راهنما خرید پمپ کلاچ ماکسیما

پمپ کلاچ ماکسیما یکی از قطعات ضروری هم در تیپ های دنده ای و هم در تیپ های اتوماتیک می‌باشد که برای تقویت نیروی پای راننده جهت گرفتن پدال کلاچ و انتقال نیرو در نهایت حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید این قطعه نیاز به داشتن اطلاعات کلیدی دارد که در این مقاله در اختیار شما قرار گرفته است.

آیا تاکنون نام پمپ کلاچ را شنیده اید؟ می‌دانید خرید پمپ کلاچ ماکسیما با توجه به چه نکاتی است؟ نام پمپ کلاچ ممکن است برای بسیاری از شما آشنا باشد و یا بالعکس تا به حال نام آن را نشنیده باشید! این قطعه همانطور که از نامش پیداست مرتبط با پدال کلاچ خودروست و برای سهولت استفاده از کلاچ در خودرو هایی نظیر ماکسیما بکار می‌رود.

در این مقاله قصد داریم تا به ارائه اطلاعات در این زمینه پرداخته و راهنما خرید پمپ کلاچ ماکسیما را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پمپ کلاچ چیست و چکار می‌کند؟

پمپ کلاچ چیست و چکار می‌کند؟

کلاچ وسیله ای مکانیکی است که برای انتقال نیرو در خودرو استفاده می‌شود. هنگامی که نیرو از موتور به سمت چرخ ها در حال انتقال است، باید از این قطعه که به صورت پدال در ارتباط مستقیم با راننده است استفاده شود. البته این بدین معنا نیست که کلاچ دائما در رانندگی درگیر است بلکه در مواقع بسیاری هم از آن استفاده نمی‌کنیم.

پمپ کلاچ (Clutch Pump) از جمله مهم ترین و از ارکان اصلی رانندگی هم در خودرو های دنده ای و هم اتوماتیک می‌باشد. این قطعه همانطور ک از نامش پیداست در بخش پدال کلاچ نصب می‌شود و به نوعی وظیفه تعویض دنده به عهده این قطعه می‌باشد. کلاچ مجهز به یک سیلندر اصلی است و روغن روان کننده برای حرکت قطعات را توسط آن تامین می‌کند.

قسمتی که به سیلندر کلاچ متصل بوده و مایع هیدرولیکی را جهت حرکت کلاچ به سمت بالا یا پایین می‌آورد همان پمپ کلاچ است. پمپ با عقب و جلو رفتن مایع را به سمت مخزن پایینی هدایت می‌کند، مایع از دریچه ها عبور کرده و به سمت سیلندر جاری می‌شود. در واقع، این قطعه وظیفه دارد تا نیروی پا را برای گرفتن پدال کلاچ تقویت کند و کمک می‌کند تا از سیستم مرکزی مایع هیدرولیکی تغذیه کند.

راهنما خرید لوازم یدکی ماکسیما

نکاتی هنگام خرید پمپ کلاچ ماکسیما

ماکسیما از جمله خودرو هایی است که با وجود گذشت چند دهه از ساخت آن، همچنان تعداد زیادی طرفدار دارد و افراد زیادی کماکان این خودرو را برای رانندگی انتخاب می‌کنند. خرید پمپ کلاچ ماکسیما نیازمند داشتن برخی اطلاعات کلیدی است که در نهایت سبب خریدی بهینه و مناسب برای شما شود.

رعایت نکاتی که در هنگام خرید پمپ کلاچ باید در نظر داشته باشید در وهله اول این است که بدانید خودرو شما دنده ای یا اتوماتیک است چرا که نوع پمپ کلاچ بکار رفته در این دو مدل تیپ متفاوت است. همچنین، مدل و سال تولید خودرو شما نیز از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید این قطعه در نظر داشته باشید.

برند اصلی پمپ کلاچ ماکسیما چیست؟

همانطور که می‌دانید، ماکسیما تولید کمپانی نیسان می‌باشد و طبیعی است که برند اصلی پمپ کلاچ آن از برند نیسان باشد. بنابراین، هنگامی که برای خرید پمپ کلاچ ماکسیما اقدام می‌کنید، برند نیسان اولین و اصلی ترین انتخاب شما برای خرید باشد.

در وهله بعدی، به دلیل عدم وجود لاین های وارداتی قطعات خودرو، خریدار ملزم است تا برند های دیگری را انتخاب کند. در این صورت، برند های چینی و تایوانی دیگری نیز در بازار موجود است که می‌توان در گزینه های بعدی خریداری قرار گیرند.

پمپ کلاچ ماکسیما را از کجا بخریم؟

پمپ کلاچ ماکسیما را از کجا بخریم؟

برای خرید پمپ کلاچ ماکسیما می‌توانید مجموعه یدک یار را انتخاب کنید. مجموعه یدک یار در قالب وب سایت فروشگاهی ارائه دهنده طیف وسیعی از قطعات و لوازم یدکی خودرو های مختلف داخلی و وارداتی است و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت و به دست شما می‌رساند.

تضمین اصالت کالا و سلامت فیزیک آن در کنار ارسال در اسرع وقت و تحویل درب محل از جمله ویژگی ها و خدماتی است که این مجموعه ارائه می‌دهد. همچنین، امکان دریافت مشاوره رایگان نیز توسط کارشناسان متخصص وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.