راهنما خرید لوازم یدکی سمند

سمند از جمله خودرو های پر فروش و محبوب در ایران است که از ۱۳۸۰ در ایران وارد خط تولید شده است. این خودرو دارای مدل های مختلفی است که هر کدام با قطعات خاص خود سازگاری دارند و به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند.

سمند از جمله خودرو ‌هایی است که شرکت ایران خودرو از سال ۱۳۸۰ شروع به تولید آن کرده است. “سمند” از همان سال های نخستین تولید خواهان خاص خود را پیدا کرد، به گونه ای که این خودروی ملی نه تنها در ایران از استقبال خوبی برخوردار شد، بلکه به کشور های دیگر نیز صادر شد!

این خودرو به طور کلی در چهار مدل سمند X7 ، “سمند LX” ، سمند EL یا همان “سمند کار” و سمند SE تولید شده است که سال تولید هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل در مواردی همچون آپشن، لوازم یدکی و… تفاوت هایی را شامل می‌شود.

در این مقاله نکات مهمی را در رابطه با خرید لوازم یدکی و قطعات سمند (Samand) در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم در حین خرید لوازم یدکی سمند

نکاتی هنگام خرید لوازم یدکی سمند

با توجه به اینکه سمند در ۴ مدل مختلف تولید شده و سال ساخت هر یک از این مدل ها با یکدیگر متفاوت است، می‌توان به راحتی متوجه شد که لوازم یدکی هر یک از این مدل ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

بنابراین، نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که شما پیش از اقدام به خرید لوازم یدکی سمند، بهتر است بدانید که کدام یک از قطعات این اتومبیل نسبت به مدل آن دچار تغییر شده است؛ به عنوان مثال، قطعات سمند ال ایکس با قطعات “سمند EF7” متفاوت است.

به طور کلی، توجه نکات زیر در حین خرید “لوازم یدکی سمند” مهم است:

  • برند اصلی قطعات سمند ایساکو است.
  • سنسور اکسیژن در هر ۴ مدل سمند متفاوت بوده و در خرید این قطعه باید به مدل خودروی خود توجه داشته باشید.
  • می‌توان تفاوت را هم در لنت جلو و هم در لنت عقب مدل های سمند مشاهده کرد.
  • دیسک و صفحه هر ۴ مدل نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
  • سیستم ایربگ نیز در انواع مدل این خودرو متفاوت بوده و حتی برخی از مدل ها فاقد سیستم ایربگ می‌باشند.

مدل های مختلف سمند از نظر ظاهری نیز دارای تفاوت هایی می‌باشند که در قطعات زیر قابل مشاهده هستند:

  • تودری ها
  • سر دنده
  • جلو داشبورد
  • پشت آمپر
  • فرمان

لوازم یدکی سمند را از کجا بخریم؟

خرید لوازم یدکی سمند برای بسیاری از افراد ممکن است کمی سخت باشد، چرا که بر اساس نکات گفته شده در بالا این قطعات نسبت به مدل های مختلف سمند با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است فرد دچار سردرگمی شود!

بنابراین، برای اینکه بتوانید خریدی راحت و مطمئن انجام دهید بهتر است ابتدا با مجموعه یدک یار تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره را از کارشناسان ما از طریق شماره ۹۱۳۰۵۰۶۰-۰۲۱ دریافت کنید و پس از آنکه اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با قطعه مورد نظر بدست آوردید، محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه یدک یار علاوه بر مشاوره رایگان دارای خدماتی از جمله اصالت کالا، تضمین کیفیت و سلامت فیزیکی کالا، بسته بندی مناسب، ارسال در اسرع وقت، و … نیز می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.