خرید طبق پژو 207

بهترین لیست قیمت طبق 207 برای خرید به ضمانت اصالت از یدک یار

"طبق پژو 207" یکی از قطعات سیستم تعلیق این خودرو است که نیروهای عرضی وارد شده از سمت جاده به شاسی را کاملا خنثی می‌کند. سیستم تعلیق یا فنر بندی بخشی از خودرو است که مانع از انتقال تکان‌ها و فشارهای ناشی از ناهمواری‌های جاده به سرنشینان و بدنه خودرو می‌شود .نبود طبق (Car Arms Control) سبب از بین رفتن اتصالات سیستم تعلیق و در نهایت سبب انحراف کامل چرخ‌ها می‌شود. طبق از قطعات مصرفی پژو 207 محسوب می‌شود و ایجاد اختلال و ایراد در آن منجر به تعویض آن خواهد شد.

نشانه‌های خرابی طبق پژو 207 چیست؟

با توجه به اینکه طبق‌ها در تماس مستقیم رانندگان نیستند، گاهی ممکن است تشخیص خرابی و بروز اختلال در آنها به سرعت شناسایی نشود بنابراین لازم است با نشانه‌ها و علائم خرابی طبق آشنا بوده تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان مشکل را تشخیص دهید. این نشانه‌ها عبارتند از:

  • شنیدن صدای تق‌تق یا جیرجیر هنگام عبور از دست‌اندازهای جاده
  • شنیدن صدای کلیک و ضربه محکم در زمان چرخش چرخ‌ها، توقف و یا چرخاندن فرمان
  • احساس لرزش در فرمان ماشین به خصوص در سرعت‌های بالا
  • انحراف شدید زوایای کمبر و کستر چرخ‌ها و عدم هم‌راستایی آن‌ها
  • کج شدن طبق
  • پارگی یا لهیدگی بوش‌های طبق
  • در برخی موارد پارگی گردگیر سیبک و یا ایراد در ساختار آن

در هنگام خرید طبق پژو 207 به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای "خرید طبق پژو 207" به این نکته توجه داشته باشید که این قطعه در تیپ‌های مختلف دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو یکسان است. طبق 207 در جلو در جایگاه‌های چپ و راست قرار می‌گیرد لذا هنگام  خرید طبق پژو 207 به محل قرارگیری طبق دقت داشته باشید. این قطعه هم به صورت تکی و هم به صورت جفت به فروش می رسد.

طبق 207، قطعه‌ای است که استحکام، طراحی و ساخت آن تاثیر زیادی در کارکرد درست سیستم تعلیق خودرو دارد. از این رو لازم است هنگام تعویض تنها از نمونه‌های اصلی و باکیفیت آن استفاده کنید. این قطعه در برندهای امیرنیا، رفیق نیا و ایساکو ارائه شده است که برند اصلی این قطعه توسط ایساکو تامین می‌شود.

تشخیص طبق اصل از مدل‌های غیر اصلی کاری سخت و تقریبا غیرممکن است. از این رو توصیه می‌کنیم همواره از فروشگاه‌های معتبر برای خرید قطعات خودرو استفاده کنید. اگر به دنبال مرکز معتبر جهت خرید لوازم یدکی خودرو هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه یدک یار است. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید طبق 207 با همکاران ما در یدک یار در تماس باشید.

بررسی قیمت طبق پژو 207

"قیمت طبق پژو 207" در برندهای مختلف متفاوت است که این موضوع به خاطر کیفیت و کارایی برندهای معتبر است و طبیعتا برندهای اصلی قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند. فروشگاه یدک یار در تلاش است که همواره بهترین و مناسب ترین قیمت را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

برای آگاهی از آخرین قیمت طبق پژو 207 با کارشناسان یدک یار در تماس باشید تا شما را از آخرین تغییرات این قطعه آگاه کنند.

مزایای خرید طبق پژو 207 از یدک یار

ضمانت اصالت کالا، تضمین سلامت فیزیکی کالا و ارسال سریع مزایایی است که مجموعه یدک یار برای شما مشتریان عزیز تدارک دیده است. علاوه بر این، وجود مشاوران مجرب برای خرید لوازم یدکی پژو 207 امری حیاتی بوده که یدک یار این امر مهم را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان یدک یار از مرحله‌ انتخاب تا تحویل قطعه در کنار شما خواهند بود تا تجربه‌ هرچه بهتری داشته باشید.

پس از خرید طبق پژو 207 ما این محصول را در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی بازه‌ زمانی 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعت در سایر شهرها به شما تحویل خواهیم داد.

همچنین اگر کوچکترین مشکلی در این محصول وجود داشته باشد و یا اینکه اصالت این قطعه مورد تایید شما نباشد، فوراً آن را مرجوع یا تعویض خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید طبق پژو 207 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی