خرید دیسک و صفحه کلاچ کوییک

لیست قیمت دیسک و صفحه کوییک به تفکیک برند و خرید از یدک یار

کوییک در با دو گیربکس اتوماتیک و دنده ای در تیپ های مختلف به بازار عرضه شده است. گفتنی است دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) یکی از اصلی ترین قطعات خودرو هایی با گیربکس دستی است. "دیسک و صفحه کلاچ کوییک" یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این خودرو به شمار میرود که عمر مفید آن چیزی در بین 50 تا 60 هزار کیلومتر است. البته گفتنی است عمر مفید این قطعه مستقیما به سبک رانندگی، مسیر طی شده و ... دارد. این صفحه در فروشگاه یدک یار بصورت تخصصی برای "فروش دیسک و صفحه کلاچ کوییک" تعبیه شده است و شما میتواندی تمامی دیسک و صفحه های این ماشین را در برند های مختلف در این صفحه به همراه قیمت مشاهده نمایید. در ادامه هر آنچه باید هنگام خرید این قطعه بدانید و به آن توجه کنید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با وظیفه دیسک و صفحه میتوانید مقاله مرتبط را در مجله یدک یار مطالعه کنید.

بخش تخصصی خرید دیسک و صفحه کوییک

در هنگام "خرید دیسک و صفحه کوییک" باید به این موضوع دقت کنید که دیسک و صفحه کلاچ یک قطعه مصرفی است و با خرید یک محصول با کیفیت و استفاده درست از آن طبیعتا مدت بیشتری برای شما کار خواهد کرد. لذا هنگام خرید این محصول به کیفیت و برند انتخابی خود دقت دو چندان داشته باشید.
هنگام خرید دیسک و صفحه کوییک باید به ابعاد آن توجه داشته باشید این قطعه در سه مدل به بازار عرضه شده، دیسک و صفحه ی 200 میل کوییک، دیسک و صفحه 215 میل کوییک و دیسک و صفحه ترکیبی کوییک. تفاوت این دیسک و صفحه ها در قطر آن هاست و از نظر کیفی و عملکرد تفاوتی با یکدیگر ندارند. گفتنی است مدل سوم در اصل ترکیبی از دیسک 200 میل و صفحه 215 میل یا بلعکس است. توجه داشته باشید زمان خرید دیسک و صفحه ی کوییک بسیار دقت کنید که ابعاد قطعه روی خودرو شما چه بوده است و دقیقا همان مدل را خریداری کنید چرا که در صورت خرید قطعه کوچکتر یا بزرگتر امکان نصب به روی خودرو شما وجود ندارد.

بازه قیمت دیسک و صفحه کوییک

شاید میتوان ”قیمت دیسک و صفحه کوییک" را جزو قیمت های معقول در بازار دیسک و صفحه کلاچ دانست و در مقایسه با بقیه ی خودرو ها گفت قیمت مناسب تری دارد. در هنگام انتخاب دیسک و صفحه کوییک باید به این نکته دقت کنید که برند انتخابی با قیمت رابطه مستقیم دارد. این موضوع به این معناست که قیمت دیسک و صفحه کوییک با برند های اصلی بالاتر از برند های متفرقه است.
از طرفی بدیهی است که  قیمت دیسک و صفحه کوییک در مدل 215 میل بیشتر از سایر مدل هاست و مدل 200 میل آن ارزان ترین مدل.
همچنین یدک یار نیز در تلاش است که بهترین کیفیت و بهترین قیمت دیسک و صفحه کوییک را به شما عزیزان پیشنهاد دهد. در این بخش میتوانید به راحتی لیست قیمت دیسک و صفحه کوییک را به تفکیک برند مشاهده و پس از بررسی و مقایسه بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید. یدک یار تلاش دارد تا همواره بهترین قیمت دیسک و صفحه کلاچ را به شما عزیزان عرضه دارد.

مزایای خرید از یدک یار

یدک یار علاوه بر تخفیفی که برای شما عزیزان بر روی اجناس خود قائل است، ضمانت اصالت لوازم یدکی خودرو و مشاوره تلفنی را بر خدمات خود افزوده است تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. همچنین لوازم یدکی کوییک در سریع ترین زمان ممکن بدست شما میرسند که در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر تا 24 الی 48 ساعته به دست شما خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ کوییک با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی