خرید آینه بغل پژو 2008

لیست قیمت و خرید آینه بغل 2008 سمت راننده و شاگرد در یدک یار

"آینه بغل 2008" یکی از قطعات مهم بدنه این خودرو است که بر روی درب جلو قرار گرفته است. آینه بغل (side mirror) کمک می کند که دید بهتری به کنار خودرو داشته باشید. آینه بغل 2008 از قطعات مختلفی مثل قاب آینه، شیشه آینه، موتور تنظیم آینه بغل یا موتور جمع شونده و... تشکیل شده است. این قطعه یک قطعه مصرفی نیست اما یکی از بخش هایی از بدنه این خوردو است که در معرض تصادف قرار دارد. این بخش بصورت اختصاصی برای "فروش آینه بغل پژو 2008" طراحی شده است تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی این قطعه را خریداری نمایید. با توجه به بازار فروش آینه بغل خودرو افراد سودجو قطعا تقلبی را در بسته بندی اورجینال به فروش میرساند. لذا خرید از فروشگاه معتبر امری ضروری است.

بخش تخصصی خرید آینه بغل 2008 در یدک یار

هنگام "خرید آینه بغل 2008" دقت داشته باشید که این قطعه از قسمت های متفاوتی تشکیل شده. آینه بغل 2008 به صورت تاشو برقی و تنظیم برقی است که هر کدام موتور متفاوتی دارد. آینه بغل این خوردو علاوه بر دو موتور برقی برای تنظیم زاویه آینه و جمع و باز شدن شامل شیشه آینه مخصوص و فلاپ آینه بغل نیز میشود. در بخش تخصصی خرید آینه بغل پژو 2008 در یدک یار، تمامی قطعات آینه بغل این خودرو که میتوان بصورت جداگانه و نو خریداری کرد و همچنین آینه بغل کامل این خودرو برای شما گردآوری شده است. در زمان خرید آینه بغل 2008 توجه داشته باشید که کدام بخش از آینه خودرو شما آسیب دیده است، در صورتی که شیشه آینه و یا فلاپ آینه بغل نیاز به تعویض داشت میتوانید در این بخش هر یک را پیدا کنید اما دقت داشته باشید در صورتی که موتور جمع شونده آینه یا موتور تنظیم آن و یا قاب اصلی آینه بغل 2008 نیاز به تعویض داشته باشد شما ناچار به خرید آینه بغل کامل پژو 2008 خواهید بود. در این بخش "آینه بغل راننده و شاگرد پژو 2008" را میتوانید بصورت جداگانه مشاهده کنید.

بررسی رنج قیمت آینه بغل 2008

بصورت کلی باید گفت قیمت لوازم یدکی پژو 2008 به دلیل کم بودن تعداد این خودرو و در نتیجه قطعات آن کمی بالاتر از سایر خودرو های با تیراژ بالاست. گفتنی است "قیمت آینه بغل 2008" مستثنا نیست و باید گفت امروزه قیمت این قطعه در مقایسه با آینه سایر خودرو های هم کلاس پژو 2008 بالاتر است. البته دقت داشته باشید الزامی به تهیه این قطعه باقیمت بالا نیستید و در صورتی که نیاز به تعویض بخشی مثل فلاپ یا شیشه آینه را داشته باشید میتوانید آن را بصورت جداگانه خریداری نمایید. بدیهی است قیمت آینه بغل پژو 2008 بصورت کامل بیشتر از قطعاتی مثل فلاپ و شیشه است.
با در نظر گرفتن کراس اور بودن این خودرو باید گفت رایج ترین تصادفی که منجربه آسیب دیدن آینه بغل این خودرو میشود برخورد موتور سیکلت با خودروست. شما میتوانید با مطالعه قانون تصادف ماشین با موتور در مجله یدک یار مقصر در اینگونه تصادفات را بشناسید تا هزینه کمتری را متحمل شوید.

مزایا خرید آینه بغل پژو 2008 از سایت یدک یار

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو یدک یار، خدمات مختلفی برای شما عزیزان در زمان خرید آینه بغل پژو 2008 به ارمغان اورده است. شما با خرید این قطعه از فروشگاه یدک یار ضمانت اصالت و سلامت کالا را خواهید داشت و در صورت اصل و یا نو نبودن قطعه میتوانید بدون هزینه قطعه را مرجوع نمایید. همچین قبل از خرید میتوانید با مقایسه و بررسی قیمت این قطعات در برند های مختلف در بخش تخصصی فروش آینه بغل پژو 2008 بهترین گزینه را انتخاب کنید. در هر زمان میتوانید از مشاوره رایگان متخصصین یدک یار بهرمند شوید، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند نمود تا مناسب ترین قطعه را برای خودرو خود تهیه نمایید.

درباره قطعات پژو 2008 بیشتر بدانید

برای بررسی پژو 2008 و سهولت در خرید قطعه، راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 2008 را در مجله ی یدک یار مطالعه نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید آینه بغل پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی