خرید فرمان پژو 207

خرید فرمان 207 جدید و قدیم با بهترین قیمت از یدک یار

پژو 207 از سال 1389 در ایران تولید شد و تا کنون نیز تولید آن ادامه داشته است اما این خودرو در این سال 1395 فیس لیفت شده و با تغییراتی در چراغ ها، داشبورد، فرمان و ... به بازار عرضه شد. "فرمان پژو 207" یکی از قطعات داخل اتاقی است که هم زمان با این فیس لیفت دست خوش تغییراتی اساسی شد و طراحی جدیدی به خود گرفت. همچنین دکمه های کروز کنترل و سیستم صوتی به آن اضافه شد. فرمان ماشین (steering wheel) قطعه ایست که به کمک آن راننده مسر خودرو را مشخص میکند، فرمان قطعه ای مصرفی نیست اما در شرایط خاص، به مرور زمان و یا به دلیل تصادف ممکن است نیاز به تعویض آن پیدا کنید. این بخش بصورت تخخصی برای فروش فرمان 207 جدید و قدیم طراحی شده است و شما میتوانید هم قطعه جدید و هم قدیمی را در این صفحه مشاهده و خریداری نمایید.

هنگام خرید فرمان 207 به چه مواردی دقت کنیم؟

همانطور که گفته شد این صفحه از فروشگاه لوازم یدکی یدک یار به "خرید فرمان 207" اختصاص پیدا کرده است. فرمون پژو 207 در دو مدل مختلف عرضه شده. فرمان پژو 207 قدیم، بدون دکمه و بصورت ساده طراحی شده است و تنها تفاوتی که با فرمان 206 دارد، فرم آن است. همچنین ایربگی که بر روی آن نصب می شود با مدل جدید آن متفاوت است.
فرمان پژو 207 جدید با شکلی جدید تر و طراحی مدرن دارای 8 دکمه بر روی روی فرمان است. 2 دکمه مختص کنترل صدا و کنترل موج رادیو و سایر دکمه های روی فرمان 207 نیز برای تنظیم سیستم صوتی، کروز کنترل و ... است. میتوانید برای آشنایی بیشتر با تفاوت های 207 جدید و قدیم مقاهله مربوط به آن را در مجله یدک یار مطالعه کنید.
در زمان خرید فرمان 207 به این نکته نیز باید دقت داشت که فرمان 207 جدید برای مدل های قدیمی این خودرو نیز قابل نصب است ولی در حالت عادی دکمه ها و ایربگ ها بروی 207 های قدیمی کار نمیکند. هرچند مجموعه هایی هستند که با انجام تغییرات اساسی فرمان یا فرمون پژو 207 جدید را بروی مدل های فرانسوی و قدیمی آن نصب میکنند بصورتی که هم دکمه ها و هم ایربگ آن فعال و قابل استفاده است. با توجه به این تفاوت ها حتما در زمان خرید فرمان پژو 207 باید به برند آن و مدل ماشین خود دقت نمایید.
نکته بعدی که باید قبل از خرید فرمون 207 از آن مطلع باشید و به آن توجه ویژه داشته باشید این است، قطعه ای که در بین عموم به عنوان فرمان پژو 207 شناخته میشود در اصل "غربیلک فرمان پژو 207" است. غربیلک فرمان شامل ایربگ راننده نیست و در صورتی که نیاز به خرید این قطعه داشتید باید آن را بصورت جداگانه آن را خریداری کنید.

بررسی قیمت فرمان 207

قیمت های متغیری از این قطعه در بازار فروش لوازم یدکی 207 وجود دارند. "قیمت فرمان 207" قبل از هر چیز به نوع آن بستگی دارد. طبیعتا قیمت فرمون 207 جدید با توجه به شکل، دکمه ها و بردی الکتریکی که در آن استفاده شده بیشتر از مدل های قدیمی است که تنها یک غربیلک فرمان ساده اند. از طرفی با توجه به اینکه فرمان 207 تنوع برندی زیادی در بازار ندارد بدیهی است از نظر قیمتی کمی گرانتر باشد. با اینحال یدک یار تلاش دارد تا همواره بهترین قیمت فرمان 207 جدید و قدیم را به شما ارائه دهد.

چرا از یدک یار فرمون 207 بخرم؟

مزیت هایی همراه با خرید فرمان 207 به شما ارائه میشود که شاید در فروشگاه های عادی آن را نداشته باشید. اولین مورد وجود ضمانت اصالت کالا است که چنانچه متوجه هر گونه ایراد در قطعه شدید و یا برند ارسالی، برند اورجینال نبود می توانید کالا را مرجوع نمایید.
نکته ی بعدی توانایی مشاوره آنلاین و ارسال سریع کالا است که به شما به خرید بهتر کمک خواهد نمود.
همچنین مجله ی یدک یار با قرار دادن توضیحاتی درباره بررسی 207 و راهنمای خرید غربیلک فرمان 207 به شما در امر خرید بسیار کمک خواهد نمود.

نمایش بیشتر

نصب فرمان 207 روی 206 امکان پذیر است؟

بله، شما میتوانید فرمان 207 جدید را روی 206 نصب کرده و دکمه های آن را فعال کنید.


آیا تعویض فرمان 207 قدیم با جدید امکان پذیر است؟

بله، مجموعه های زیادی هستند که فرمان 207 جدید را به روی 207 های مدل قدیم بصورت کامل نصب میکنند.


نظر خود را درباره خرید فرمان پژو 207 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی