خرید سپر پژو 2008

بهترین قیمت سپر جلو و عقب 2008 و خرید به ضمانت اصالت یدک یار

دسته های مرتبط

سپر جلو 2008

سپر عقب 2008

"سپر 2008" به عنوان یکی از مهم ترین قطعات بدنه خودرو به حساب می آید که در زیبایی ماشین بسیار تاثیر داشته و در وهله ی دوم از اجزای داخلی آن محافظت می نماید. سپر (car bumper) یکی از پر مصرف ترین قطعات بدنه بوده که در ساده ترین تصادفات آسیب دیده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. سپر 2008 از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها بصورت جداگانه به فروش میرسد. در زمان خرید این قطعه باید دقت داشته باشید تا بخش مورد نیاز را به درستی انتخاب نمایید. این صفحه به منظور "فروش سپر جلو و عقب 2008" طراحی شده و تمامی بخش های سپر این خودرو بصورت مجزا بصورت لیست به همراه قیمت به شما نمایش داده شده است. شما میتوانید به راحتی بخش مورد نیاز از این قطعه را انتخاب و سفارش آن را ثبت نمایید. 

نکات مهم در خرید سپر 2008 در یدک یار

این بصورت تخصصی برای "خرید سپر 2008" طراحی شده است. همانطور که گفته شد این قطعه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که بصورت جداگانه به فروش میرسد لذا در زمان خرید سپر پژو 2008 باید دقت داشته باشید که بخش درستی را انتخاب نمایید.
سپر جلو پژو 2008 شامل بخش های مختلفی میشود. در زمان خرید سپر جلو 2008 باید دقت داشته باشید که قطعات سپر 2008 هر کدام بصورت جداگانه به فروش میرسد و سفارش شما باید نسبت به نیازتان ثبت شود. همینطور گفتنی است که بخش پایینی سپر جلو 2008 مشکی و بدون نیاز به رنگ است اما بخش بالایی سپر جلو پژو 2008 قسمت رنگی سپر بوده و تنها بصورت خام به فروش میرسد لذا پس از خرید باید این قطعه را رنگ کنید.
سپر عقب پژو 2008 نیز شامل بخش های مختلفی است. گفتنی است بخش پایینی مشکی بدون رنگ بوده اما قاب های زیر چراغ یا سپر زیر چراغ 2008 که دو طرف صندوق قرار دارد هر دو بصورت خام فروخته شده و باید هم رنگ بدنه شوند لذا در زمان خرید این قطعه به این موارد دقت کافی داشته باشید.
در صورتی که همگام خرید سپر جلو یا عقب 2008 بصورت دقیق نمیدانستید که کدام یک از این قطعات را باید سفارش دهید میتوانید با بخش پشتیبانی یدک یار تماس بگیرید تا شما را در خرید این قطعه راهنمایی کنند.

سپر جلو و عقب 2008 از چه بخش هایی تشکیل شده؟

همانطور که اشاره شد سپر این خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است لذا در زمان خرید باید دقیق با قطعه آشنا شد. سپر جلو پژو 2008 از دو بخش اصلی بالا و پایین تشکیل شده است. بخش بالایی پوسته سپر این خودرو همرنگ بدنه و بخش پایینی مشکی رنگ است. باید گفت سپر عقب پژو 2008 از یک بخش مشکی و دو بخش رنگی که دو طرف درب صندوق و زیر چراغ عقب این خودرو قرار دارد تشکیل شده، به بخش بیرونی سپر در اصطلاح پوسته سپر گفته میشود. مجدد تاکید میکنیم در زمان خرید سپر پژو 2008 دقت داسته باشید که بخش هم رنگ بدنه سپر اورجینال این خودرو بصورت خام و بدون رنگ فروخته شده و شما باید پس از خرید اقدام به رنگ کردن آن کنید.
سپر جلو پژو 2008 غیر از پوسته سپر شامل دیفیوزر، قاب پرژکتور، زه قاب پرژکتور، قاب بکسل بند، شبکیه داخل سپر، جلوپنجره، دیاق و فوم سپر میشود.
سپر عقب پژو 2008 نیز علاوه بر پوسته سپر شامل دیفیوزر، دو مه شکن، دیاق و فوم سپر میشود.
همواره بهترین قیمت سپر ماشین را میتوانید در بخش تخصصی فروش این محصول در فروشگاه اینترنتی یدک یار مشاهده کنید.

بررسی قیمت سپر 2008

بصورت کلی لوازم یدکی پژو 2008 از نظر قیمتی در رنج بالایی قرار دارد از همین رو باید گفت "قیمت سپر 2008" نیز در مقایسه با سایر رقبای خود کمی بالاتر است. البته این موضوع که این قطعه از بخش های مختلفی تشکیل شده و شما میتوانید هر قسمت را بصورت جداگانه تهیه نمایید میتواند هزینه تهیه سپر 2008 را کاهش دهد و نیاز نباشد که مبلغ زیادی برای تهیه این قطعه متحمل شوید. گفتنی است قیمت سپر عقب پژو 2008 با تمامی قطعات کمی از قیمت سپر جلو کامل آن بیشتر است. از طرفی باید گفت قیمت این قطعه به مواردی همچون برند و کمیت آن در بازار بستگی داشته و این موارد میتوانند باعث ایجاد نوسان قیمتی برای این قطعه شوند. شما میتوانید بهترین قیمت لوازم یدکی خودرو بخصوص قطعات بدنه مثل سپر را در یدک یار مشاهده کنید.

مزایا خرید سپر پژو 2008 از یدک یار

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار برای راحتی هر چه تمام تر شما عزیزان خدمات مختلفی را فراهم آورده است. یکی از این خدمات مشاوره ی رایگان است که شما می توانید برای اطمینان خاطر درباره خرید خود از همکاران ما راهنمایی بگیرید. مورد بعدی وجود ضمانت اصالت قطعه در این مجموعه است که باعث رضایت خاطر مشتریان می گردد و همین امر نشان دهنده اطمینان از اصل بودن تمامی قطعات از جمله سپر 2008 می باشد. البته ناگفته نماند ارسال سریع نیز یکی دیگر از مزیت های خرید از یدک یار می باشد.

درباره پژو 2008 بیشتر بدانید

برای بررسی پژو 2008 و همچنین تحلیل مزایا و معایب پژو 2008 می توانید به مجله یدک یار سر بزنید.

راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 2008 برای سهولت خرید شما در مجله قرار داده شده است.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این قطعه می توانید مقاله ی سپر چیست؟ را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

نمایش بیشتر

آیا سپر جلو و عقب اورجینال 2008 رنگی است؟

خیر، بخش رنگی سپر جلو و عقب پژو 2008 همه بصورت خام به فروش میرسد و خریدار باید پس از خرید اقدام به رنگ کردن سپر نماید.


سپر جلو و عقب 2008 شامل چه بخش هایی میشود؟

سپر جلو 2008 شامل دو بخش بالایی هم رنگ بدنده و پایینی مشکی رنگ است. سپر عقب پژو 2008 نیز شامل دو بخش بالایی هم رنگ بدنه که زیر چراغ های عقب قرار دارد و بخش پایینی مشکی رنگ میشود.


نظر خود را درباره خرید سپر پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی