خرید تسمه تایم پژو 206

قیمت تسمه تایم 206 تیپ 2، تیپ 5، صندوقدار خرید با ضمانت یدک یار

دسته های مرتبط

تسمه تایم (Timing Belt) یکی از مهم ترین قطعات موتور به شمار میرود و به نوعی وظیفه هماهنگی حرکت میل لنگ با میل سوپاپ ها را به عهده دارد. به همین دلیل اهمیت فراوانی بخصوص در موتور پژو 206 دارد. تسمه تایم یک قطعه مصرفی است و پس از مدتی مشخص باید حتما اقدام به تعویض آن نمود. درست کار کردن "تسمه تایم 206" بسیار مهم است چرا که پاره شدن یا خرابی این قطعه میتواند آسیب های جدی به موتور این خودرو وارد کند. اگر تسمه تایم تنظیم نباشد و یا پاره شود ECU به علت درست کار نکردن موتور چراغ استپ را روشن میکند. اما روشن شدن چراغ استپ میتواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، لذا بهتر است با خواندن مقاله دلیل روشن شدن چراغ استپ آگاهی بیشتری پیدا کنید.

زمان تعویض تسمه تایم 206

به طور کلی تسمه تایم پژو 206 از جمله قطعات یدکی مصرفی این خودرو محسوب می شود. به طور کلی تسمه تایم 206 هنگام شتاب گیری، سرعت بالا، مسیر های جاده و طولانی، آب و هوای گرم در فشار بسیار زیادی قرار دارد و اگر به موقع اقدام به تعویض آن نکنید به دلیل استهلاک بالا احتمال پاره شدن آن بسیار زیاد است. گفتنی است موتور تیپ های مختلف پژو 206 به کارکرد درست تسمه تایم بسیار حساس هستند لذا بدیهی است در صورت پاره شدن تسمه تایم 206 هزینه سنگینی را به شما تحمیل خواهد شد. بصورت کلی برای قطعه استاندارد عمر مفید تسمه تایم پژو 206 چیزی در حدود 60 تا 70 هزار کیلومتر است و بعد از طی کردن این مسافت حتما باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید. می توانید برای اطلاع از زمان دقیق تعویض تسمه تایم این خودرو به مقاله زمان تعویض تسمه تایم 206 در بلاگ یدک یار مراجعه کنید.

از آنجایی که تسمه تایم قطعه ای حساس است و باید حتما تنظیم باشد، لذا بهتر است بعد از تعویض تسمه تایم به علائم تنظیم نبودن آن توجه کنیم. شما میتوانید علائم تایم نبودن خودرو را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

در زمان خرید تسمه تایم 206 به چه مواردی دقت کنیم؟

همانطور که میدانید پژو 206 در تیپ های مختلف و با موتور های متفاوتی به بازار عرضه شده است لذا باید گفت در زمان "خرید تسمه تایم پژو 206" باید حتما به تیپ خودرو خود دقت کنید. در ادامه تسمه تایم مناسب تمامی تیپ های 206 را بصورت دقیق بررسی خواهیم کرد:
تسمه تایم 206 تیپ 1: این تیپ از 206 با موتور اختصاصی خود به بازار عرضه شد و تسمه تایم 108 دندانه مختص خود را دارد.
تسمه تایم پژو 206 تیپ 2: این تیپ با موتور TU3 به بازار عرضه شد، تسمه تایم 206 تیپ 2 تسمه 104 دندانه است.
تسمه تایم پژو 206 تیپ 3: این تیپ نیز با همان موتور TU3 به بازار آمد لذا باید گفت تسمه تایم مناسب 206 تیپ 3 نیز تسمه 104 دندانه است.
تسمه تایم 206 تیپ 5: این تیپ این خودرو به عنوان مدل فول آپشن و با موتور قوی تر TU5 عرضه شد. تسمه تایم 206 تیپ 5، تسمه ای 134 دندانه است.
تسمه تایم 206 تیپ 6: این مدل نیز با همان موتور TU5 و با گیربکس اتوماتیک معرفی شد لذا باید گفت تسمه تایم مناسب 206 تیپ 6 نیز تسمه 134 دندانه است.
تسمه تایم 206 صندوقدار: 206 SD با موتور های مختلفی عرضه شد، لذا باید دقت داشته باشید تسمه تایم مناسب 206 صندوقدار با موتور TU3 تسمه 104 دندانه و با موتور TU5 تسمه 134 دندانه است.
با توجه به تنوع موتور این خودرو در زمان خرید تسمه تایم 206 باید توجه ویژه ای به مدل و تیپ آن داشته باشید تا قطعه اشتباهی خریداری نکنید. بعد از انتخاب قطعه درست نکته بسیار مهم در زمان خرید تسمه تایم استاندارد بودن این قطعه است. همانطور که گفته شد در صورت پاره شدن یا رد کردن تسمه تایم با توجه به حساسیت موتور 206 آسیب جدی به خودرو شما وارد شده و هزینه بسیار سنگینی به شما تحمیل خواهد شد. هنگام خرید تسمه تایم 206 باید از استاندارد بودن و مناسب بودن کیفیت آن اطمینان داشته باشید. این صفحه بصورت تخصصی برای خرید تسمه تایم 206 طراحی شده است. شما میتوانید این قطعه را در برند های مختلف به همراه قیمت در این صفحه مشاهده کنید. برخی از برند های تسمه تایم 206 هنگام خرید به شما ضمانت ارائه میکنند و عملا با خرید این تسمه تایم ها میتوانید خودرو خود را بیمه کنید. در صورت نیاز میتوانی با متخصصی یدک یار تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید تسمه تایم 206 استفاده نمایید.

بررسی قیمت تسمه تایم 206

باید گفت با توجه به حساسیت این قطعه و حداقل کیفیت مورد نیاز برای آن "قیمت تسمه تایم 206" در اصل گران ترین تسمه 206 است. با توجه به فراوانی قطعات 206 در بازار لوازم یدکی شما میتوانید بازه بسیار گسترده ای از قیمت تسمه تایم را پیدا کنید و با هر سطح کیفی که مدنظر دارید اقدام به خرید این قطعه نمایید. بدیهی است هرچقدر کیفیت تسمه تایم بالاتر باشد و برند معتبر تری آن را تولید کند قیمت بیشتری نیز باید برای آن پرداخت کنید. در این صفحه میتوانید قیمت تسمه تایم 206 را به تفکیک تیپ های مختلف مشاهده کنید و پس از بررسی دقیق اقدام به خرید این محصول نمایید.

اصالت تسمه تایم 206

در لیست فروش تسمه تایم ماشین، تسمه تایم 206 در حال حاضر به مقدار زیاد و به وفور در بازار لوازم یدکی خودرو یافت می شود اما نکته مهمی که باید برای خرید، آن رعایت کنید اصالت قطعه است که امروزه به یکی از اِلمان های مهم برای هر خریدی تبدیل شده است، علاوه بر این مورد وجود افراد سود جو که با وارد کردن جنس های تقلبی و بی اصالت سعی بر گول زدن افراد دارند تضمین این اصالت را چند برابر می کند در همین راستا شرکت یدک یار با یک سری اقدامات مناسب اصالت قطعات به خصوص اصالت تسمه تایم 206 را به خوبی تضمین کرده است و شما عزیزان می توانید بدون هیچ نگرانی از این مزیت نهایت استفاده را ببرید. برند اصلی تسمه تایم 206 برند ایساکو است. اما شما میتوانید تسمه تایم با کیفیت بالاتر نیز از یدک یار خریداری کنید. در صورتی که با سطح کیفی برند های مختلف تسمه تایم 206 که در این صفحه به همراه قیمت برای شما گردآوری شده است آشناییت کافی ندارید حتما با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را در راستای خریدتان راهنمایی کنند.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویژگی های تسمه تایم به مقاله تسمه تایم چیست بلاگ یدک یار سری بزنید.

نمایش بیشتر

بهترین زمان تعویض تسمه تایم 206 چه موقع است؟

بهترین زمان تعویض تسمه تایم پژو 206 برای تمامی تیپ ها هر 60 تا 70 هزار کیلومتر یا هر 4 سال یک بار است.


بهترین مارک تسمه تایم 206 تیپ 5 و تیپ 2 چیست؟

بهترین مارک تسمه تایم 206 برای تمامی تیپ ها تسمه تایم ایساکو اصلی است. گفتنی است برند های باکیفیت دیگر با ضمانت و گارانتی نیز وجود دارد که میتوانید آنها را در بخش تخصصی فروش تسمه تایم 206 در یدک یار مشاهده کنید.


شماره تسمه تایم 206 چند است؟

شماره تسمه تایم 206 تیپ 2 (موتور TU3): تسمه 104 دندانه 17 میلیمیتر (104*17) / شماره تسمه تایم 206 تیپ 5 (موتور TU5): تسمه 134 دندانه 25.4 میلیمتر (134*25.4)


نظر خود را درباره خرید تسمه تایم پژو 206 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی