لاستیک تیبا و تیبا 2

بهترین قیمت لاستیک تیبا و تیبا 2 به تاریخ روز در یدک یار

"لاستیک تیبا"، برای فرمان پذیری خودرو بسیار حیاتی می باشد و اگر مایل به استفاده از تمامی قابلیت های خودروی خود هستید به شما پیشنهاد می کنم به لاستیک تیبای خود توجه زیادی داشته باشید. لاستیک تیبا در سایز های مختلفی داخل بازار می باشد اما سایز استاندارد آن 175/70/13 می باشد اما سایز پهن تر یعنی 185/70/13 داخل بازار موجود می باشند. خوبی لاستیک تیبا ی پهن این است که لاستیک (Tire) با زمین بیشتر در تماس است و این اصطکاک کمک می کند لغزندگی کمتر شود و شتاب خودرو افزایش یابد برای همین اگر بدنبال رانندگی با سرعت زیاد هستید از لاستیک تیبا پهن استفاده کنید. لاستیک پهن در هنگام بارندگی بسیار خطر آفرین می شود زیرا در جاده های خیس لغزندگی را دو چندان می کند و همینطور آب داخل آج های لاستیک به سختی خارج می شود و فرمان پذیری خودرو را مختل می کند. همچنین باعث افزایش مصرف سوخت نیز میشود. اگر قصد خرید لاستیک تیبا را دارید در ادامه همراه ما باشید.

این صفحه برای "فروش لاستیک تیبا" طراحی شده است تا شما بتوانید برند های مختلف را مشاهده و با یکدیگر بررسی نمایید.

اگر تمایل دارید تا راجب لاستیک بیشتر بدانید، مقاله لاستیک خودرو چیست را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

نکاتی درباره خرید لاستیک تیبا

لاستیک تیبا برای هندلینگ خودرو ضروری می باشد بنابراین حتما سعی کنید که در هنگام "خرید لاستیک تیبا" از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کرده باشید درسته که لاستیک با کیفیت بسیار در عمر مفید آن تاثیر گذار است اما سبک رانندگی شما و مسیر هایی که می پیمایید نیز در عمر مفید لاستیک تیبا تاثیر گذار هستند. نکته ی دیگر در خرید لاستیک تیبا که مشاورین یدک یار آن را توصیه کردند این است که حتما سعی کنید از لاستیک با سایز استاندارد یعنی 175/70/13 خریداری کنید تا فرمان پذیری خودروی شما تضمین شود چرا که لاستیک پهن با اینکه ظاهر زیبایی به اتومبیل شما می دهد و شتاب اتومبیل را نیز زیاد می کند اما در هنگام بارندگی یا جاده های خیس بسیار خطر آفرین است. نکته ی بسیار مهم در هنگام خرید لاستیک تیبا این است که حتما باید به تاریخ تولید لاستیکی که می خواهید خریداری کنید دقت کنید چرا که لاستیک پس از گذراندن 5 سال از تایخ تولید کیفیت خود را از دست می دهند. برای خرید لاستیک تیبا می توانید با مشاورین یدک یار در تماس باشید تا بتوانید با کمک آن ها به خرید لوازم یدکی تیبا بپردازید.

به این موضوع توجه داشته باشید که لاستیک تیبا در سه مدل تابستانه، زمستانه و چهار فصل موجود میباشد. با توجه به آب هوای ایران لاستیک های چهار فصل میتوانند بهترین اننتخاب باشند.

بررسی قیمت لاستیک تیبا 

برند های مختلفی لاستیک تیبا را تولید کرده اند و هر کدام از برند ها "قیمت لاستیک تیبا" آن ها متفاوت است. معمولا قیمت لاستیک تیبا پهن گران تر است اما ما به شما پیشنهاد میکنیم برای حفظ سلامتی خودرو و سرنشینان آن لاستیک تیبا سایز استاندارد را تهییه کنید.

لاستیک تیبا در مدل های تابستانه، زمستانه و چهار فصل موجود می باشد و قیمت لاستیک تیبا زمستانه از باقی گرانتر است. عامل دیگری که بر قیمت لاستیک تیبا تاثیر گذار است برند آن است. برند های مختلف خارجی و ایرانی اقدام به تولید لاستیک تیبا کردند. بدیهی است که قیمت لاستیک تیبا با برند های با کیفیت از سایر برند ها بیشتر باشد.

برای پی بردن به قیمت لاستیک تیبا در برند های مختلف میتوانید به سایت یدک یار سر بزنید و بعد از مشاهده قیمت لاستیک ماشین اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

چنانچه اطلاعات زیادی از خودروی تیبا ندارید، میتوانید با مراجعه به مقاله بررسی فنی تیبا درباره این خودرو اطلاعات لازم را کسب کنید.

مزایای خرید از یدک یار

با خرید از یدک یار از با کیفیت بودن قطعه ی خریداری شده مطمئن باشید چرا که یدک یار تمام محصولات را تضمین اصالت کرده این به این منظور که پس از خرید متوجه شدید که قطعه کیفیت لازم را ندارد می توانید آن را مرجوع یا تعویض کنید. محصولات خریداری شده ی شما از یدک یار در کوتاه ترین زمان ممکن بدستتان می رسد 1 تا 3 ساعت در تهران و در سایر شهر ها 24 تا 48 ساعت زمان صرف می شود. مشاورین مجربی در یدک یار حضور دارند که به صورت رایگان به شما خدمات می دهند شما با آن ها تماس بگیرید و از کمک های آن ها بهرمند شوید تا خریدی خوب و راحت داشته باشید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره لاستیک تیبا و تیبا 2 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی