خرید ایربگ پژو 2008

ایربگ سایر پژو 2008

ایربگ راننده پژو 2008

"ایربگ پژو 2008" یا کیسه هوای این خودرو از مهم ترین قطعات ایمنی آن می باشد. ایربگ در کل یک نوع کیسه است که در هنگام تصادف از نواحی محتلف به سرعت باز شده و از اعضای بدن سرنشینان محافظت می نماید. نسخه هایی از پژو 2008  که در ایران عرضه شده اند دارای ایربگ راننده، ایربگ شاگرد و ایربگ های پرده ای هستند. پژو 2008 در ایران مجموعا با 6 ایربگ عرضه شده است که میتوانید هر یک را در این بخش مشاهده کنید.

بخش خرید ایربگ پژو 2008 یدک یار

این بخش بصورت تخصصی برای "خرید ایربگ پژو 2008" طراحی شده است. شما میتوانید تمامی ایربگ های این خودرو را در این صفحه پیدا و خریداری کنید. گفتنی است ایربگ پرده ای پژو 2008 سخت تر ایربگ راننده یا شاگرد این خودرو یافت میشود. در صورتی که ایربگ مدنظر خود را پیدا نکردید میتوانید درخواست خود را در سیستم ثبت نمایید تا همکاران ما پس از پیگیری با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر تمایل دارید تا ایربگ سایر خودرو ها را بخرید، میتوانید به صفحه فروش ایربگ ماشین در وبسایت یدک یار مراجعه کنید

بررسی قیمت ایربگ پژو 2008

مهم ترین لوازم یدکی پژو 2008 را میتوان قطعات ایمنی آن دانست. ایربگ نیز جزو این دسته از لوازم یدکی قرار میگیرد. در این بخش شما میتوانید به راحتی "قیمت ایربگ پژو 2008" را به تفکیک برند مشاهده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در برخی شرایط به دلیل کم بودن موجودی برخی از قطعات کم مصرف تر مثل ایربگ پرده ای پژو 2008، هر چند قیمت این قطعات در سایت بصورت جداگانه درج شده است اما بصورت دست کامل به فروش میرسند. به عنوان مثال در صورت کم بود موجودی ایربگ پرده ای تنها به همراه ایربگ راننده و شاگرد پژو 2008 بصوت باندل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که سوالی در این مورد داشتید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را دقیقتر راهنمایی کنند.

برای آشنایی بیشتر با این خودرو میتوانید مقاله بررسی پژو 2008 را مطالعه کنید.

چرا ایربگ پژو 2008 را از یدک یار بخریم؟

علاوه بر نکاتی که در بالا گفته شد، یدک یار خدماتی مانند ضمانت اصالت ایربگ پژو 2008، ارسال سریع آن و مشاوره رایگان خرید را به شما ارائه میدهد. میتوانید با شماره گیری 02191305060 با متخصصان مجموعه ی یدک یار ارتباط گرفته و تمامی سوالات خود را اعم از قیمت، کیفیت، برند و... از همکاران ما بپرسید.
گفتنی است ضمانت اصالت به شما این اطمینان رو میدهد که کالایی که خریداری می نمایید به هیچ عنوان ایرادی نداشته و در صورت وجود ایراد می توانید کالا را مرجوع و یا تعویض نمایید.
ارسال قطعات نیز در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر ها 24 الی 48 ساعت زمان میبرد که نسبت به فروشگاه های آنلاین زمان مناسبی است.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید ایربگ پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی