علت گل زدن درب رادیاتور پژو ۴۰۵، پارس و سمند چیست؟

علت کثیف شدن آب رادیاتور پژو ۴۰۵ به فرسودگی ضد یخ و یا داغ شدن بیش از حد آب رادیاتور مربوط می باشد که در این مقاله توضیحات لازم ارائه شده است.

رادیاتور یکی از مهم ترین بخش های سیستم خنک کننده هر خودرویی می باشد که وظیفه خنک کردن آب رادیاتور در گردش را بر عهده دارد. کارشناسان حوزه خودرو توصیه می کنند که رادیاتور و مخزن آب رادیاتور را به خصوص در فصول گرم سال به طور مرتب بررسی کنید تا مشکلات احتمالی را به موقع تشخیص دهید. یکی از این مشکلات مهم، گل زدن درب رادیاتور به خصوص در خودروهای داخلی مانند پژو ۴۰۵، سمند، پارس و… می باشد که به همین منظور ما قصد داریم به بررسی “علت کثیف شدن آب رادیاتور پژو ۴۰۵” و ماشین هایی که با ۴۰۵ موتور یکسان دارند بپردازیم تا هر آنچه که لازم است را بدانید.

کف قهوه ای در رادیاتور پژو ۴۰۵

علت-کثیف-شدن-آب-رادیاتور-پژو-405

قبل از بررسی “گل بستن درب رادیاتور پژو“، بایستی بدانید چرا گلی شدن درب رادیاتور ماشین اتفاق می افتد. به طور کلی این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی معمولاً استفاده طولانی مدت از ضد یخ و عدم تعویض آن یا داغ شدن بیش از حد ضد یخ باعث تبدیل شدن این مایع به رنگ قهوه‌ای می شود. پس می توان اینطور بیان کردن که علت گل زدن درب رادیاتور پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و کلاً خودروهایی که دارای موتور یکسان می باشند به فرسودگی ضد یخ و داغ شدن بیش از حد آب رادیاتور مربوط می شود. 

کف قهوه ای در رادیاتور پژو ۴۰۵ مشکل بسیار مهمی است که شما بایستی در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید زیرا در صورت عدم رسیدگی ممکن است مشکلات حادی مانند جوش آوردن ماشین یا سوختن واشر سرسیلندر بوجود بیاید. اگر بعد از باز کردن درب رادیاتور پژو ۴۰۵ متوجه رنگ قهوه ای آب رادیاتور شدید، بایستی سریعاً سیستم خنک کننده را سرویس کنید و مایع خنک کننده جدید را در مخزن شارژ کنید.

خرید ضد یخ ماشین

همانطور که در بالا اشاره کردیم، زمانی که متوجه کف قهوه ای در رادیاتور پژو ۴۰۵ شدید بایستی در اسرع وقت نسبت به تعویض ضد یخ ماشین اقدام کنید. به همین منظور شما می توانید برای خرید ضد یخ تمامی خودروها به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۵۰۰۰۴۲۴ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی یدک یار ضد یخ تمامی خودروها را همراه با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند تا بتوانید از بهترین و باکیفیت ترین ضد یخ در ماشین خود استفاده نمایید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد علت کثیف شدن آب رادیاتور پژو ۴۰۵ دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.