فیلتر روغن پژو 2008

خرید و قیمت فیلتر روغن 2008 و ارسال به سراسر کشور با یدک یار

"فیلتر روغن پژو 2008" قطعه‌ای است که وظیفه مهم تصفیه روغن در موتور این خودرو را برعهده دارد. فیلتر روغن (Oil filter) در مسیر ورودی روغن به موتور قرار می‌گیرد و آلودگی‌های ناشی از عملکرد زیاد موتور مانند براده‌های فلزات ناشی از سایش قطعات روی یکدیگر، دوده ناشی از احتراق، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها که به تدریج می‌توانند مسیر حرکت روغن را مسدود نمایند را از روغن موتور جذب کرده و روغن را تصفیه می‌کند تا عاری از هرگونه مواد نا‌خالصی باشد. به این نکته توجه داشته باشید، منطقی است که تعویض روغن موتور با تعویض فیلتر روغن همراه باشد. تعویض نکردن به‌ موقع فیلتر روغن ضمن کاهش فشار روغن در مسیر، آلودگی بیش‌ از حد مجاز آن را نیز به‌همراه دارد. مسدودی و کاهش فشار روغن باعث روشن شدن چراغ روغن میشود و که با افزایش دور موتور این چراغ خاموش میشود، اگر تمایل دارید، تا در این باره بیشتر بدانید، میتوانید به مقاله خاموش شدن چراغ روغن با گاز دادن را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

این صفحه به طور اختصاصی برای "فروش فیلتر روغن پژو 2008" در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید انواع فیلتر روغن 2008 را در این صفحه مشاهده و خریداری نمایید.

اگر تمایل دارید تا راجب فیلتر روغن بیشتر بدانید، مقاله فیلتر روغن چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بخش تخصصی خرید فیلتر روغن پژو 2008

هنگام "خرید فیلتر روغن پژو 2008" لازم است که به تناسب فیلتر روغن با مدل خودروی خود دقت داشته باشید. برای خرید این قطعه دقت داشته باشید که حتما باید قطعه اصلی را خریداری نمایید. برند اصلی تولیدکننده این محصول پژو محسوب می‌شود.

برای خرید فیلتر روغن 2008 به کیفیت کالا توجه ویژه داشته باشید زیرا انتخاب فیلتر روغن با کیفیت ارتباط مستقیم با طول عمر موتور خودرو و روغن موتور دارد. فیلتر روغن مناسب و دارای کیفیت با تصفیه کامل ذرات معلق حاصل از احتراق موتور تا حد چشمگیری از جرم بستن قطعات داخلی موتور و کثیفی روغن موتور خودرو جلوگیری به عمل می آورد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با مشاورین مجرب یدک یار به صورت رایگان تماس بگیرید تا شما را در خرید فیلتر روغن پژو 2008 راهنمایی کنند.همچنین مشاورین یدک یار همواره پیشنهاد میکند که برای خرید فیلتر روغن 2008 برند اصلی را اولویت خود قرار دهید. چرا که در فیلترهای تقلبی از کاغذهای نامرغوب استفاده می‌شود، این مواد پس از مدتی در اثر فشار روغن خاصیت خود را از دست داد و موجب پارگی فیلتر و عبور آلاینده ها به سمت موتور می شوند.

بررسی قیمت فیلتر روغن پژو 2008

در این بخش به بررسی "قیمت فیلتر روغن پژو 2008" میپردازیم. قیمت فیلتر روغن 2008 به عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، جنس و کیفیت محصول و نوع فیلتر آن بستگی دارد. بدیهی است که قیمت فیلتر روغن 2008 با برندهای اصلی در مقایسه با برندهای تقلبی و بی کیفیت بالاتری است. استفاده از فیلترهای با کیفیت پایین باعث می‌شود فیلتر نتواند عمل تصویه را به خوبی انجام دهد و در نتیجه آسیب‌های جدی به موتور خودرو وارد شود. با تعویض به موقع و استفاده از فیلترهای با کیفیت می‌توان در هزینه نگهداری و تعمیر موتور صرفه جویی نمود. فروشگاه یدک یار در تلاش است که بهترین و مناسب ترین قیمت فیلتر روغن پژو 2008 را با بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.
بهتر است اشاره کنیم که قیمت فیلتر روغن 2008 نسبت به سایر قطعات مصرفی این خودرو کمتر بوده و بدون نگرانی میتوانید برند اورجینال این قطعه را خریداری کرد.

اگر تمایل دارید تا راجب مزایا و معایب خودرو پژو 2008 بیشتر آشنا شوید، مقاله بررسی پژو 2008 را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

مزایای خرید فیلتر روغن 2008 از یدک یار

یکی از مزایای خرید لوازم یدکی پژو 2008 از فروشگاه یدک یار ارسال سریع محسوب می‌شود. بعد از ثبت سفارش قطعه در بازه زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 تا 48 ساعت در سایر استان‌های کشور به دست شما خواهد رسید.

هنگام خرید فیلتر روغن پژو 2008 به ضمانت اصالت کالا توجه ویژه داشته باشید. فروشگاه یدک یار ضمانت اصالت فیلتر روغن 2008 را تایید می‌کند. یعنی اگر بعد از تحویل قطعه، چنانچه اصل بودن کالا مورد تایید شما یا مکانیک مورد نظرتان قرار نگرفت بتوانید بدون هیچ هزینه اضافی، فیلتر خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنید.

همچنین یدک یار ضمانت سلامت فیزیکی کالا را نیز تضمین کرده و اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا شکستگی یا هر مشکلی در کالا شدید، می توانید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره فیلتر روغن پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی