خرید سپر آوانته

بهترین لیست قیمت سپر جلو و عقب آوانته برای خرید از یدک یار

سپر جلو آوانته

سپر عقب آوانته

وظیفه سپر ماشین (car bumper) جذب ضربه در تصادفات و جلوگیری از آسیب دیدن بخش های مهم خودرو است. سپر آوانته تضمین می کند که برخی از اجزای مهم زیر کاپوت ضربه کمتری دریافت کنند و در نتیجه هزینه های تعمیر شما را در تصادفات کاهش می دهد. سپر جلو و عقب آوانته را میتوان یکی از اصلی ترین قطعاتی دانست که در تصادفات آسیب دیده و در بسیاری موارد نیاز به تعویض خواهد داشت. این صفحه مخصوص “سپر آوانته” می باشد که در ادامه با بررسی نکات خرید این قطعه و اطلاعات لازم در مورد آن، سعی بر این داریم که راهنمایی جامعی را در مورد سپر آوانته در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین قطعه را برای خودرو خود خریداری نمایید.

هنگام خرید سپر آوانته به چه نکاتی دقت کنیم ؟

قبل از هرچیز در زمان “خرید سپر آوانته” لازم به توضیح است که منظور از سپر آوانته همان پوسته سپر است، و نباید با سپر کامل اشتباه گرفته شود. به طور کلی سپر آوانته خام است و به صورت رنگ شده در بازار پیدا نمی شود که باید هنگام خرید سپر آوانته به این موضوع دقت داشته باشید. سپر جلو آوانته دارای برندهای اصلی، تایوانی و چینی می باشد و سپر عقب آوانته فقط دارای برند اصلی است.
برند اصلی سپر آوانته جنیون پارت است و برندهای دیگر عبارتند از تایوانی و چینی که می توانید هرکدام از این برندها را بر حسب نیازتان انتخاب کنید.
هنگام خرید سپر آوانته به خاطر داشته باشید که زه های سپر روی خود سپر وجود ندارند و باید آن ها را جداگانه خریداری کنید. همچنین موقع خرید سپر جلو آوانته دقت کنید که سپر جلو جایگاه پروژکتور دارد ولی باید این جایگاه برش داده شود و سپس پروژکتور درون آن قرار بگیرد.
ما در یدک یار به شما توصیه می کنیم که همیشه برندهای اصلی سپر آوانته را خریداری کنید تا خیالتان از بابت کیفیت آنها راحت باشد. با توضیحاتی که در مورد برند های موجود سپر آوانته ارائه دادیم، به سادگی می توانید هنگام خرید سپر آوانته، برندهای اصلی از برندهای متفرقه را تشخیص دهید.

بررسی قیمت سپر آوانته

قیمت سپر آوانته” تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز، برندهای آن، کمیت این قطعه در بازار و ... قرار دارد. نوساناتی که در بازار لوازم یدکی هیوندای وجود دارد، قیمت سپر آوانته را نیز تحت تاثیر قرار داده است که همین موضوع باعث دغدغه خریداران شده است. ما در یدک یار در تلاشیم که بهترین و مناسب ترین قیمت قطعات آوانته را در اختیار شما قرار دهیم تا تجربه‌ی خرید بهتری را داشته باشید.
علاوه بر این، قیمت سپر آوانته در جلو و عقب نیز دارای تفاوت هایی است. هر کدام از این سپرها دارای متعلقاتی مانند زه سپر می باشند که باید جداگانه خریداری کنید که می تواند بر روی قیمت سپر خودرو تاثیر گذار باشد. زه سپر و پروژکتور سپر جلو از جمله متعلقات مربوطه می باشند. با توجه به اینکه این قطعه دارای برندهای تایوانی، چینی و اصلی جنیون پارت می باشند، به طبع قیمت سپر آوانته در هرکدام از این برندها مختلف است. بصورت کلی باید گفت قیمت سپر عقب آوانته بیشتر از سپر جلو آن بوده و در صورت نیاز به خرید سایر قطعات روی سپر مثل زه و پروژکتور باید گفت قیمت سپر آوانته تفاوت قابل توجهی با رقبای خود خواهد داشت.

شما مشتریان عزیز می توانید برای آگاهی از قیمت سپر آوانته با مجموعه یدک یار تماس بگیرید و از آخرین تغییرات آن آگاهی پیدا کنید.

مزایای خرید این قطعه از یدک یار

با توجه به ابعاد سپر آوانته، ارسال سالم و بدون مشکل این محصول اولویت دارد. یدک یار ضمانت ارسال سالم لوازم یدکی خودرو را عرضه کرده است که اگر پس از خرید و دریافت آن، با مشکلی در محصول اعم از خرابی یا شکستگی مواجه شدید، بتوانید فوراً آن را مرجوع یا تعویض نمایید.

کیفیت و اصالت سپر آوانته از دیگر ویژگی های مهم برای خرید این قطعه است که یدک یار با ارائه محصولات اصلی و اورجینال، خیال مشتریان را از این بابت راحت کرده است. با توجه به وجود کالاهای غیر اصلی برای آوانته در بازار، مهم است که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که این ضمانت را برای شما فراهم کرده باشد که فروشگاه اینترنتی یدک یار از این قاعده مستثنی نیست. در صورت وجود هر گونه ابهامی میتوانید با مطالعه راهنما خرید سپر آوانته به جزئیات مهم که در زمان خرید سپر ماشین باید به آن توجه داشته باشید پی ببرید.

در پایان باید به موضوع ارسال سریع کالا اشاره کنیم که برای اکثر افراد بسیار مهم است. پس از ثبت سفارش و خرید سپر آوانته، محصول را در تهران و در بازه‌ی زمانی 1 الی 3 ساعته و در سایر شهرها 1 الی 3 روزه به دستتان خواهیم رساند.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید سپر آوانته با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی