علت بوی بد ماشین در سربالایی چیست؟ + راه حل

علت بوی بد ماشین در سربالایی به نیم کلاچ کردن بیش از حد مربوط می شود که برای حل این مشکل بایستی نیم کلاچ کردن را محدود کنید و به جای آن از ترمز دستی استفاده کنید.

ممکن است هنگام رانندگی در سربلایی متوجه بوی بد ماشین خود شوید که این موضوع دلایل و راه حل خاص خودش را دارد. به همین منظور در این مقاله ما به بررسی “علت بوی بد ماشین در سربالایی” (What is the Cause of the Car Smelling in Uphill) پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم را برای رفع این مشکل پیدا کنید.

علت بوی بد ماشین در سربالایی

علت-بوی-بد-ماشین-در-سربالایی

رانندگی در سربالایی همراه با ترافیک سنگین، مستلزم نیم کلاچ کردن مداوم است. پس باید گفت که “بوی بد ماشین در سربالایی” به نیم کلاچ کردن مداوم مربوط می شود زیرا در این شرایط صفحه کلاچ با فلایویل تماس پیدا می کند و بوی نامطبوعی را بوجود می آورد.

راه حل رفع بوی بد ماشین در سربالایی

راه حل رفع بوی بد ماشین در سربالایی این است که کمتر نیم کلاچ کنید و بیشتر از ترمز دستی استفاده کنید تا فشار بیش از حدی به صفحه کلاچ وارد نشود. همچنین شما با این کار می توانید عمر دیسک و صفحه کلاچ ماشین خود را افزایش دهید زیرا یکی از علت های زود تمام شدن صفحه کلاچ ، رانندگی در ترافیک های سنگین و اصطکاک بیش از حد آن می باشد. 

خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین

نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر دیسک و صفحه کلاچ ماشین فرسوده باشد، هنگام رانندگی در سربالایی در مدت زمانی کوتاه، بوی بد ماشین ایجاد می شود که در این شرایط پیشنهاد ما به شما تعویض دیسک و صفحه کلاچ می باشد. به همین منظور اگر نیاز به خرید این قطعه دارید شما می توانید برای مشاهده قیمت دیسک و صفحه تمامی خودروها به وبسایت یدک یار مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۵۰۰۰۴۲۴ تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. پس از تماس با مجموعه یدک یار، کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم در مورد خرید دیسک و صفحه کلاچ ماشین را در اختیارتان قرار خواهند داد تا خرید مطمئن تری را انجام دهید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر سوالی در مورد علت بوی بد ماشین در سربالایی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصان فنی یدک یار در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.