کاتالیزور زانتیا 2000 و 1800

ارائه بهترین قیمت کاتالیزور زانتیا 2000 و 1800 یدک یار

در این بخش میتوانید "کاتالیزور زانتیا" را با بهترین قیمت در کیفیت های مختلف مشاهده و خریداری نمایید. کاتالیزور زانتیا قطعه ای است که سر راه خروجی اگزوز این خودرو قرار می‌گیرد و طی یک سری واکنش‌های شیمیایی با تبدیل گازهای سمی حاصل از احتراق خودرو به گازهای بی ضرر، از آلودگی هوا جلوگیری می‌کند. البته این مبدل‌ها انواع مختلفی دارند و واکنش‌های شیمیایی هر کدام از آن ها بسته به نوع موتور و سوخت مصرفی متفاوت است. باید توجه داشت که کاتالیزور (Catalytic converter) در خودرو یک قطعه مصرفی بوده و عمر مفید مبدل‌های کاتالیستی با توجه به استاندارد آلایندگی آنها تعیین می‎گردد. به عبارتی در صورتی که موتور زانتیا دچار نقص فنی شود یا شرایط نگهداری و مراقبت از آن مناسب نباشد، عمر مفید کاتالیزور زانتیا کمتر شده و زودتر تخریب می‌شوند. این صفحه به صورت اختصاصی برای "فروش کاتالیزور زانتیا" طراحی شده است. شما می‌توانید انواع کاتالیزور زانتیا را در برندهای مختلف در این صفحه مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید. همچنین مشاورین یدک یار بصورت تخصصی در ادامه تمامی نکات مهمی که برای انتخاب و خرید کاتالیزور زانتیا باید به آن توجه داشت را در اختیار شما قرار داده اند، با مطالعه این بخش هر آنچه برای خرید این قطعه باید بدانید در اختیار شما قرار گرفته.

اگر تمایل دارید تا با اجزا و نحوه عملکرد کاتالیزور بیشتر آشنا شوید، میتوانید مقاله کاتالیزور چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

عوامل و نشانه های خرابی کاتالیزور زانتیا

به گفهت متخصصین یکی از مهم‌ترین عوامل خرابی کاتالیزور زانتیا انسداد شبکه‌های آن در اثر عمر طولانی، استفاده از سوخت غیر استاندارد ویا احتراق ناقص خودرو است. انسداد این شبکه‌ها باعث می‌شود تا دود حاصل از احتراق موتور نتواند از طریق اگزوز تخلیه شود و از سوی دیگر هوای تازه نیز به اندازه کافی به موتور نرسد. بنابراین گرفتگی شبکه‌ها هم موجب خرابی کاتالیزور زانتیا و هم عامل کاهش راندمان موتور این خودرو خواهد شد.

عامل دیگر خرابی کاتالیزور زانتیا تغییرات در دما و ترکیب گازهای خروجی از موتور است. در اثر مشکلاتی نظیر خرابی واشر سرسیلندر که موجب ورود آب و روغن به محفظه موتور و تغییر گازهای خروجی می‌شود، کاتالیزور به سرعت آسیب می‌بیند. همچنین احتراق ناقص و گرم شدن بیش از حد موتور که موجب افزایش حرارت گازهای خروجی می‌شود نیز احتمال خرابی این قطعه را افزایش می‌دهد.

از نشانه‌‌های خرابی کاتالیزور زانتیا می‌توان به کاهش شتاب موتور، روشن نشدن خودرو، افزایش  مصرف سوخت، لرزش خودرو، بوی بد و افزایش میزان آن به مرور، کاهش دمای کاتالیست، سخت استارت خوردن ماشین و روشن شدن چراغ چک اشاره کرد.

اگر تمایل دارید تا راجب خودروی زانیتا بیشتر بدانید، مقاله بررسی زانتیا را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

آنچه برای خرید کاتالیزور زانتیا باید بدانید

به گفته مشاورین یدک یار برای "خرید کاتالیزور زانتیا" دقت داشته باشید که این قطعه در موتورهای 1800 و 2000 این خودرو یکسان نبوده و تفاوت دارد. به عبارت دیگر برای خرید کاتالیزور زانتیا 2000 و 1800 به حجم موتور دقت داشته باشید تا قطعه مناسب خودرو خود را خریداری نمایید.
همینطور مشاورین یدک یار تاکید دارند، با توجه به اینکه استاندارد بودن کاتالیزور زانتیا برای دریافت معاینه فنی الزامیست در زمان خرید کاتالیزور زانتیا به گرید کیفی آن دقت داشته باشید. این قطعه در دو مدل am و am پلاس به بازار عرضه شده است که در کیفیت تبدیل آلاینده ها با یکدیگر متفاوت اند.
برای خرید کاتالیزور زانتیا بهتر است بدانید که این محصول دارای کد استاندارد الزامات آلاینده بوده و همانطور که از اسمش پیداست؛ تنها مختص برند سیتروئن و خودروی زانتیاست. این محصول توسط برند ایران دلکو به بازار ارائه شده و مشاورین یدک یار پیشنهاد میکنند که برند ایران دلکو را برای خرید کاتالیزور زانتیا انتخاب نمایید.

مبدل کاتالیستی نقش تعیین کننده‌ای در عملکرد بهینه موتور خودرو ایفا کرده و یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو به منظور اخذ گواهی معاینه فنی است بنابراین هنگام خرید کاتالیزور زانتیا به کیفیت قطعه دقت ویژه داشته باشید. یدک یار برای آسودگی خاظر شما مشتریان عزیز فروش کاتالیزور ماشین را با ضمانت اصالت انجام میدهد تا شما از اصالت و کیفیت کالا اطمینان پیدا کنید.

مشاورین یدک یار تاکید دارند که دقت داشته باشید، شما میتوانید کاتالیزور را از سیستم خودروی خود حذف کنید که اینکار باعث افزایش شتاب و همچنین کاهش استهلاک خودروی شما میشود، اما اینکار مضراتی همچون افزایش مصرف سوخت، بالا رفتن صدای موتور و تولید بیشتر آلودگی نیز دارد. اگر کاتالیزور خودروی خود را حذف کردید و شاهد روشن شدن چراغ چک شدید، بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع این مشکل مقاله علت روشن شدن چراغ چک بعد از حذف کاتالیزور را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

بررسی رنج قیمت کاتالیزور زانتیا

در این بخش شما میتوانید "قیمت کاتالیزور زانتیا" را در برند های مختلف مشاهده و پس از بررسی بهترین قطعه را انتخاب نمایید. بصورت کلی باید گفت قیمت کاتالیزور زانتیا در مقایسه سایر قطعات مصرفی این خودرو قیمت بیشتری داشته و جزو قطعات گران قیمت شناخته میشود. همکان طور که عنوان شد کاتالیزور زانتیا در تیپ‌های مختلف این خودرو یکسان نبوده و مدل‌های مختلفی دارد. بنابراین بصورت کلی باید گفت قیمت کاتالیزور زانتیا 2000 بیشتر 1800 آن است، هرچند تفاوت قیمت چندان زیاد نیست. همچنین بدیهی است برند قطعه در قیمت کاتالیزور زانتیا تاثیرگذار باشد که به کیفیت تولید آن ارتباط دارد. گفتنی است گرید کیفی AM و AM+ در قیمت کاتالیزور زانتیا مستقیما تاثیرگذار است به گفته متخصصین این تفاوت قیمت به دلیل استفاده بیشتر از پالادیوم و ... در توری کاتالیزور است.
به دلیل ازدیاد قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار برندهای اصلی قیمت بالاتری داشته و از کیفیت بهتری برخوردارند. با توجه به اهمیت این قطعه در عملکرد خودرو پیشنهاد می‌شود از خرید قطعات فیک و بی کیفیت خودداری نمایید.

فروشگاه یدک یار همواره در تلاش است تا بهترین قیمت لوازم یدکی زانتیا را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت کاتالیزور زانتیا با مشاورین مجموعه یدک یار در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل یاری راهنمایی نمایند.

مزایای خرید کاتالیزور زانتیا از یدک یار

برای سهولت شما عزیزان امکاناتی در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار قرار داده شده است تا بتوانید خریدی سریع‌تر، بهتر و دقیق‌تر داشته باشید. فروشگاه یدک یار بروی کاتالیزور زانتیا نیز مثل سایر محصولات خود ضمانت اصالت و سلامت قطعه را عرضه می‌کند. بنابراین در صورتی که اصالت قطعه ارسال شده برای شما مطابق با برند سفارش داده شده نبود و یا قطعه از نظر سلامت مشکلی داشت، یدک یار این امکان را برای شما فراهم ساخته تا کاتالیزور دریافت شده بدون هیچ هزینه اضافه مرجوع و یا تعویض گردد. ارسال این قطعه به سراسر کشور در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت به صورتی که شما می‌توانید پس از تایید سفارشتان، کاتالیزوز زانتیا را در تهران 1 الی 3 ساعته و در سایر استان‌ها 24 تا 48 ساعته  تحویل بگیرید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره کاتالیزور زانتیا 2000 و 1800 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی