راهنما خرید لوازم یدکی کوییک

کوییک از خودرو های پر فروش و ملی کشورمان است که در سال های اخیر ورود خود به بازار خودرو فروش نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است. فروش بالای این خودرو به طبع در میزان تولید قطعات آن نیز تاثیر گذار است و در این مقاله راهنمای خرید لوازم یدکی کوییک را در اختیار شما قرار داده ایم.

کوییک سومین خودرو ملی کمپانی سایپا و از اتومبیل های محبوب در چند سال اخیر است که تاکنون توانسته خریداران بسیاری را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد. این خودرو از نظر ظاهری شباهت بسیاری با ساینا دارد اما تفاوت های جزئی با این محصول سایپا دارد.

کوییک (Quick) از جمله اتومبیل های شهری و هاچبک محسوب می‌شود که عضوی از خانواده X200 بوده و ویژگی های ظاهری آن مورد توجه خریداران بسیاری بوده است. “کوییک” در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار رونمایی شد و وارد تولید انبوه شد. این خودرو هاچبک را می‌توان به عنوان جایگزینی برای پراید دانست.

در این مقاله قصد داریم تا بررسی های لازم را جهت ارائه “راهنما خرید لوازم یدکی کوییک” در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

برند اصلی لوازم یدکی کوییک چیست؟

برند اصلی لوازم یدکی کوییک

شاید مهم ترین سوالی که درباره قطعات این خودرو پرسیده می‌شود این است که برند اصلی “لوازم یدکی کوییک” چیست؟برند اصلی لوازم یدکی خودرو کوییک سایپا یدک می‌باشد که خط تولید انبوه قطعات این مدل خودرو ملی را پشتیبانی می‌کند.

به همین دلیل، افرادی که صاحب این مدل اتومبیل هستند می‌بایست از برند سایپا یدک برای تهیه قطعات و لوازمی یدکی مورد نیاز کوییک خود استفاده نمایند. علاوه بر برند سایپا یدک، برندی تحت عنوان کروز نیز تامین لوازم یدکی کوییک است که به نام برند اصلی در بازار نیز شناخته می‌شود.

این برند تحت نظارت کمپانی سایپا تولید و به بازار عرضه می‌شود. در موارد بسیاری دیده شده که قطعات کوییک که تحت برند سایپا یدک و با بسته بندی این کمپانی در بازار توزیع می‌شوند در واقع همان برند کروز که تنها با بسته بندی سایپا یدک به مصرف کننده ارائه می‌شود.

تفاوتی که قطعات و لوازم یدکی برند کروز با سایپا یدک دارد در این است که کروز تمامی قطعات مصرفی کوییک را در سبد کالایی خود ندارد در حالی که سایپا یدک طیف وسیع تری از محصولات مصرفی و جانبی کوییک را ارائه می‌دهد.

تفاوت قطعات در مدل های مختلف کوییک

همانطور که می‌دانید، کوییک از دسته اتومبیل هایی است که تاکنون در چند مدل مختلف وارد بازار شده و هر کدام یک از این نسخه ها تفاوت هایی از نظر فنی با دیگری دارد؛ این موضوع طبعا در نوع قطعات و لوازم یدکی بکار رفته در آنها نیز تمایز ایجاد می‌کند.

به طور کلی، کوییک به ۵ تیپ مختلف از جمله موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • دنده ای
  • دنده ای R
  • دنده ایR  پلاس
  • دنده ای S
  • اتوماتیک پلاس

تفاوت عمده هر یک از تیپ های ذکر شده در قطعات وابسته به گیربکس یا همان جعبه دنده خودرو است که فرد را ملزم به دقت در هنگام خرید می‌کند. به عبارت دیگر، برای خرید گیربکس کوییک باید از نوع و تیپ خودرو خود اطلاع کامل داشته باشید.

مزایا و معایب کوییک

نکته دیگری که درباره قطعات تیپ های مختلف کوییک وجود دارد این است که برخی از قطعات بدنه در نسخه های R و R پلاس یکی می‌باشد؛ در واقع، این قطعات تقریبا در یک رنگ و کیفیت عرضه می‌شوند! از جمله این قطعات عبارتند از: دیفیوزر جلو، قاب آینه بغل، سقف، و قاب چراغ مه شکن. از دیگر قطعاتی که امکان نصب به صورت جداگانه را دارد دی لایت می‌باشد.

لوازم یدکی کوییک را از کجا بخریم؟

قطعات اصلی کوییک را از کجا بخریم؟

اصالت و کیفیت یک قطعه یا هر کالا دیگر به اعتبار فروشگاه و فروشنده ای که آن محصول را به شما ارائه می‌دهد بستگی دارد! هر چقدر که اطلاعات جامع و کاملی درباره قطعات و “لوازم یدکی اصلی کوییک” داشته باشید اگر در انتخاب فروشگاه سهل انگاری کنید احتمال خرید کالای نامرغوب و بی کیفیت همچنان برای شما وجود دارد.

مجموعه یدک یار با دارا بودن سابقه بیش از ۶ سال در زمینه فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو طیف وسیعی از خودور های مختلف یکی از پیشگامان در صنعت کسب و کار اینترنتی و از مراکز معتبر شناخته می‌شود.

این مجموعه با ارائه ضمانت اصالت، سلامت فیزیکی کالا، و همچنین ارسال به موقع محصول درب محل شما گامی در جهت جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود داشته است. همچنین، امکان مرجوع یا تعویض کالا در صورت مغایرت یا نارضایتی از طرف مجموعه به طور کامل تضمین شده است.

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب یدک یار در زمینه خودرو و قطعات مختلف آن از دیگر خدماتی است که از طریق این مجموعه ارائه می‌شود. برای خرید لوازم یدکی کوییک با ما در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.