش داده شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.