روغن موتور ورنا 1500 و 1600

خرید و قیمت روغن موتور مناسب ورنا 1500 و 1600 در یدک یار

"روغن موتور ورنا"، از ضروری ترین محصولات مصرفی برای موتور خودرو می باشد. روغن موتور (engine oil) علاوه بر روغن نفتی دارای ضد زنگ و مواد پاک کننده است. روغن موتور ورنا کمک به کاهش ساییدگی قطعات موتور در هنگام کار کردن می شود. روغن موتور ورنا بدلیل موادی که درونش بکار رفته وظایف دگری نیز مانند کاهش دمای موتور خودرو، جلوگیری از زنگ زدگی قطعات و کاهش مصرف سوخت خودرو دارد. در این مقاله یدک یار که در صفحه "فروش روغن موتور ورنا" قرار داده شده است، می خواهیم شما را با روغن موتور هیوندا ورنا بیشتر آشنا کنیم. 

اگر تمایل دارید تا راجب روغن موتور بیشتر بدانید مقاله روغن موتور چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

زمان تعویض روغن موتور ورنا

یکسری علائم هستند که در صورت بروز شما باید به تعویض روغن موتور خودروی ورنای خود اقدام کنید این علامت ها توسط مشاورین یدک یار جمع آوری شده و به شرح زیر هستند:

  •  چراغ روغن یا چراغ چک خودروی شما روشن شده است
  •  با تمام شدن روغن موتور، اصطکاک بین قطعات ایجاد می شود و صدا از موتور خودروی شما می آید
  •  رنگ روغن تمیز کهربایی و کمی شفاف است اگر رنگ دیگه ایی مشاهده کردید نشان از زمان تعویض روغن موتور ورنا می باشد. برای انجام این کار زمانی که خودروی شما خاموش و سرد است میله روغن موتور یا همان گیژ را بیرون آورده و با دستمال تمیز کنید و سپس دوباره داخل فرو می بریم و رنگ آن را برسی می کنیم همچنین اگر نشانگر روغن را نمی توانید ببینید نشان از شدت آلودگی روغن موتور است
  •  انتشار بوی روغن داخل کابین خودرو

یکی از دلایلی که میتواند باعث زودتر تمام شدن روغن موتور شود نشتی و یا روغن سوزی است، لذا بهتر است زمان تعویض روغن موتور خود را بررسی کنید و اگر متوجه شدید که زود از موعد باید آن را تعویض کنید، نشانه ای از روغن سوزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب روغن سوزی، میتوانید مقاله علت روغن سوزی ماشین را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

اگر تمایل دارید تا راجب خودروی ورنا بیشتر بدانید، میتوانید مقاله بررسی فنی ورنا را در وبلاک یدک یار مطالعه کنید.

نکات خرید روغن موتور ورنا چیست؟

در این بخش به نکات "خرید روغن موتور ورنا" میپردازیم. روغن موتور ورنا محصولی مصرفی است اما نمیتوان طول عمر مفیدی برای آن تعیین کرد زیرا تمام شدن روغن موتور به عوامل دیگه ایی مانند کیفیت روغن، سن خودرو و نحوه ی رانندگی نیز بستگی دارد. همانطور که گفته شد، روغن موتور ورنا وظیفه ی رونکاوی قطعات موتور خودروی شما را دارد بنابراین برای سلامت خودروی شما بسیار حائز اهمیت است. در خرید روغن موتور ورنا حتما به کیفیت آن توجه کنید زیرا کیفیت خوب روغن موتور باعث عملکرد بهتر خودروی شما می شود و عمر موتور خودروی شما را نیز افزایش می دهد. 

خودروی ورنا در دو مدل 1500 و 1600 به بازار عرضه شده است، دقت داشته باشید که هر دو این تیپ ها از یک روغن موتور استفاده میکنند این موضوع به این معناست که روغن موتور ورنا 1500 با مدل 1600 تفاوتی ندارند. 

مورد خیلی مهم که در خرید روغن موتور ورنا باید دقت داشته باشید این است که باید حتما روغن موتور 10w40 استفاده کنید. و همچنین باید از سطح کیفی SM بالاتر باشد تا به موتور خودروی شما آسیب وارد نشود. مقدار مورد نیاز برای خرید روغن موتور ورنا 3.3 لیتر با تعویض فیلتر و بدون تعویض آن 2.9 لیتر میباشد.

شما می توانید درصورت هرگونه سوال یا ابهام درمورد خرید روغن موتور خودرو با مشاورین یدک یار تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بگیرید.

قیمت روغن موتور ورنا

در بازار برند های مختلفی روغن موتور وجود دارد بنابراین "قیمت روغن موتور ورنا" در برند های مختلف متفاوت است با توجه به نوسان قیمت بازار، این برند ها نیز دچار نوسان قیمت شدند. سایت یدک یار قیمت روغن موتور ورنا در برند های مختلف را دارا می باشد و شما میتوانید برند ها را با هم مقایسه کرده و بهترین برند را نسبت به بوجیتان انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد روغن موتور ورنا باید از حداقل سطح کیفی SM استفاده شود. هر چقدر سطح کیفی روغن موتور بالاتر رود قیمت آن نیز بیشتر میشود. اما دقت داشته باشید که نیازی نیست تا هزینه زیادی را برای سطح کیفی های SN+ و SP کنید. چراکه این روغن موتور ها مناسب خودروی های توربو میباشد.

گفتنی است که روغن موتور ورنا در تیپ های مختلف یکسان است، لذا این موضوع بر قیمت آن تاثیر گذار بوده و قیمت روغن موتور ورنا 1600 با مدل 1500 آن یکسان میباشد.

شرکت یدک یار فروش لوازم یدکی ورنا اللخصوص روغن موتور ورنا را با ضمانت اصالت به انجام میدهد تا خیال شما را بابت اصالت قطعه راحت کند.

مزایای خرید از یدک یار

تمام دغدغه ی شرکت یدک یار کمک به رفاه حال شما برای خریدی آسوده است به همین منظور، این شرکت تمام محصولات خود را تضمین اصالت کرده است یعنی اگر پس از خرید روغن موتور ورنا از صحت کیفیت آن دچار تردید شدید می توانید بدون پرداخت هزینه ایی آن را تعویض یا مرجوع نمایید. همچنین شرکت یدک یار در تهران و سایر شهر ها در سریع ترین حالت ممکن روغن موتور ورنا را بدستتان می رساند به این صورت که اگر ساکن تهران هستید 1 تا 3 ساعت واگر در سایر شهر ها سکونت دارید 24 تا 48 ساعته محصول بدستتان ارسال می شود.

شرکت یار برای کمک به خرید بهتر شما، مشاورین مجربی را به صورت رایگان در اخیتار شما قرار داده است تا شما با تماس با این مشاورین از راهنمایی های آن ها بهرمند شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره روغن موتور ورنا 1500 و 1600 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی