تسمه دینام پژو 2008

بهترین قیمت تسمه دینام 2008 و خرید قطعه اورجینال از یدک یار

"تسمه دینام 2008"، تسمه ای است که قدرت خود را از موتور دریافت کرده به دینام انتقال می دهد. سپس فولی دینام به حرکت در امده و با چرخیدن ان دینام ماشین (car alternator) شارژ شده و برق خودرو از این طریق تامین می شود. به عبارت دیگر وظیفه تسمه دینام شارژ کردن باتری ماشین و تامین برق خودرو است. اهمیت این قطعه به حدی است که وجود ذره ای پارگی و ترک در تسمه دینام 2008 باعث پاره شدن آن هنگام کار می شود و زمانی که تسمه دینام پاره شود برق ماشین به درستی تامین نشده و باتری شارژ نخواهد شد لذا خودرو شما پس از مدتی خاموش شده و ادوات برقی ماشین نیز از کار خواهد افتاد. توجه داشته باشید که تسمه دینام پژو 2008 یک قطعه مصرفی است و پس از هر 60 هزار کیلومتر باید تعویض شود. این بخش بصورت تخصصی برای "فروش تسمه دینام 2008" طراحی شده است و میتوانید این قطعه را در برند های مختلف به تفکیک و به همراه قیمت مشاهده نمایید.

صفحه تخصصی خرید تسمه دینام 2008 در یدک یار

همانطور که گفته شد این صفحه از فروشگاه انلاین یدک یار به "خرید تسمه دینام 2008" اختصاص پیدا کرده است. در زمان خرید تسمه دینام این خودرو باید به کیفیت و استاندارد بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید. در این بخش میتوانید تسمه دینام استاندارد 2008 را به تفکیک برند و قیمت مشاهده و پس از بررسی اقدام به خرید آن نمایید. با خرید این قطعه از مجموعه یدک یار ضمانت اصالت و سلامت قطعه به شما ارائه خواهد شد. در صورتی که هنگام خرید تسمه دینام پژو 2008 به مشکل یا سوالی بر خوردید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را بصورت دقیق راهنمایی کنند.

بررسی قیمت تسمه دینام 2008

نکته ای که در این میان بسیار مهم و قابل ذکر است، این است که قطعات این خودرو به علت وارداتی بودن آن به سختی پیدا می شود و شاید از افراد معمولی زمانی بسیار ببرد تا بتوانند قطعات مورد نظرشان را در فروشگاه های لوازم یدکی پیدا کنند. به همین علت است که شما ممکن است در فروشگاه های مختلف با "قیمت تسمه دینام 2008" به صورت متفاوت و اختلاف های زیاد مواجه شوید. در این صفحه میتوانید برند های برتر تسمه دینام پژو 2008 که در بازار وجود دارد را از نظر قیمت بررسی و انتخابی دقیق داشته باشید. گفتنی است برند اصلی این قطعه پژو-سیتروئن بوده و بدیهی است که قیمت تسمه دینام اورجینال پژو 2008 کمی گرانتر از سایر برند ها باشد.

مزایا خرید تسمه دینام پژو 2008 از یدک یار

برای سهولت شما عزیزان در خرید لوازم یدکی 2008، امکاناتی در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار قرار داده شده است تا بتوانید خریدی سریع تر، بهتر و دقیق تر داشته باشید. اولین امکان برای خرید تسمه دینام پژو 2008 این است که شما می توانید با متخصصان و مشاوران خبره موجود در فروشگاه یدک یار تماس گرفته و از همکاران ما در رابطه با نوع تسمه دینام، قیمت، برند و ... پرس و جو کنید تا شما را در راستای انتخابی بهتر راهنمایی کنند. نکته ی بعدی این است که خیال شما دیگر از قیمت تسمه دینام پژو 2008 راحت می باشد و نگران گران تر خریدن قطعه خود نیستید چرا که یدک یار تلاش دارد تا پایین ترین قیمت ممکن را به شما عرضه دارد. گفتنی است تمامی قطعات از جمله تسمه دینام این خودرو دارای ضمانت اصالت هستند بدین معنی که شما می توانید بدون هیچ دردسری در صورت وجود هر گونه ایراد با قسمت پشتبانی تماس گرفته و در صورت نیاز این قطعه را تعویض نمایید.

امیدواریم از خرید این قطعه تجربه بینظیری را کسب نمایید.

درباره قطعات پژو 2008 بیشتر بدانید

همچنین برای بررسی پژو 2008 و تحقیق در مورد مزایا و معایب پژو 2008 می توانید به مجله یدک یار مراجعه نمایید.

در مقاله راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 2008 به آنچه در زمان خرید قطعات پژو 2008 باید به آن دقت کنید اشاره شده است.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره تسمه دینام پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی