خرید زه یا فلاپ درب پژو 2008

لیست قیمت زه و فلاپ درب جلو و عقب 2008 و خرید از یدک یار

زه درب عقب 2008

زه درب جلو 2008

"زه درب 2008" یکی پلاستیکی از بدنه این خودرو می باشد که در زیر درب ها نصب شده و به خودرو ظاهری جذاب تر و بهتر می دهد و تا حدودی جلو برخورد درب با محیط اطراف را هنگام باز کردن خواهد گرفت. زه یا فلاپ درب ماشین (molding car door bumper) کمک میکند تا اگر مانعی به درب خودرو برخورد بکند رنگ بدنه خودرو خدشه دار نشود. در اصل این قطعه جزو قطعات تزئینی-محافظتی است و معمولا در تصادفات و یا ضربه شدید به درب نیاز به تعویض خواهد داشت. ای بخش بصورت تخصصی برای "فروش زه درب جلو و عقب 2008" طراحی شده است. شما میتوانید لیست کاملی از این قطعه را در این صفحه به همراه قیمت مشاهده کنید و قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

بخش تخصصی خرید فلاپ درب 2008 در یدک یار

به صفحه تخصصی "خرید فلاپ درب 2008" خوش آمدید. باید گفت پژو 2008 بروی هر درب خود زه پلاستیکی مشکی رنگی داشته که به کمک خار به روی درب های این خودرو نصب میشوند. در این بخش میتوانید فلاپ درب جلو و عقب سمت راست و چپ پژو 2008 را در بخش های خود به راحتی پیدا کنید. در زمان خرید فلاپ دب 2008 باید به جایگاه آن دقت ویژه ای داشته باشید چرا که علاوه بر تفاوت ابعاد زه درب جلو و درب عقب، زه های سمت چپ و راست نیز با یکدیگر کاملا متفاوت است. لذا در زمان خرید این قطعه دقت داشته باشید که محصول درست را انتخاب کرده اید. گفتنی است فلاپ درب سمت راست همان زه سمت شاگرد و فلاپ درب سمت چپ همان زه سمت راننده است. این قطعه مشکی رنگ بوده و نیازی به رنگ کردن ندارد. در زمان خرید زه درب 2008، به روی قطعه خار های مورد نیاز نصب آن نیز وجود دارد و نیازی به خرید خار بصورت جداگانه نیست. نکته دیگر که هنگام خرید زه درب 2008 باید به آن توجه ویژه داشت، برند و کیفیت این قطعه است. در صورتی که قطعه غیر استاندارد خریداری کنید، احتمال این وجود دارد که در زمان نصب، زه درب به درستی به روی خودرو سوار نشود و یا با فلاپ های فابریک روی خودرو هم تراز نباشد.

بررسی قیمت زه درب 2008

بدیهی است "قیمت زه درب 2008" با برند اصلی آن یعنی پژو-سیتروئن از هر برند دیگری بالاتر باشد و بصورت کلی نیز مانند سایر قطعات بدنه 2008 در مقایسه با رقبای خود کمی گرانتر باشد. در این صفحه یدک یار تلاش دارد تا قیمت فلاپ درب پژو 2008 را به تفکیک برند های مختلف به شما نمایش دهد. اما گفتنی با توجه به اینکه فلاپ درب این خودرو قطعه ای مصرفی نیست بدیهی است میزان عرضه آن نسبتا کم بوده و همین امر باعث افزایش قیمت آن شود. قیمت فلاپ درب جلو پژو 2008 با توجه به ابعاد بزرگتری که دارد کمی بیشتر از قیمت زه درب عقب 2008 است. اما اگر زمانی تفاوت قیمتی زیادی در یک سمت خاص از این قطعه دیدید نباید تعجب کنید چرا که قیمت این قطعه کاملا به میزان کمیت آن در بازار فروش قطعات این خودرو بستگی دارد.

مزایای خرید فلاپ درب پژو 2008 از یدک یار

خرید فلاپ درب پژو 2008 از مجموعه ی یدک یار یک سری مزیت هایی نسبت به فروشگاه های دیگر دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اولین خدمتی که به شما ارائه می شود، راهنمایی آنلاین است. شما می توانید برای استعلام قیمت زه درب پژو 2008 و یا خرید لوازم یدکی پژو 2008 با همکاران ما به شماره 02191305060 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.
همچنین بر روی تمامی قطعات 2008 ضمانت اصالت کالا قرار گرفته است که بدین معنی که هنگام دریافت هر گونه کالایی از مجموعه ی یدک یار، در صورت وجود هر گونه خرابی و یا ایراد و همچنین مغایرت برند سفارشی و دریافتی، می توانید قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید.
ارسال سریع در تهران که 1 الی 3 ساعته و در سایر شهر ها نیز 24 تا 48 ساعته صورت میگیرد که نسبت به باقی فروشگاه های آنلاین زمان مناسب تری است.

درباره پژو 2008 بیشتر بدانید

برای بررسی مزایا و معایب پژو 2008 و راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 2008 به مجله یدک یار مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید زه یا فلاپ درب پژو 2008 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی