راهنما خرید استارت ساندرو

راهنما خرید استارت ساندرو از جمله مواردی است که اگر صاحب این خودرو باشید ملزم به دانستن آن هستید. استارت از قطعات اصلی تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی و در نتیجه به حرکت درآوردن اتومبیل می‌باشد. این قطعه مصرفی بوده و ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشد.

برای شما هم پیش آمده که به دنبال خرید استارت ساندرو باشید و برند اصلی آن را نشناسید؟ برای خرید استارت ساندرو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ استارت خودرو از جمله ابتدایی ترین و اصلی ترین قطعاتی است که سبب روشن شدن خودرو می‌شود و بدون آن حرکت کردن امری امکان ناپذیر خواهد بود.

حال برند اصلی استارت ساندرو چیست؟ در این مقاله راهنما خرید استارت ساندرو را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با آگاهی نسبت به این موضوع اقدام به خرید قطعه مورد نظر خود کنید.

استارت چیست و چگونه کار می‌کند؟

استارت چیست و چکار میکند؟

استارت یا استارتر (Starter) قطعه ای مهم برای روشن کردن موتور خودرو  و در نهایت به کار افتادن اتومبیل می‌باشد. این قطعه دقیقا کار هندل و اهرم های قدیمی که بر روی خودرو ها وجود داشت و با چرخاندن و وارد کردن نیرو دست سبب روشن شدن می‌شد را انجام می‌دهد.

این قطعه موتور الکتریکی است که نیرو را به موتور وارد می‌کند و در واقع انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. زمانی که سوئیچ را می‌چرخانیم، نیرو الکتریکی ایجاد شده توسط این کار میدان مغناطیسی را به وجود می‌آورد که موجب چرخیدن آرمیچر که یکی از اجزای تشکیل دهنده استارت است، می‌شود.

حال با چرخش آرمیچر چرخ ها دنده ها شروع به چرخش کرده و بدین ترتیب استارت را به جلو هل می‌دهد. وجود استارت در خودرو به قدری مهم است که اگر نباشد شما نمی‌توانید خودرو خود را به حرکت درآورید. حال وجود اختلال و ایرادی در عملکرد آن نیز موجب می‌شود تا شما اقدام به تعویض آن کنید.

برند اصلی استارت ساندرو چیست؟

ساندرو خودرو فرانسوی است که در سال های اخیر با نمونه های مونتاژی آن در خیابان ها رو به رو هستیم. این خودرو به سرعت جایگاه خوبی در میان افراد پیدا کرده و بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. حال سوالی که در این زمان پیش می‌آید این است که برند اصلی استارت ساندرو چیست؟

به طور کلی، برند اصلی استارت ساندرو رنو فرانسه بود که دقیقا برند اصلی خود خودرو نیز می‌باشد. این برند قطعه، بهترین و بیشترین سازگاری را با ساندرو دارد و بهتر است در اولیت اول به فکر خرید این برند باشید.

در وهله بعدی، اگر قادر به یافتن این برند نبودید، می‌توانید برند ایساکو و برخی دیگری از برند هایی که تحت تایید کیفی ایساکو هستند را انتخاب کنید. نحوه تشخیص اصالت قطعات ایساکو نیز در قدم بعدی برای خریدار حائز اهمیت بوده و باید نسبت به آن اطلاع کامل داشته باشد.

توجه داشته باشید که استارت ساندرو و دیگر خودرو ها به طور پک کامل به فروش می‌رسد که شامل دیگر اجزای آن از قبیل آرمیچر و … می‌باشد. در واقع، خرید تکی استارت ساندرو امکان پذیر نیست و باید این قطعه را به طور کامل خریداری نمایید.

خرید برند اصلی استارت ساندرو

خرید استارت ساندرو اصلی

برای خرید استارت ساندرو لازم است تا به مرکز فروشگاهی معتبری مراجعه کنید تا قطعه مورد نظر را خریداری نمایید. اگر مرکز خاصی را نمی‌شناسید، پیشنهاد ما به شما مجموعه یدک یار است. این مجموعه امکان خرید آنلاین از طریق وب سایت فروشگاهی و همچنین سفارش تلفنی قطعه را برای شما فراهم می‌کند.

اصالت قطعه و سلامت فیزیکی آن، ارسال در اسرع وقت، تحویل درب محل و تنوع بالای قطعات از نظر کیفیتی و قیمتی برای تمامی خریداران فروشگاه یدک یار در تمامی نقاط کشور مهیاست و از طرف مجموعه تضمین می‌شود.

حال برند اصلی استارت ساندرو چیست؟ در این مقاله راهنما خرید استارت ساندرو را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با آگاهی نسبت به این موضوع اقدام به خرید قطعه مورد نظر خود کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.