دیسک و صفحه پژو 405

قیمت دیسک و صفحه پژو 405 با برند مختلف برای خرید در یدک یار

"دیسک و صفحه 405"  یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های موتور و گیربکس این خودرو است که وظیفه انتقال قدرت تولید شده از موتور به گیربکس را به عهده دارد و از آنجایی که دائما تحت فشار است بعد از مدتی ضخامت دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) کم شده و در نتیجه قدرت ماشین کاهش یافته و باید تعویض شود از این رو باکیفیت بودن دیسک و صفحه خریداری شده بسیار با اهمیت است. این صفحه به صورت اختصاصی به منظور "فروش دیسک و صفحه پژو 405" طراحی شده است. بهترین برندهای دیسک و صفحه کلاچ 405 در این صفحه برای شما گردآوری شده تا بتوانید پس از بررسی دقیق، انتخابی مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو داشته باشید. دقت داشته باشید که منظور از کیت کلاچ، دیسک و صفحه با بلبرینگ است.

چگونه بفهمیم که زمان تعویض دیسک و صفحه 405  فرارسیده است؟

دیسک و صفحه 405 یک قطعه‌ مصرفی این خودرو است و هر چند وقت یک‌بار باید عوض شود. قانون دقیقی برای زمان تعویض این قطعه وجود ندارد اما در مورد خودروهایی که بیشتر درون شهر استفاده می‌شوند؛ کلاچ و ترمز گرفتن‌های پی‌درپی در خیابان‌های شهری باعث می‌شود تا عمر دیسک و صفحه کم شود. نشانه‌هایی وجود دارد که به شما می‌گوید باید به فکر تعویض دیسک و صفحه 405 باشید:

  • 1. اگر وقتی خودرو را در دنده 1 قرار می‌دهید و پا را از روی کلاچ برمی‌دارید، ماشین شروع به لرزش‌های شدید می‌کند، زمان تعویض دیسک و صفحه 405 فرا رسیده است.
  • 2. زمانی که ماشین در حال سکون است دنده را در وضعیت دنده 2 قرار داده و کلاچ را رها کنید اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه 405 تمام شده است.
  • 3. همچنین در سر بالایی نیمه شدید، اگر نیاز به تعویض دنده به شماره‌های سنگین زیاد مشهود بود، نشانه‌ای دیگر برای تعویض صفحه کلاچ 405 است.
  • 4. پدال کلاچ سفت و خشک شده و حالت ارتجاعی و فنری خود را از دست داده باشد.
  • 5. هنگام رها کردن کلاچ، پای شما سریعاً به عقب پرتاب می‌شود.
  • 6. دنده‌ها در هنگام جا زدن صدا می‌کنند.
  • 7. در حین حرکت، دور موتور افزایش یافته ولی سرعت، به آن نسبت افزایش نمی‌یابد.

بخش تخصصی خرید دیسک و صفحه 405

این بخش بصورت اختصاصی برای "خرید دیسک و صفحه 405" طراحی شده است و شما میتوانید تنوع زیادی از دیسک و صفحه این خودرو را به همراه قیمت در این صفحه مشاهده نمایید. همان طور که می‌دانید پژو 405 در سه مدل با موتورهای مختلف در بازار ایران عرضه شده است. در هنگام خرید دیسک و صفحه 405 دقت نمایید که در پژو 405 GLX موتور 1800 و موتور 2000 دیسک و صفحه معمولی 405 استفاده شده است. پژو 405 SLX که دارای موتور TU5 است دیسک صفحه پژو 206 تیپ 5 یا دیسک و صفحه رانایی دارد که تفاوت این دو مدل تنها در بلبرینگ کلاچشان است لذا هنگام خرید به مدل خودروی خود توجه نموده تا محصول مناسب را خریداری نمایید.
دیسک و صفحه 405 در برندهای والئو، عظام و ایساکو به بازار عرضه شده است. یکی از قطعات پر اهمیت در خودروی 405 صفحه کلاچ آن است، از این رو انتخاب برند مناسب برای خرید دیسک و صفحه پژو 405 امری بسیار مهم است.

بررسی قیمت دیسک و صفحه پژو 405

در این بخش میتوانید لیست کاملی از "قیمت دیسک و صفحه پژو 405" را به تفکیک برند مشاهده نمایید. در هنگام انتخاب دیسک و صفحه 405 باید به این نکته دقت کنید که برند انتخابی با قیمت رابطه مستقیم دارد. این موضوع به این معناست که قیمت دیسک و صفحه 405 با برندهای اصلی بالاتر از برندهای متفرقه است.

مورد بعدی که در قیمت کیت کلاچ پژو 405 تاثیر مستقیم دارد نوع این قطعه است. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم در مدل‌های مختلف این خودرو از قطعه متفاوتی استفاده شده است لذا باید گفت قیمت دیسک و صفحه 405 به مدل آن نیز بستگی دارد. همینطور قیمت دیسک و صفحه پریدمپر پژو 405 بیشتر از مدل های معمولی آن بوده.
بصورت کلی باید گفت قیمت دیسک و صفحه کلاچ پژو 405 در مقایسه با سایر خودرو ها در رنج ارزانتر قرار گرفته و با توجه به اینکه یک خودرو اقتصادی به شمار میرود، باید گفت بدیهی است قیمت لوازم یدکی آن نیز در مقایسه با رقبا کمتر باشد.

یدک یار در تلاش است که بهترین کیفیت دیسک و صفحه 405 را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد. پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از خرید دیسک و صفحه ماشین، با مشاورین مجموعه یدک یار مشورت نمایید.

مزایای خرید دیسک و صفحه پژو 405 از فروشگاه یدک یار

یدک یار علاوه بر توانایی مشاوره آنلاین، مزیت‌های دیگری نیز مانند ضمانت اصالت و ارسال سریع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ضمانت اصالت دیسک و صفحه 405 به این معنی است که چنانچه شما قطعه را دریافت نموده و متوجه شدید که از هر لحاظ جنس اصلی را دریافت نکردید، و یا کالای شما مورد تأیید مکانیک شما نبود می‌توانید آن را مرجوع و یا تعویض نمایید.

از دیگر مزایای خرید از یدک یار ارسال سریع لوازم یدکی 405 است که در تهران 1 الی 3 ساعت و در سایر شهر ها 24 الی 48 ساعته به دست شما مشتریان عزیز میرسد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره دیسک و صفحه پژو 405 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی